ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 11 aprilie 2019

Consecințe Tragice la Bordul unei Nave Mayașe


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Corey revine cu noutăți despre ceea ce se întâmplă în diferite facțiuni ale Alianței. Recent, se pregătea pentru o mutare de la un domiciliu la un nou domiciliu, când dintr-o dată a fost luat pe o navă spațială Mayașă după ce a văzut un flash strălucitor. Față de așteptările sale, pe navă exista o tensiune în aer. Mayașii aveau capturat o ființă a nobilimii reptiliene și îi pregăteau transportul la un centru de crio-detenție. Fără îndoială, au subestimat puterea acestui individ și Corey s-a văzut forțat să asiste la circumstanțe tragice ale acestei ființe reptile ... pentru ca mai apoi să explice ca observator ce s-a întâmplat.   Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
     Eu sunt gazda dvs. David Wilcock și mă aflu aici alături de Corey Goode pentru niște actualizări foarte palpitante venind dinspre frontiera de vârf a transformărilor sistemului nostru solar.
   Ai putea să ne spui ce ți s-a întâmplat mai exact? Oferă-ne doar un rezumat cuprinzător al câtorva dintre punctele de discutat legat de ceea ce ți s-a întâmplat în Decembrie 2017.
  Să vedem ... am primit un număr destul de mare de informări din partea Alianței Pământului, în ultimile 3 luni și de asemenea Alianța PSS și-a făcut apariția mult mai mult și și-au arătat fețele din nou ... asta e bine ... și de asemenea am petrecut ceva vreme cu Ansharii.
    Ai putea să pășești alături de noi să vedem cum a început acest nou capitol pentru tine,
deoarece pare cumva că lucrurile au devenit liniștite pentru un timp.
  Ei bine au devenit, dar eu cred că ... pentru aproape 10 săptămâni primeam informații de tipul viselor că trebuia să mă pregătesc pentru o mare întâlnire cu Aviarii Albaștri și Super Federația, iar ei au dorit de asemenea să mă pregătesc pentru o întâlnire cu Consiliul Saturn-ului, cred că-i numesc. Care va fi o introducere către două noi specii gardian.
    Sigur, iar ambii termeni, Consiliul Saturnului și Gardieni sunt folosite extensiv în materialul Legii lui Unu, deci asta este foarte interesant.   Corect.
   Primele aventuri pe care le-ai avut s-au petrecut de fapt la mijlocul lui Octombrie 2017.  Deci ai putea să ne descrii ce s-a întâmplat atunci și cum a început totul?     Da.
  Noi ne pregăteam să ne mutăm, iar soția mea era foarte ocupată împachetând lăzi și cutii și era aproximativ 3 dimineața sau ceva și stăteam în sufragerie fiind lăzi și cutii peste tot și deodată s-a produs un bliț luminos, iar acum mă aflu sus pe nava Mayașă. Dar m-am descoperit aflat fiind într-o situație foarte stresantă pe nava Mayașă. De obicei când merg acolo este foarte liniște, sunt ghidat către o cameră unde sunt examinat și lucrează asupra mea pentru această problemă cu demența temporară asupra căreia lucrează.
  Dar de data asta era un mediu foarte frenetic, ciudat de tăcut, dar imediat Gonzales m-a apucat de cot și a început să mă tragă către o ușă deschisă unele dintre ușile duble albe, care mergeau către zona de examinare. Deci m-a apucat de cot și mă trăgea și-mi zicea că nu este timp de explicații eu doar vreau ca tu să intri și să te lași văzut, iar eu aveam o mână pe perete iar picioarele împământate, iar el mă trăgea și eu întrebam: Ce se întâmplă? Ce se întâmplă?
  Iar eu cred că el era pe cale să-mi explice, când mi-a spus: tu trebuie doar să fi văzut. Și m-a băgat prin ușă. Pe măsură ce eram tras către ușă, am văzut mayași intrând și aveau aceste
chestii ciudate în mâini care arătau cumva ca un capăt de topor, ca un cap de topor cu două lame. Dar nu erau ascuțite, era doar forma acestuia. Iar ei le țineau în mâini în felul acesta,  cumva ca o armă și un scut și le țineau în sus și intrau, cam ciudat. Deci evident era ceva diferit ce se petrecea. 
     Ei bine, asta e cumva ciudat deoarece tu ai descris că în mod obișnuit starea de acolo este de vibrație înaltă, vindecare și pace.
   Da, de obicei este foarte plăcut, dar de data asta era o energie foarte frenetică. Imediat ce am fost băgat pe ușă, am observat de ce. M-am uitat și periferic am văzut mayași întinși pe podea, cu acele instrumente asemănătoare cu vârful unui topor, care cumva urcau și coborau, plutind, și evident erau morți, corpurile erau contorsionate și evident erau morți.
   Dar ce mi-a ajuns în atenție era în partea cealaltă a camerei era acestă ființă care avea un aspect cumva ca un câmp de miraj ce arăta ca o bulă și plutea deasupra solului. Și era un reptilian, dar avea caracteristici foarte umane. Adică buze și oase ale obrajilor cu aspect uman, arăta ca o piele de șarpe trasă peste un om. Avea un craniu ușor alungit, ochii lui erau galbeni și avea pupile negre ca niște fante. Exact ca la reptilianul alb regal, cel care mi-a posedat mintea în mod parapsihic, pupilele lui făceau asta ... deschizându-se și închizându-se într-un anumit ritm. Iar el purta ... nu avea pantofi, dar avea o chestie metalică, aproape cu o strălucire neagră arătând dintr-o bucată, aproape ca pantalonii de yoga lipiți de tine, el purta asta și apoi avea o pelerină, una foarte complicată.
   Și plutea deasupra solului, iar ochii lui făceau așa, iar mayașii erau ocupați cu el, și m-am gândit că eram pe cale să mă interferez cu el, iar ceea ce s-a întâmplat este că el a întors capul să se uite la mine, iar ochii lui au devenit galbeni ... complet ... și a început să mi se adreseze cu numele de Hanush pe care ei îl folosesc pentru mine și exact când era pe cale să mi se adreseze astfel am auzit o pocnitură puternică și a picat la sol.
     Deci asta ar implica faptul că ... el a fost distras de prezența ta acolo suficient ca ei să aibă o fereastră suficient de îngustă să-l elimine.
   Corect ... am crezut că eu am fost adus să negociez sau să comunic, dar am fost adus ca o distragere.
     Deci acesta este un punct foarte interesant aici când acest reptilian te cheamă cu acest nume tu spui "Hanush”, iar pentru mine sună ca un “Chanokh”. Când eu spun asta, asta îți sună corect? Ai auzit o pronunție în felul acesta?
   Da. Ei îl pronunță cu toții un pic diferit. Este un nume după care am fost chemat de la început, dar când îmi spun numele, eu nu simt această legătură energetică imensă sau  conexiunea egoului cu acesta, dar de la început ei m-au numit Raw Hanus sau Hanock ... “Chanokh”... da, Eir.
    Deci motivul pentru care eu spun asta atât de specific, este că acesta este de fapt un cuvânt evreiesc pe care mulți oameni l-ar identifica ca fiind Enoh, iar tu m-ai văzut pe mine prezentând din Cartea lui Enoh, iar lucrul cu adevărat interesant este la fel de veche ca și Cartea Genezei, este foarte interesantă deoarece vorbește despre giganții de pe Pământ care erau canibali și că marele potop a fost creat să curețe Pământul de ei, după toate relele pe care le făceau oamenilor.
     “Chanokh” din acea carte, este această persoană, pe care aceste ființe malefiice pe care ei le numesc Observatorii, l-au folosit să comunice cu tipii cei buni care erau nimiți Elohim.
Deci când noi studiem de fapt etimologia lui “Chanokh”, asta înseamnă mesager.   Da.
Cum te fulgeră asta? Se pare că nu este accident că ți-au dat acest nume.
   Nu, și din ceea ce eu am spicuit este că acesta este un titlu, nu este un nume. Eu nu spun că am fost Enoh și m-am întors ... aha ... departe de asta.
   De fiecare dată când am vorbit cu aviarii albaștrii despre reîncarnare ei spun mereu: suntem cu toții una sau nu suntem una cu toții? Una din două. Deci nu, este mai degrabă un titlu.
     Carea fost conexiunea dintre această ființă reptiliană și acest titlu de Hanush sau Chanokh?
   Ei bine, el m-a recunoscut ca fiind acea poziție, iar el ori a fost luat prin surprindere ori el respecta suficient de mult situația și credea probabil că va exista un dialog că el a oprit o luptă și și-a întors atenția la mine, când asta evident putea fi normal.
     Care a fost ideea atunci, cum a ajuns el acolo și care a fost povestea? Ai primit vreo informație?
   Am primit, un pic, o voi oferi chiar acum deoarece unele dintre informații le-am primit mai târziu deoarece lucrurile s-au petrecut atât de rapid, chiar și după asta. Ceea ce s-a întâmplat a fost faptul că mayașii au preluat acest prizonier politic de undeva din partea de Sud a Africii, ei au fost acolo au realizat o operațiune și l-au înlăturat, dar din ceea ce mi s-a spus,  ei și-au supra-estimat capacitățile și au subestimat capacitățile acelei ființe. Ei au crezut că vor fi capabili să-l aducă într-o străfulgerare și să-l pună imediat în stază și nu a funcționat în acest fel.
     Acum Africa, însemnând vre-un fel de bază subterană?
   Un oraș subteran ... mi se spune.
     Tu ai primit vreo informație legată de ce arăta ca un hibrid umano-draconian?
   Nu, dar după cum am mai spus, eu nu am mai văzut genul acesta înainte. Era evident foarte important ... aha ... arăta ca un prinț sau ceva.
     Era mai mult de înălțimea comună a noastră decât ceilalți draconi pe care i-ai văzut?
  Da, el era de aproximativ 1,8 - 2m. Iar structura osoasă era foarte umană.
     Deci care a fost următorul lucru care s-a întâmplat? Tu ai zis că s-au mișcat foarte repede ...
   Corect. Ei bine, se pare că ei făceau vre-un fel de transfer de prizonieri care a mers prost,  iar eu am fost adus în mijlocul acestuia, iar Gonzales era ceva de genul: stai așa că nu s-a terminat încă, doar lasă-i să vadă tot ce ai văzut tu.
   Știi, lasă-i ... iar eu nici măcar nu știam cine sunt acești "ei" încă. Gonzales încerca cât putea el de bine să explice ce se întâmplă și nu era timp. În esență el mi-a spus că făceam un transfer de prizonieri și era foarte important ca noi să livrăm transferăm această ființă în viață acolo unde trebuia să mergem și avem nevoie ca tu să-ți deschizi mintea și să-i lași să vadă totul. Și înainte ca eu să protestez să pun alte întrebări, un alt bliț.
   El se uita la unul dintre mayași în special, încăperea era plină de ei. El se uita la unul dintre ei care se afla la una dintre acele console care avea simbologie luminoase ce apăreau pe ea, iar apoi am ajuns într-o cavernă.
    Iar ființa care fusese omorâtă era cam la 6 - 9 metri distanță de mine, cel puțin, corpul ei.
Când am apărut în cavernă, era la picioarele mele, iar pelerina lui era cumva răspândită  cumva îi acoperea capul.
     Tu vezi acest corp în fața ta, dar ei i-au acoperit fața?
  Nu, acesta este modul în care el fusese așezat, din întâmplare. El stătea cumva pe spate cu spatele sprijinit de o stâncă deasupra căreia a apărut cumva în felul acesta, cu brațele împreunate, iar pelerina era peste capul lui un pic. Era cumva hazardat modul cum era.
   Pelerina era albă, verde, maro și albastră, ca și culori ... iar deasupra unui umăr era coada unui șarpe alb și mergea către spatele pelerinei și mergea în sus și-n jos de câteva ori, cam de 4 sau 5 ori, iar capul apărea pe acest umăr și era în felul acesta cu coada. Iar pelerina în ansamblu era albastră și arăta cumva ca apa, un fundal de apă. Iar șarpele alb se ondula în sus și-n jos, iar apoi puteai vedea tulpine maronii ieșind din șarpe, ca și cum acesta era vre-un fel de plantă. Iar apoi erau aceste frunze foarte luminoase, imense verzi, ca de ferigă.
     Erai singur în această peșteră, cine altcineva mai era acolo?
  Nu, erau câțiva mayași, apoi Gonzalez și cu mine. Iar noi ne-am uitat în sus și erau două platouri, zidul peșterii și două platouri, iar niște personaje cam de mărimea asta, au început să iasă afară. Iar pe de-o parte puteam spune că erau ET cu aspect nordic și de asemenea erau cei ce arătau ca ebenii un pic, cu pilea cu tentă portocalie, cap în formă de pară ...
     Doar pentru a fi clari, când spui cam de mărimea asta așa arătau din perspectiva ta.
  Da, din perspectiva mea erau cam așa de mari. Iar apoi pe de altă parte, au apărut aceste ființe reptiliene cu aspect ciudat, dar nu am putut să văd detaliile, știu că erau de câteva tipuri diferite.
  Și din ambele părți ei se tot întorceau ca și cum s-ar fi uitat în urmă către cineva ca și cum s-ar fi uitat pentru aprobare sau să raporteze sau ceva. Apoi, ei imediat, în cor, au început să comunice sau să se conecteze cu mintea mea.
   Era ca un co ... a fost interesant, un pic diferit față de ce mi s-a petrecut înainte, iar apoi ei au redat scena de unde am apărut pe nava Mayașă, mereu și mereu în capul meu. Cam de multe multe ori, iar apoi s-au deconectat, iar când s-au deconectat m-am uitat și i-am văzut pe Gonzales și pe ceilalți mayași trecând prin același proces.
     Deci ei au redat scena ... tu ai avut senzația vre-unei temperaturi emoționale? Ce au simțit legat de asta? Erau fericiți în legătură cu asta, erau triști?
   Ei bine, mayașii erau supărați deoarece se presupunea ca noi să livrăm această ființă în viață ... de la celelalte ființe nu am recepționat niciun fel de lovitură.
     Deci au existat și alte informații pe care ți le-au transmis în afară să tot redea scena? Ai auzit vreo ... Nu. Ok.
   Ei erau acolo și mă foloseau ca pe un port USB, în esență.
      Doar revedeau ce era în capul tău?
  Da.
     A existat ceva neobișnuit în modul cum te-au accesat telepatic, care era diferit de ceea ce ai experimentat înainte?
  Da, au fost cu toții odată, era ca un cor și apoi, unii dintre ei au vrut să vadă din nou, iar unii dintre ei doreau să vadă doar câteva părți diferite, deci a fost foarte ... incoerent modul cum erau redate în capul meu. Nu erau mereu redate liniar tot timpul ci ar fi sărit de colo colo ...
      Deci după ce au interferat cu tine ce se întâmplă mai departe?
  Sunt trimis acasă în același bliț.
    Serios? Fără nicio explicație ...
  Nicio informație ... Nimic. M-am întâlnit cu Gonzales de câteva ori de atunci, dar nu am avut o oportunitate să intru cu adevărat în detalii despre cine era acea ființă ... Evident era foarte importantă.
   Ar fi interesant de văzut dacă există vreo informație acolo în spațiu despre vreo ființă dispărută din acel oraș din Africa. 
     Ca o perspectivă generală mie mi se pare că acest tip de prizonier politic nu ar fi fost capturat dacă nu ar fi existat deja ceva victorii majore pentru Alianța PSS. Deci, ai putea încerca doar să speculezi ... ai spune că asta este cumva un fel de dezvoltare cu bătaie lungă în acest război, ca un fel de joc final, concluzie finală, genul acesta de dezvoltare?
   Da, cu siguranță și o mulțime dintre informările mele s-au diminuat cumva deoarece suntem într-o fază operațională. Alianța Pământului se află acolo din punct de vedere  operațional lucrând să termine acest stat profund al cabalei.
   Acum, la fiecare nivel se petrece același lucru. Avem Alianța PSS care a sesizat o oportunitate să se întoarcă acum. O mulțime din oamenii cheie au fost ori omorâți sau au dispărut din organizație și au avut câteva noi ediții interesante de care vom discuta mai târziu.
     Tu ai menționat înainte că există o linie temporală optimă, unde obținem dezvăluirea completă. Este chiar interesant pentru mine să știu paralela dintre acestă ființă reptiliană ce pare de nivel foarte înalt care a fost prinsă de Alianța PSS și apoi cu informațiile pe care noi le obținem la nivel terestru despre din ce în ce mai mulți oameni ai cabalei care sunt reținuți aici pe Pământ.
     Din ceea ce ai auzit de la Alianța PSS, până în ziua de azi, ei simt că vom fi capabili să obținem dezvăluirea parțială și să nu fim blocați într-o dezvăluire parțială de 50 - 100 de ani?
   Ei bine, acesta este scopul Alianței PSS, iar ei au ceva trucuri pe mânecă în care nu voi intra, prin care ei vor scoate afară dacă este presată o dezvăluire parțială, dar în cea mai mare parte, Alianța Pământului și Complexul Militar Industrial (CMI) PSS, se află sub înțelegerea că publicul nu poate accepta toată această informație care să fie aruncată peste ei dintr-odată. Ei cred că trebuie scoasă la iveală de-a lungul unei perioade între 20 și 50 de ani.
     Bazându-te pe experiența ta că noi atingem milioane de oameni, tu crezi că asta este adevărat?
   Nu, adică, evident va fi exista o perioadă dificilă și am vorbit despre asta înainte, că nu va fi un moment Kumbaya în care toată lumea se va ține de mâini și va cânta, ci va fi mai mult o perioadă de furie și de confruntare cu karma, decât orice altceva.
     Tu crezi că o cronologie a dezvăluirii totale ar include oameni care află că mulți dintre noi de aici avem o genetică ET și grupuri aparținătoare? Și că noi suntem răpiți de grupurile noastre aparținătoare și apoi re-răpiți de aceste PSS-uri? Ar fi asta o parte a dezvăluirii totale, dacă asta s-ar întâmpla cu adevărat?
   Absolut că ar fi parte a dezvăluirii totale și o mulțime dintre acești verișori cosmici din cele 52 de stele locale, din grupul local de stele, nu vor permite să apară o dezvăluire parțială ... la o mare parte dintre aceste grupuri li s-a spus că trebuie să facă dezvăluirea ET-lor sau ET-i o vor dezvălui, iar mulți dintre ei sunt oamenii care așteaptă să vină aici jos și să ne ajute.
     Atunci, am putea să mergem către următorul eveniment care ți s-a întâmplat care este semnificativ? Cum te-ai simțit să fii folosit pentru a ucide această ființă?
   Ei bine, s-a petrecut așa de rapid că nici nu am știut ce se întâmpla cu adevărat, până în momentul când s-a produs trosnetul, a fost un trosnet foarte puternic.
     Acesta a fost un gât ce s-a rupt? Da.
  Da, capului era complet răsucit către spate. Dar eu am crezut că voi interfera cu această ființă, dar nu doream asta deoarece îmi aminteam de acel draco regal.
     Absolut.
  Nu am fost foarte bucuros că am fost folosit, m-am simțit folosit, dar în același timp puteam înțelege cumva în mod rațional de ce, ce se întâmplase.
      Deci hai să fim clari legat de ceva aici și te rog nu înțelege asta greșit, dar tu nu ai super puteri, eu nu am super puteri, noi suntem doar oameni obișnuiți, care au ajuns în aceste poziții ciudate.
     De ce crezi tu că ei ar fi luat un tip obișnuit ca tine și l-ar arunca în genul acesta de rol în care el este intermediarul dintre tipii buni și cei răi?
   O mare parte din asta nu este intermediere, ci o mare parte este doar să fiu un observator.
Dacă mă au pe mine care observ ceva, în numele conștiinței noastre colective, asta intră în conștiința mea și apoi se filtrează către exterior în conștiința tuturor. Deci asta este vre-un fel de chestie legală pe care ei trebuie s-o facă atunci când lucrează cu grupuri.
     Deci, această ființă reptiliană, ei încercau s-o țină în viață, iar dacă o mențineau în viață  care ar fi fost jocul final acolo?
   În primul rând, tu poți obține mereu informații ... din interogări. Dar motivul pentru care-l doreau în viață, este că ființele la acest nivel sunt așa de avansate  că dacă le ucizi, ele pur și simplu se reîncarnează cu întreaga cunoaștere a cui și ce sunt, într-o altă formă de viață.
   Deci este cumva un mic truc: ei ancorează conștiința de corp, punându-l într-un tip de somn criogenic ... serios? ... în stază, iar asta este o altă lege cosmică ciudată sau ceva de genul, pe care n-o înțeleg complet, dar lucrul interesant este că în sistemul nostru solar există un număr de (unele dintre ele foarte antice) închisori. Una este un asterioid ce a fost golit și este plin de crio-prizonieri.
      În Legea lui Unu, ei vorbesc mereu despre prima distorsiune a Legii lui Unu, prima distorsiune, prima distorsiune și mereu aduc asta în discuție, și spun că este principala Lege  pe care este fondat universul. Iar ei spun că acesta este Liberul Arbitru.
    Deci, cum crezi tu că acest concept al primei distorsiuni, cum ei încearcă mereu să protejeze prima distorsiune, ar avea legătură cu ... faptul că Alianța PSS trebuie să vorbească cu gardienii prin tine, faptul că ființele negative trebuie să vorbească cu gardienii prin tine, cum crezi tu că asta conservă liberul arbitru? De ce trebuie s-o facă ei în felul acesta?
   Adică, ei fac totul într-un mod ciudat, ce vreau să spun, este că ei chiar dacă m-au abordat pe mine, ei m-au abordat în vise, la început și apoi în esență, au negociat cu sinele meu mai înalt dacă o să mai am vre-un fel de întâlniri fizice sau ce ar trebui să fac să mă pregătesc  pentru ele. Așa că ... este o cale, există mereu o cale ...
      Eu găsesc cu adevărat interesant Corey, faptul că avem Alianța PSS care capturează  prizonieri cu adevărat de grad înalt acum, poate pentru prima dată, și se pare că Alianța de aici de pe Pământ capturează de asemenea prizonieri de nivel înalt pentru prima dată. Ai putea să ne oferi vre-o senzație a acestor progrese de pe Pământ și unde ne va duce asta în curând sau într-un termen foarte scurt?
   Ei bine, progresele de pe Pământ au nevoie să ajungă din urmă ca să facă față progreselor  care au avut loc în ceruri, cred că ați putea spune. Noi vom acoperi în detaliu faptul că  oamenilor li se va oferi o oportunitate să ne guvernăm noi înșine, să nu avem de-a face cu venirea unor rase ET care să ne meșterească genetica. Există o nouă epocă de aur care ni se va prezenta și cum vom face față intrării în această epocă de aur va pivota felul de realitate temporală în care vom sfârși.
   Dar, noi vom fi în control. Nu vom fi direcționați, ci ne vom auto-gestiona.
      Deci de îndată ce ne-am eliberat de conducerea draconiană, cum ne va afecta asta căile de bază după care se conduce societatea noastră? Să punem de exemplu, educația, guvernul,  medicina, filozofia, religia, lucruri de acest gen?
   Ei bine, ceea ce vedem pe Pământ este începutul scoatere acestui sistem de control, și sistem de control mental, când, după cum am spus, evenimentele pământene vor ajunge din urmă ceea ce se petrece la nivel cosmic, că noi vom avea o eră a informației libere, vom primi modelele fizice corecte, modelele matematice corecte, vom învăța mult mai multe despre cosmosul nostru și vom deveni o parte a acestei vecinătăți cosmice ... ca și civilizație inter-stelară. Va fi o perioadă foarte palpitantă pentru noi.
   Ei bine, acesta este un mesaj foarte pozitiv și vreau să-ți mulțumesc din nou pentru curajul tău de a ieși în față și a ne oferi acest mesaj.

Iar eu vreau să vă mulțumesc că vă uitați.


 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative: AICI 1AICI 2 și AICI 3.

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !



 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...