sâmbătă, 21 iulie 2018

MARELE BLIȚ SOLAR


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitați pe Corey Goode și Jay Weidner.        
     Schimbările din Soarele nostru au început deja, lucru pe care mulți oameni cred că le este ascuns de către organizațiile importante. Omenirea se poate vedea împinsă spre prăpastia unei mari transformări. Dar dacă o face colectiv, va avea nevoie de un mare impuls. Jay Weidner a explorat indicii ascunse în Alchimie și în simboluri arcane, iar Corey confirmă ceea ce a descoperit despre ascensiunea colectivă, care în curând ar putea sosi sub forma unui mare bliț solar.
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
                          *                  *                         *                          *                         *                          
   Dvs. ați făcut o analiză destul de fenomenală a filmului 2001, ceea ce eu nu văzusem niciodată întreaga extindere a acestuia, așa că din momentul acestui episod despre blițul solar, și bineînțeles 2010 ca și bliț al lui Jupiter ... care a fost bazat pe teoria lui Hoagland de asemenea, apropos.
    Da, 2010 , urmarea, nuvela lui Arthur C. Clarke spune la final: bazată pe o teorie de Richard Hoagland.
    Serios? Da.
    Care crezi că a fost mesajul lui 2001? Ce au încercat să ne spună în acel film?
    Că noi suntem în pragul unei mari transformări a rasei umane și că noi suntem confruntați cumva cu alegerea lui Hobson în care noi avem chestia IA cu HAL, unde IA ne conduce viețile sau noi ne putem revolta împotriva IA și s-o deconectăm așa cum a făcut astronautul Bowman, în film și apoi să ascensionăm fizic, organic așa cum a făcut el, intrând prin Poarta Stelară, așa că extratereștrii sau indiferent cine este inteligența superioară încearcă să inițieze umanitatea, iar el este primul prin poartă.
    Corey, tu crezi că 2001 ar fi putut fi un efort să dezvăluie realitatea ruinelor rasei constructorilor antici (RCA) luând în considerare faptul că există acest obelisc negru/lespede pe Lună?
    Oh da, asta este evident ...
    Deci Jay, când apare obeliscul original, o mulțime de oameni sunt derutați de 2001 la început spunând: "ce naiba? Sunt 15 minute cu maimuțe alegând de colo-colo și țipând, iar apoi apare acest obelisc, iar primul lucru care se întâmplă când îl atinge o maimuță, devine agresivă.
    Da, ea învață cum să ucidă și să mănânce carne. Ele mâncau vegetale înainte, plante, dar după întâlnirea cu monolitul s-au transformat în mâncători de carne și în mod clar, următoarea imagine este un tip care mănâncă acea carne crudă, iar apoi este prima crimă, prima ucidere care se petrece deasupra unei gropi cu apă și din nou, ceea ce ne spune Kubrick este că transformările sunt murdare, ele pot fi foarte murdare și că violența poate veni din transformare, în special dacă nu sunt gata și s-a întâmplat prima crimă.
    Iar apoi bineînțeles Bowman îl omoară pe Hal aproape de finalul filmului, înainte de transformarea lui, iar apoi HAL, computerul IA ucide toți astronauții.
    Deci toată treaba este despre HAL care încearcă să-i oprească să devină iluminați deoarece el a atins propria lui formă de conștiență, iar la început, maimuțele se îndreptau spre extincție, cu siguranță, deoarece se ascundeau noaptea de animalele sălbatice, iar monolitul intervine pentru a aduce primul val de iluminare.
    De ce credeți că osul pe care maimuța îl folosește ca și armă pentru a ucide se învârte în aer și apoi se transformă în ODISEEA?
    Da, deoarece el încerca să spună că toată istoria umană s-a petrecut din vremea acelei prime transformări și perioada următoarei transformări care este următoarea parte a filmului, toate acelea sunt nefolositoare și lipsite de sens. Toată acea istorie este lipsită de sens. Singurul lucru care merită este această transformare a rasei umane. Asta e tot de ceea ce i-a păsat. Lui nu i-a păsat de nimic din ceea ce s-a petrecut între acele momente. Nimic altceva nu este important. Singurul lucru care este important este această transformare datorată monolitului de a crea un om nou.
    De ce credeți că el a ales 2010 pentru următorul film?
    Nu știu de ce a ales 2010, dar eu cred că știu de ce a ales 2001. Ok, deci ceea ce se întâmplă este faptul că titlul originar era "Călătorie dincolo de stele". Iar apoi în mod misterios, la sfârșitul anului 1967, Stanley a decis să schimbe numele 2001 - A Space Odyssey.
    Ei bine, ceea ce este foarte interesant în legătură cu asta este că unul dintre prietenii cei mai buni ai lui Stanley Kubrick a fost Mel Brooks. Ei au crescut în THE VILLAGE împreună, iar la sfârșitul lui 1967 a apărut un episod din GET SMART numit THE WALLS OF JERICHO (Zidurile din Ierihon). Asta este foarte interesant, așa că rămâneți alături de mine în chestia asta.
    Deci în această intrigă, Maxwell Smart este însărcinat să afle de ce aceste clădiri pe care această companie le construiește, continuă să se prăbușească. Iar el este însărcinat să fie în echipa de construcții și să afle ce se întâmplă.
    Deoarece este așa de important, pentru că acea clădire pe care o construiesc este numită ODISEEA și va găzdui programul Lunar, așa că ei nu vor să se prăbușească.
    Așa că Maxwell se duce la locul construcției și într-un final îți dă seama și-l sună pe șeful
lui la telefon și-i spune: Șefule, mi-am dat seama. Și a spus: ei pun explozibil în clădire pe măsură ce o construiesc.
    În regulă ... ce an este acesta?
    Este 1967, anul în care s-au decis să construiască World Trade Center (WTC).
    Oh, Dumnezeule.
    Freeman, cercetătorul, este un cercetător destul de bun, Freeman Fry, el l-a intervievat pe arhitectul asistentului șef al WTC. Arhitectul este mort acum.
    Și în filmare el a spus că da, noi am pus explozibili în clădire pe măsură ce o construiam.
Noi am remarcat în Las Vegas că oamenii aveau acea chestie și a început să se răspândească către New York ...
   Iar eu am întrebat: ce a început să se răspândească?
Ei bine, să pună dispozitive de demolare în clădire, înainte să se ocupe aceasta.
   Nu se poate.
Iar asta înseamnă că acestea se prăbușesc ca niște clătite.

 Eu cred că atât Stanley Kubrick cât și Mel Brooks aveau afaceri cu mafia din New York.
 Ei erau forte faimoși, iar oamenii știu că mafia finanțează filme și au aflat că ceva se va întâmpla, el l-a făcut pe Maxwell Smart, iar Stanley a schimbat numele filmului său cu 2001 - A Space Odyssey deoarece el știa că se va întâmpla în 2001. Toate astea sună exagerate, dar ar trebui să-l urmăriți pe Maxwell Smart.
    Iar această clădire are legătură cu Luna?
Da, se numește Odiseea.
    Dar clădirea are ceva de a face cu colonizarea Lunii?
Clădirea găzduia programul Apollo.
   Corey, cât de aproape a fost 2010 de data care ți-a fost spusă ție pentru vre-un fel de bliț solar ca și blițul din sistemul solar care se petrece în film?
    Ei bine, în programe, pe tabletele de sticlă inteligentă și în zvonuri era între 2018 - 2023.
    Deci noi suntem aproape și de sfârșitul calendarului mayaș aici, corect?
    Corect ... 
   Dvs. credeți că Arthur C. Clarke era conștient de asta când a spus 2010?
    Da, eu cred că Arthur C. Clarke este ... tu spui de Corey că este informatorul informatorilor
atunci Arthur C. Clarke este informatorul informatorilor informatorilor.
    El se întâlnea cu toată lumea, cu Wernher Von Braun și-l avea pe tânărul Stanley stând în spatele lui în timp ce acesta se întâlnea cu toată lumea din programul spațial, Hermann Oberth, pe toată lumea, iar eu cred știți, Stanley a învățat foarte multe și cred că dacă te uiți dedesubtul poveștii 2001 există un program spațial secret (PSS).
    El a spus: noi nu vom spune nimănui, vom inventa o poveste că există un virus care s-a dezlănțuit pe Lună, dar nu vom spune nimănui ce am găsit. Deci este clar că este un PSS în desfășurare. Și chiar și misiunea către Jupiter din film, motivul este secret. Întreg motivul pentru care ei se duceau.
    În munca ta Corey cu PSS ai auzit dacă există vreo tehnologie practică care ar permite alchimiei să se petreacă, ideea de a transmuta vre-un fel de metal de bază în aur? Asta este ceva ce este real?
   Oh da ... când ei au ... construit ... ARV-urile, ceea ce ei numeau Vehicole de Reproducere ET, ei aveau ceva ca niște sticle vortex sau cilindrii de sticlă care creau vortexuri de mercur și ar fi pus electricitate de mare voltaj în acest vortex în mișcare (cu mercur) ceea ce ar fi creat un câmp electric rotitor iar problema pe care ei o aveau era aceea că mercurul se tot transforma în aur. Iar acest lucru chiar a fost reprodus în laboratoare în universități.
    Serios? Da ... Asta este cu adevărat important, deoarece acesta este tehnologia clopotului.
Corect ... asta este foarte important.
    Interesant.
    Jay, credeți că este posibil ca această tehnologie chiar să fii existat în vre-un fel de sens arhaic, că era de asemenea o metaforă pentru vre-un fel de proces spiritual?
    Da, eu cred că este un proces atât fizic cât și spiritual.         ( . . . )

   Aici aveți ocazia să vizionați:  Odiseea Spațială 2001 și  Odiseea Spațială 2010 .

Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative:   AICI 1  și  AICI 2 . 

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu