joi, 6 septembrie 2018

Tehnologie mai rapidă ca Viteza Luminii


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode. 
    Mark M. explorează mai profund proiectarea sistemelor de propulsie a navelor din programul spațial secret. Corey confirmă că această tehnologie a fost creată cu disignul original german și acum utilizată în mai multe programe spațiale. Se pare că acestea depășesc legile timpului și spațiului, așa cum sunt ele definite de Einstein, și învățăm modul în care aceste legi sunt folosite pentru a accelera o navă dincolo de viteza luminii. Acest lucru este posibil datorită efectului Bielfeld-Brown, care este sistemul de propulsie primar pe navele ARV.       
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
      
      Un Tur al Tehnologiei Ascunse

    Am primit un telefon de la un prieten de-al meu pe care l-am cunoscut în colegiu, și de dragul discuției, îl voi numi Brad. Deci Brad m-a sunat și mi-a spus : eu am văzut articolul tău și munca ta artistică, am văzut numele tău într-o revistă, am vorbit cu directorul artistic,
el mi-a oferit numele tău și eu sunt Brad, îți amintești de mine? Iar eu am zis da, e grozav.
    Așa că am mers la cină și am vorbit și i-am menționat că există un spectacol aerian ce va veni la baza Forțelor Aeriene Norton care este în San Bernardino care este la aproximativ 75 de mile Est de Los Angeles (LA). Și a existat o poveste că ei ar fi putut să aibă un SR-71 Blackbird, ori să zboare prin zonă sau să fie într-un afișare statică, ceea ce era destul de rar la acea vreme.
    Așa că am decis că vom merge la spectacolul aerian și în ultimul moment, revista a sunat  și au spus că sunt așa de bucuroși cu acea ilustrație că ei doreau ca eu să fac o alta. Ea ar fi fost publicată în anul următor în Februarie 1989, în programul X-31. Deci au vrut s-o termine ca pe o întoarcere rapidă, așa că eu am fost nevoit să accept și nu m-am dus la spectacolul aerian.
    Așa că a trecut cam o săptămână și nu am mai auzit nimic de Brad, iar eu l-am sunat și l-am întrebat : cum ți-a plăcut spectacolul aerian? Dar la telefon el era foarte tăcut și l-am întrebat: ce s-a întâmplat? Iar el nu suna ca și cum ar fi avut o perioadă prea bună, iar eu am zis: cred că am văzut niște lucruri pe care nu trebuia să le văd. Iar eu am întrebat: cum este posibil așa ceva? Tot ceea ce a fost la spectacolul aerian este pus acolo pentru pentru public.  Iar el a spus: ei bine a mai existat un alt spectacol micuț care s-a petrecut, cât timp am fost acolo ... iar la începutul poveștii, când acesta a venit la mine, el  făcut să sune ca și cum expoziția unde i-a fost permis să meargă, persoana pe care el a adus-o cu el, pe cineva cu care voi avea legătură în privința unui job legat de ilustrații, era o persoană de grad înalt la Lockheed Martin și că ei vor ... noi ne vom întâlni și vom vorbi și vom face ceva treabă, și acest individ, fix în perioadă demonstrației Thunderbird, echipa forțelor aeriene era pe cale să pornească programul lor și i-a spus prietenului meu: hai să mergem aici.
    Deci acest domn, prietenul meu, un număr de politicieni de grad înalt și oficiali de grad înalt din armată, s-au urcat cu toții la bordul unui Boeing 727, un avion de linie militar, o aeronavă militară cu scaune de pasageri șamd, iar ei au plecat din Norton și au zburat către Instalația 42 a Forțelor Aeriene care este în Palmdale iar acolo este localizat Lockheed Skunk Works. Așa că avionul a rulat pe pistă, a coborât din avion, iar cei de la securitate care erau  în jurul clădirii cu un cordon și M16, și toate cele l-au provocat pe prietenul meu deoarece el nu a avut niciun fel de ecuson și nimic așa cum avea escorta lui, așa că în esență escorta lui a garantat pentru el spunând că era ajutorul domnului. Așa că au mers la spectacol și imediat ce au intrat el s-a uitat în jur și a spus: ok, pot vedea că există anumite lucruri aici despre care nu mi s-a spus, lucruri de care nu ești autorizat să le vezi, așa că doar ține-ți gura închisă și nu spune nimic, nu vorbi cu nimeni și vom ieși de aici cât de curând putem,  dar bucură-te de spectacol.
  Deci Brad mi-a spus că existau ofițeri de grad înalt din forțele aeriene are mergeau de colo-colo ca și ghizi ai turului și arătau diversele tipuri de aeronave care erau afișate, dintre care una era prima generație al aeronavei Aurora, pe care tipii de la Lockheed o numeau Pulserul.  Deci avea 4 motoare care erau îngropate în fuzelaj și întreaga suprafață era acoperită cu plăci termo-rezistente, exact ca nava spațială. Spatele aeronavei era folosit în același mod ca întregul spate al aeronavei care era ca un motor aerospike linear, cu zeci de astfel de ejectoare de combustibil care ar fi răspândit combustibil în această undă de șoc supersonică care ar fi luat foc spontan, iar explozia acestor gaze s-ar expansiona între unda de șoc supersonică și partea din față conică a aeronavei, cumva propulsând-o ... ca și cum ai strânge o sămânță de dovleac umedă și ai face-o să-ți zboare din mână.
   Dar lucrul cu adevărat interesant despre acest tip de aeronavă este că evident avea niște aplicații strategice care nu erau doar pentru iscodiri de viteză mare și înălțime mare, aceasta era o aeronavă ce avea arme și dedesubtul fuzelajului, îngropate în acesta, între motoare erau 121 de tuburi de lansare verticale, fiare având o placă termo-rezistentă mare și circulară pe exterior ce putea fi explodată cu fulgere explozive, iar ce era așa de fascinant legat de acest design, este că l-au ținut cât de simplu posibil dar complet eficient, iar acestea aveau în plus, faptul că tu puteai folosi ori un focos exploziv de tip convențional, dar ele erau vehicule de reintrare ca MIRV-urile (încărcături multiple dirijabile independent n.t.) care le vezi la ICBM (rachete balistice intercontinentale n.t.) doar că în spatele și deasupra acestei MIRV, în tub aveau o altă placă termo-rezistentă cu un mare arc elicoidal în spate și erau toate comprimate. Așa că imediat ce explodau placa exterioară, chestia asta ar fi fost scuipată din tub, și o altă placă ar fi venit și ar fi ar fi izbit locul și imediat ar fi restaurat imediat eficiența aerodinamică, așa că nu existau porturi de lansare a bombelor și genul acesta de chestii care s-ar fi deschis când mergi cu viteză mare.
    Un alt lucru pe care l-am găsit în niște dezvăluiri recente a fost că atunci când nava a fost de fapt în funcțiune activă ca și platformă armată că avea un al treilea tip de sistem de propulsie, unde zona din spate care era cumva plată și triunghiulară, se deschidea și era cumva ca o scoică în spate și un motor de rachetă ar fi apărut, iar chestia asta atunci ar fi urcat în spațiu extra-atmosferic de lansare și putea hoinări aproape la nesfârșit.
    Acesta era probabil cel mai mare vehicol acționat de la distanță care a fost vreodată în inventar, dar avea și o posibilitate de a fi pilotat de cineva din interior. Dar în cea mai mare parte era o aeronavă fără om la bord. Iar aceasta putea merge sus și să lanseze acest arme de tip MIRV din spațiu.

    Ei bine, pentru mine Corey, ca și spectator care nu a fost în aceste circuite, când cineva iese în față și are așa de multe detalii tehnice, sunt extrem, extrem de fascinat. Am auzit de Aurora de așa de mulți ani și nu am auzit niciodată detaliile pe care el le-a oferit aici ... care sunt gândurile tale în lumina a ceea ce tocmai am văzut? 
    Este cantitatea de detalii, despre asta aș fi vrut să comentez. Oamenii care ies în față și vorbesc despre aceste lucruri, în mod normal au aruncat doar o privire asupra lor, ei nu au pe cineva care să fi fost capabil să meargă în jurul acesteia, să lovească în cauciucuri și să li se facă un tur din partea personalului forțelor aeriene. Deci aceasta este o informație foarte bună despre cu funcționează această navă.
    Eu am auzit despre Aurora care face acest zgomot foarte puternic de tip pichamăr atunci când zboară. 
    Acestea fac ceea ce ei numesc, dâre de condens gogoașă. 
    Dar niciodată nu am dat peste niște informații tehnice atât de detaliate despre acesta. Ce crezi despre acest tip de navă Aurora, care pare a avea un design mai clasic? Chiar și în anii 80 șamd? Pentru ce ar fi putut să fie folosită Aurora?
    În acea perioadă, toate navele de înaltă altitudine erau ori ... exclusiv pentru recunoaștere aeriană sau pentru livrare ... ca platforme înarmate, și de multe ori acestea puteau avea  tehnologii care erau schimbate în ele și putea fi ori, ori ...
    Deci tu spui că Aurora ar fi putut fi folosită în războiul convențional? Iar oamenii care erau loviți de acele bombe nu știau de unde vin?
   Este posibil să fi fost folosită în războiul convențional, dar sună ca și cum aceasta ar fi fost păstrată într-un inventar pentru un eveniment special, de exemplu dacă ar fi existat un conflict cu Uniunea Sovietică.      ( . . . )

 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative:   AICI 1  ,  AICI 2  și  AICI 3.

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu