joi, 30 august 2018

Revelând Vehicolele Spațiale Secrete Inițiale


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     O altă persoană cu acces intern, Mark McCandlish, dezvăluie detalii despre navele experimentale proiectate la începuturile PSS. Când a lucrat cu Lockheed Skund Works, el a ilustrat multe dintre modelele de vehicule ce puteau zbura în interiorul și exteriorul atmosferei la viteze incredibile. În plus, el a vorbit cu piloți martori oculari care au descris zborurile de probă ale navelor experimentale ce, conform lui Corey, erau precursoarele vehiculelor proeminente în PSS.    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.




    Povestea lui Mark

    Aptitudinile mele în electronică erau așa de mari imediat după liceu că Forțele Aeriene erau chiar entuziaste că mă vor pune pe mine să lucrez la ceva ca un Sistem de Control al Armelor la aeronave așa că asta am ajuns să fac.
     După ce am ieșit din Forțele Aeriene am folosit o Lege a GI (de Reajustare a veteranilor n.t.) pentru a merge la Brigham Young University pentru a studia ilustrarea proiectării. Apoi am mers la "Art Center College of Design" ca și specialist proiectant auto și în cele din urmă mi-a schimbat specialitatea doar la ilustrări directe când am observat că partea inferioară era pe cale să pice din industria auto și că nu vor mai angaja vre-un proiectant la sfârșitul anilor 70, începutul anilor 80. Și atunci am mers să lucrez cu industria de apărare.
     Am fost abordat de divizia Calabasas de la Lockheed și cred că asta s-a întâmplat fix înainte de vremea când Lockheed a fuzionat cu Martin Marietta și a devenit Lockheed Martin. Iar domnul care mi-a cerut să pregătesc această ilustrare a spus că: noi nu-ți putem spune cum arată, noi nu-ți putem spune nimic despre aeronavă doar că este cea de-a doua generație într-o familie existentă de aeronave de mare viteză și mare altitudine așa că avem nevoie ca tu să desenezi o imagine cu ceva ce arată foarte rapid.
    Așa că m-am uitat în jur și cele mai rapide aeronave de care eu știam la acea vreme erau bineînțeles SR-71 Blackbird care este Mach 3 +, iar apoi prototipul XB 70 Valkyrie care a fost construit de Divizia Internațională de Aeronave Nord Americane Rockwell. Așa că am combinat trăsături de la aceste două aeronave și m-am gândit: aceasta este o aeronavă ce arată chiar bine.
     Și am intrat și spre surprinderea mea erau acolo niște ingineri de la Lockheed Skunk Works și acolo era un domn mai în vârstă cu ochelari și cu o frizură retrasă și ei purtau de fapt mici halate albe cu un buzunar de protecție și cu o riglă de calcul și genul acesta de lucruri. așa că mi-am deschis carnetul de schițe și m-am întors și am alunecat pe lângă această masă mare și frumoasă de mahon din acestă sală de conferințe și imediat am putut vedea că ceva era în neregulă. Ambii domni au făcut o figură ce părea cumva nedumerită ca și cum ar fi văzut ceva la care nu se așteptau, iar apoi, unul dintre cei 2 domni, cel cu ochelari și cu freza retrasă, puteai să-i vezi la propriu fața lui care s-a făcut roșie puteai să vezi picături de sudoare ce se formau pe fruntea și buza lui, iar mâinile lui au început să tremure, iar el și-a trântit mâna pe carnet și a spus: ce sunt aceste aripioare de pe părți și de pe aripi? Acestea vor fi rupte la Mach 17 ... și s-a oprit fix când a spus Mach 17. Iar eu m-am gândit: asta înseamnă 20 000 de mile/oră (32 000 km/oră).
     Și erau ambii supărați într-un mod în care la început am crezut că din cauză că nu am făcut o treabă bună, deoarece ilustrația nu părea credibilă, iar apoi m-am gândit: nu, asta este altceva. Ei reacționează deoarece ... eu am lovit ceva, am atins un nerv sensibil cu acestă ilustrare, iar ei ar fi putut percepe că ceea ce eu făcusem aici este din cauza vre-unei transpirări, vreo scurgere de informație. Așa că primul lucru pe care l-am făcut a fost să-i asigur spunând: uitați ce, eu sunt bucuros să ilustrez indiferent ce doriți, dar adevărul este  că eu nu știu cum arată aeronava dvs. deoarece nimeni nu mi-a spus și mi-au zis că nu-mi pot spune, proiectul este secret așa că ceea ce am făcut aici a fost să combin cele mai interesante trăsături de la aceste două aeronave, care sunt cele mai rapide două nave pe care le cunosc eu SR-71 și XB-70, iar atunci ei s-au liniștit un pic, și s-au relaxat, dar în acel moment secretul era cumva revelat, ei spuseseră Mach 17.
     Ei mi-au indicat că există niște programe în desfășurare și bineînțeles că tu presupui  întotdeauna că există ceva secret care se petrece tot timpul dincolo de scenă, dar în ce privește proiectul aeronavei asta a arătat că există lucruri care se petrec proiecte avansate care chiar depășesc normele în privința materialelor folosite, a vitezei mari, a înălțimii mari și sistemele de propulsie care nu au mai fost văzute înainte.
    Aceste avioane supersonice cu motoare de combustie statoreactoare sau scramjet, așa că a fost un deschizător de ochi asta este sigur și m-au lăsat să știu că există și alte lucruri acolo despre care publicul general nu știe.

    În regulă, deci ceea ce vedeți aici este foarte interesant și aici este un tip care descrie că a avut o întâlnire față în față cu informatori de la Lockheed Martin Skunk Works, iar ei i-au spus că aripioarele de pe avion ar pica la Mach 17. Deci în mod clar el a avut acces la o chestie reală. Corey, care au fost gândurile tale când te uitai la acest clip?
     Este destul de interesant ... eu am văzut informații despre aceste avioane timpurii pe care ei le dezvoltau, iar ele erau ... ele nu ... erau foarte, extrem de aerodinamice dar atunci când vorbea, pentru un anumit motiv, ceea ce mi-a apărut în minte eu mi-am amintit de un fel de cristal fabricat pe care-l foloseau pe care-l puneau în afara acestor nave, care ... ca acele cristale piezoelectrice dacă le lovești ele vor elibera o încărcătură electrică ... da, sigur ...  acestea convertesc fricțiunea, căldura în curenți electrici.
   Asta are sens.
   Iar apoi învelișul avionului ar avea acest material cristalin pictat peste aceasta, iar apoi căldura ar fi transformată în electricitate, iar electricitatea s-ar transfera prin învelișul avionului în ceva ce ar stoca foarte rapid electricitatea, astfel încât să devină ceva ca o scurgere de căldură. Ar atrage electricitatea foarte rapid, iar căldura nu se poate crea.
    Ei bine, dă-mi voie să menționez doar că există chestii cunoscute numite "celule foto" pe care deja le avem în electronică și care pot simți sursele de lumină, iar ei pot de fapt să convertească acea lumină în electricitate.
    Deci această idee a ceea ce descri tu este în esență, o termo-cuplare în exteriorul avionului, iar asta este complet plauzibil să poată funcționa asta în electronică. Eu pur și simplu nu m-am gândit la asta înainte, este fascinant.
    Da, și eu am uitat despre asta, dar mi-a apărut în cap când am văzut acel clip.
     Deci Mach 17, bineînțeles ... câțiva dintre oamenii care privesc asta nu ar știi că în aeronautica oficială chiar și Mach 4 sau Mach 5 este considerat ca fiind extraordinar.
Care sunt vitezele pe care tu le-ai întâlnit cu unele dintre navele care sunt în lumea secretă din care el a primit o mică mostră aici?
     Ei bine, există foarte multe discuții despre nave ce pot dezvolta viteze între 9 și 20 Mach,  așa ... care sunt dezvoltate și care sunt în cea mai mare parte pentru zborul în atmosferă. Nave de testare cu care să ajungă într-un punct unde ei pot dezvolta o navă ce poate zbura în interiorul și în afara atmosferei.
    Deci, este normal ca cineva ca Mark McCandlish să aibă acest trecut în proiectare industrială, el a spus că s-a specializat mai întâi în desenarea de automobile și să facă ilustrații tehnice frumoase cu acestea, iar apoi, în cazul lui să ajungă în industria apărării, ca un tip cu acele talente să poată sfârși potențial în vre-un fel de program clasificat?
     Absolut, ei au nevoie de oameni cu toate tipurile de talente. Tu vei da peste o mulțime de proiectanți, artiști ce lucrează pentru guvern care au o mulțime de informații, ca și el.
    Acum, un alt lucru care este interesant pentru mine este că el a menționat Brigham Young University, iar Pete, glumind a numit acea întreagă zonă: Utah, Idaho, etc. "Mormania" și original era o glumă, dar se pare că în interior, ei folosesc acum acel termen că ceea ce am auzit de la el și vreau să aud gândurile tale legate de asta, este că mulți oameni care lucrează pentru CIA și alte agenții de informații sunt recrutați din state mormone din America, că există o componentă mormonă în lumea Black Ops. Deci eu sunt curios dacă tu ai auzit ceva de asta?
     Da, eu am citit pe tableta din sticlă inteligentă despre modul cum diverse grupuri de mormoni creau seifuri subterane și apoi raportau înapoi agențiilor de informații că întâlneau ființe când încercau să construiască dispozitivele lor subterane.
     Ființe care nu erau umane.
   Corect.
     Când vedem un tip ca McCandlish ieșind în față și vorbind despre asta, ce crezi tu că are de câștigat din asta? Cu alte cuvinte, eu nu văd nicio dovadă, eu nu cred că el a scris vreo carte, el cumva a ieșit din radar după Proiectul Dezvăluirii din 2001, iar acum suntem la 16 ani mai târziu și apare din nou, așa că tu crezi că există vre-un interes egoist sau vreo manipulare care să se petreacă aici? Care este obiectivul lui?
    Unul dintre lucrurile pe care-l vezi  destul de des cu informatorii este că în procesul de a fi informator ei sfârșesc prin a-și pierde carierele, iar el în mare măsură și-a pierdut cariera  în toată industria apărării, și în esență s-a cam ascuns pentru o perioadă de timp, din ce am auzit.           ( . . . )

 Vizionare Plăcută!

Link 1
Link 2


     Linkuri alternative: AICI 1,   AICI 2 și  AICI 3. 


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      
      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu