ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

vineri, 21 februarie 2020

PK : Telepatie și Comunicare cu Extratereștrii


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe George Noory  și invitat pe Emery Smith.  
    La stadiul nostru actual de evoluție, toți avem capacitatea de a învăța și înțelege noi forme de limbaje psihice. Și după cum explică Emery, evoluăm într-o stadiu superior de a fi pe măsură ce mai multe persoane își descoperă capacitatea să comunice telepatic. Aceasta este o abilitate pe care a învățat-o în timpul său petrecut în cadrul programelor compartimentate, asta l-a servit bine, deoarece a interacționat cu mai multe specii telepatice de extratereștrii. În timpul acestei discuții, el transmite beneficiile și provocările cu această formă subtilă de comunicare.     
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. 

    Telepatie și Comunicări cu ET

     Noi putem învăța limbi, talente, capacități, dar este posibil să dezvoltăm un talent mai avansat, cum ar fi telepatia? Bine-ați venit la Dezvăluirea Cosmică.
    Prietenul nostru drag, Emery Smith, salutare.
 Bună George, ce mai faci?
    Tu ești un maestru al multor subiecte, prietene.
  Ei bine, am trecut prin multe și simt nevoia să împărtășesc foarte mult.
    Mătușa mea a fost o psihiatru ... și și-a devotat întreaga practică artei telepatiei. Ea era convinsă că telepatia era reală, poate fi învățată, dar câțiva oameni aveau această capacitate înnăscută de a o face, ce crezi?
  Da, eu sunt de acord cu asta și cred că unii oameni sunt pur și simplu născuți prin descendență, transmis mai departe de la ei, în mod genetic, ei au deja un dar al telepatiei. În cazul meu a fost un pic diferit. Eu am fost capabil s-o învăț de la cineva, care deja cunoștea telepatia. Este greu să înveți telepatia, pe cont propriu.
    Corect, ai nevoie de un profesor bun.
  Ori un profesor bun, ori cineva care deja stăpânește arta telepatiei, deoarece este nevoie de foarte multă reducere a minții și emoțiilor, pentru a comunica prin spațiu și timp și despre asta este vorba cu adevărat, este vorba despre folosirea unei senzații emoționale și o înlocuire de cuvinte, aș spune.
    Totuși unii dintre noi au această capacitate incredibilă ... de a face asta, pe cont propriu, eu cred că sunt născuți cu asta, nu-i așa?
  Da, toată lumea este născută cu acestă capacitate, doar că noi am fost suprimați de tot felul de lucruri, de la mâncarea pe care o mâncăm, la interferometria scalară, câmpurile electro-magnetice și lucruri de acest gen, ce au de a face cu această parte a creierului și acea parte a corpului, care ne permite să ne semnalizăm unii pe alții fără a folosi vocalizarea. Totuși, este un tip de frecvență pe care-o recepționezi, dar este din interiorul timp-spațiului.
    Când răpiții de ET vorbesc cu noi, toți spun că au comunicat cu ei telepatic. Este acesta (telepatia), ceva ca un limbaj universal?
  Da, categoric este limbajul universal. Limbajul viitorului nostru este doar o grămadă de coduri de computer, numere și telepatie. Și vor exista niște mici dispozitive în viitor, care ne vor ajuta cu telepatia, ce se vor conecta în spatele urechii voastre, ceva ca un fel de cercel,  sau amplasat în interiorul urechii, care va amplifica capacitatea de telepatie, între mulți oameni odată, conversații ce se petrec, deci categoric veți vedea această tehnologie și cred că va ieși la suprafață în următorul deceniu, de asemenea. Cu telepatia putem face niște lucruri incredibile.
    Dar cum știm noi că suntem telepatici sau că este doar mica voce din capul nostru, care ne spune ceva?
  Ei bine, este cumva ceva de genul ... începi să recepționezi lucruri cum ar fi poate că cineva îți va apărea în minte, un membru al familiei, și apoi dintr-o dată sună telefonul și sunt ei.  Iar tu știai despre asta cu 5-30 de secunde, înainte să se întâmple. Iar aceasta este o formă de conștientizare ce se deschide, o formă de telepatie. O mulțime de văzători la distanță au această telepatie. Este ceva cu care s-a născut toată lumea și este ceva ce acum este adus la suprafață, deoarece așa va fi viitorul și nu vor mai exista linii telefonice.
    Este creierul cel care face asta sau există ceva în afara creierului?
  Oh nu, tu trimiți ... fiecare gând este energie, iar energia afectează tot acest câmp, dacă vrei să-i spui câmp morfogenetic, indiferent ce termen vrea să folosească cultura populară, este aici și este un conductor, este plin de conductivitate. De aceea când cineva intră o încăpere și este furios, schimbă starea tuturor .. Poți să simți ... da, și îl vei recepta, deoarece energia vibratorie pe care o cărăm este ...
  Suntem foarte sensibili la asta, iar eu îmi învăț mereu studenții ca în esență să i-a un pachet de cărți de joc, să încerce să ia câteva cărți și ...
    George: Să ghicească ce sunt.
  Emery: Da, să ghicească ce sunt. Iar majoritatea studenților mei ghicesc 10 din 10, de fiecare dată.
    Asta este uimitor.
  Și oricine poate învăța asta, nu este ca și cum ai fi un super-erou special sau ceva. Dar trebuie să fi dispus să investești timp în direcția asta, și trebuie să fi suficient de dispus să ... așa cum ai spus tu, trebuie să te purifici înainte să intri într-o încăpere plină de clarvăzători și de oameni care sunt telepatici deoarece dacă sunt supărat și intru într-o sală de operație cu un ET, și prin telepatie spun „Salut” și în interior am furie, va fi ceva de genul „Salut”. Va fi ceva de genul, iar ei vor interpreta asta într-un mod complet diferit.
  Dar ei sunt foarte conștienți că noi încă învățăm acest limbaj și este ceva ce vine din inimă ... așa că trebuie să respiri profund, trebuie să te relaxezi, trebuie să vă descotorosiți de toate problemele care vi se întâmplă, înainte să începeți să lucrați în aceste proiecte, cu aceste ființe diferite, deoarece ei recepționează asta. Iar ei pot fi de asemenea foarte comici, în același timp ...
    Oh, absolut ... guvernele noastre folosesc telepatia?
  Da, da.
    Cum așa?
  Ei bine, ei o folosesc pentru lungi ... În loc să folosească internetul sau telefonul sau orice are de a face cu electricitatea, există de fapt agenți telepatici ce comunică în jurul lumii, la fel de liber pe cât dacă noi am ridica un telefon și am vorbi unii cu alții și sunt 100% exacte. Și sunt doar acelea acordate și lucrează cu ele o grămadă și cu cât lucrează mai mult împreună,  cu atât devin mai bune. Iar eu am avut o experiență grozavă cu unul dintre colegii mei în timpul expedițiilor noastre CE-5 și lucruri de acest gen, în care noi aveam o conversație imediată între oameni și este foarte clar că nu ar exista nicio greșeală. Eu îi spun internet fără fir, în esență, unde tu poți comunica fără fir, cu indivizi și să realizezi tot felul de lucruri.Acesta este un alt lucru al telepatiei, că o și poți manifesta când ești bun la aceasta. Și poți manifesta lucruri, poți manifesta energie pozitivă în jurul cuiva din jurul lumii, sau este de asemenea o formă de vindecare.
    Este ca vederea de la distanță pentru tine?
  Este, totul este conectat într-un mod asemănător. Vederea la distanță este un pic diferită,  deoarece tu te branșezi în câmp. În telepatie se încearcă în mod intenționat să se comunice cu tine sau cu o ființă iar cealaltă persoană este de obicei și ea conștientă, deci nu există ghicire. Noi de fapt suntem deja ocupați. În vederea la distanță, te conectezi la ceva care nu știe și recepționezi, ... știți, diverse forme și culori și chestii și le pui la un loc pentru a permite altcuiva să ajungă la o concluzie legată de ceea ce tocmai ai desenat sau scris pe o hârtie. Deci este un pic diferit, dar se folosește același câmp.
    Dacă eu vreau să trimit telepatic ceva cuiva, ... tu poți intercepta? Dacă sunt eu și ei, iar tu ești aici, tu poți intercepta care erau gândurile mele?
  Tu poți, dar dacă ești cu adevărat bun la asta, poți de asemenea să ai o conversație privată ...
     Și să te blocheze pe tine?
  Și să mă blocheze pe mine și pe oricine altcineva din încăpere.
     Dar dacă ești suficient de puternic să ...
  Tu poți, tu poți intercepta energiile telepatice și contactul dintre indivizi.
    Și să-i spionezi. Nu este asta ceea ce a fost în esență programul guvernamental Stargate?
  Un program de vedere la distanță, dar era un program de spionaj. Era un program de spionaj prin vedere la distanță, în care lucrurile erau în aer, lucrurile erau peste tot, iar eu pur și simplu întrezăreau aceste chestii și apoi le puneau cap la cap și făceau asta cumva ca în trecut când recepționam transmisiuni radio, de la dușmanii noștrii, iar ei încercau să descifreze lucruri și ... iar ei ar putea să audă cuvinte cheie și apoi ei trebuiau să pună astea cap la cap. Deci informația este peste tot chiar acum, toată la îndemâna ta. Dar să fii conștient de aceasta este cu totul altceva, deoarece există așa de multă chiar aici în spațiu ...
    Cum de auzi doar această conversație? 
  Comparativ cu o alta? Așa e, sau cu o alta. Este vorba de acest antrenament. Asta îți ia foarte mult antrenament.
    Tu ai comunicat vreodată telepatic cu un ET?
  Oh, absolut, la slujba mea de zi cu zi, adică atunci când am fost cu un ET sau parte dintr-un proiect cu un ET, de multe ori, bineînțeles, lucrând față în față peste o masă cu unul, ei cumva deja știau că eu nu știu să mă blochez. Așa că la acea vreme, eu aș fi intrat iar ei ar fi chicotit sau ceva, și spunea: „oh, tu ai avut o seară grozavă, noaptea trecută” sau ceva amuzant cu acel efect sau „tu vei avea un week-end grozav”, deoarece ei știau că eu voi ieși la întâlnire cu o nouă prietenă sau ceva, deci era cumva comic pentru mine deoarece eu nu puteam ascunde nimic, dar ei știau totul despre mine. Dar asta m-a făcut deschis să fiu cine sunt eu complet, deoarece să permiți oamenilor cu telepatie în câmpul tău, aș spune, tu ajungi practic, să nu mai ai niciun secret.
  Relațiile par să meargă foarte bine, atunci când nu mai sunt secrete și de asemenea ai un sistem foarte loial și onorabil cu cineva, ET sau nu, ce are telepatie. Deoarece este cumva intim într-un fel, deoarece voi amândoi sunteți conectați și într-un mod interesant, energetic, iar voi împărtășiți aceiași energie pentru o scurtă perioadă de timp, pentru acel minut sau acele 30 de secunde.
     Cum funcționează telepatia dincolo de bariera limbajului? Adică tu și cu mine vorbim în engleză acum.
  Telepatic tu ai înțelege ceea ce poate îți transmite un ET.
     Dar ei ar putea vorbi în jabba, din punctul nostru de vedere. Cum descifrezi asta?
  Da, este o descărcare de fapt și înainte să iau oamenii în aceste expediții unde posibil ei ar putea vedea un ET sau să întâlnească unul, eu mă asigur că ei memorează cam 150 de întrebări.
    150 ?
  Ei trebuie să memoreze cam 100 - 150 de întrebări, deoarece atunci când întâlnești un ET  tu de obicei nu ai prea mult timp ...
    Spune-mi una dintre întrebări. 
  Oh, „de unde ești?” ... știi, „tu ai vreo familie?” ... unde este ...
    Tu le transmiți pe acestea telepatic?
  Telepatic, dar sunt deja memorate și te gândești doar la întrebările tale. Sigur. Și îți trec prin minte, iar imediat ce te afli acolo, în mai puțin de o secundă, de a te afla în câmp, făcând contactul, tuturor întrebărilor li se răspunde într-o secundă.
  Emery: Deci tu acum, stai acolo, zâmbind ...
     George: Cum le descifrezi? 
  Probabil plângând și este ceva de genul „Doamne, aceasta a fost o descărcare”. Creierul tău tocmai i s-a răspuns la toate și le ai.
     Și le alegi câte una pe rând sau cum faci asta?
  Oh nu, tu deja știi, este totul imediat.
     Așa imediat?
  Da, într-o secundă și apoi stai acolo ca un prost ...
     Eu nu-mi pot aminti 5 întrebări, cum aș putea să-mi amintesc 150 ?
  Ei bine, tu faci chestiile astea când ești parte din echipă, iar dacă ai făcut-o pentru mult timp, iar cea mai nasoală chestie legat de asta este că imediat ce ți s-a răspuns, indiferent că sunt 100 sau 150 de întrebări, te face pur și simplu să vrei să pui alte 1000 de întrebări.
     George: Căci acum ești înfometat de mai mult.
  Emery: Căci acum ești pur și simplu „oh Doamne, dacă asta este adevărat”, atunci, asta e, știți ... dar asta e cumva modul cum funcționează.
     Cum știi că funcționează? Cum știi că este exact?
  Ei bine, din cauza înțelesului, deoarece de obicei este un înțeles pozitiv, o întâlnire aranjată ...
    George: Între ?
  Între oameni și ET, acesta este un lucru normal, iar ei nu au de obicei un motiv, să se ascundă sau să mintă, decât dacă este o întrebare ce cauzează distrugere sau afectează viitorul sau ceva ... Deci este un tip de întâlnire foarte respectuos și profesional. Aceasta este o întâlnire în care atunci când ești acolo, este ceva pregătit.
     Are telepatia vreo limită? Cât de departe poți să trimiți un mesaj cuiva? Poți să-ți trimit ție pe altă planetă, de exemplu?
  Ei bine, nu există spațiu și timp, deoarece atunci când încercăm să luăm contactul în câmp, noi trimitem energia despre unde ne aflăm pe planeta Pământ, iar noi mărim arătând propria noastră viziune din creierul nostru, și proiectăm asta în spațiul inter-stelar ...
     Indiferent unde ar putea merge acesta?
  Da, și bineînțeles, așa cum am spus, există informație peste tot, care este prinsă și adunată și chiar există ET acolo în spațiu care caută aceste semnale iar ei le recepționează și ei văd că există un grup de oameni, care proiectează cu toții în această zonă, și nimeni de acolo nu are frică, iar ei chiar vor să ia contactul și se conectează la acestea ca la niște raze laser și încep să călătorească către această zonă.
  Ar putea fi inter-dimensională sau ar putea fi în mod obișnuit liniar prin spațiu-timp, ar putea fi non-liniar, dar ei totuși vin, chiar vin și fac contact în acest fel. Deci este nelimitat ... nu este așa de mult ... nu vă gândiți că  este din ... de la 1,2 metri de la tine la mine, gândește-te că nu există nicio ... noi deja suntem conectați, noi suntem deja în același univers, în același spațiu.
     De ce ai folosi tu telepatia, comparativ cu a pune mâna pe un smartphone?
  Ei bine, în primul rând, telepatia este mai ușoară. În telepatie, mesajul este cu mult mai clar decât vorbitul prin limbaj sau mesaje scrise. Nu poate fi urmărit. Testul este cel mai oribil lucru, deoarece tu poți lua acea frază în multe moduri diferite eu chiar sunt împotriva mesajelor scrise.
     George: Cu toții am trecut pe acolo.
  Emery: Eu sunt un textier oribil. Și chiar și vorbitul poate fi de asemenea înțeles greșit,  depinzând de starea sau de emoția persoanei, deoarece, atunci când vorbești, proiectezi de asemenea energie. De fiecare dată când sunt în emisiune, iar oamenii mă ascultă, eu proiectez telepatic, proiectez de asemenea pozitivitate și sper că ascultătorii recepționează asta, și sunt receptivi într-un mod pozitiv, deci este în voce, știți, oamenii chiar ascultă ceea ce spui și poți auzi în vocea cuiva dacă sunt adevărați, dacă nu sunt adevărați, dacă ei mint, dacă sunt supărați legat de ceva sau că sunt critici, toate astea prin frecvențe sau chiar doar prin voce. Deci vocea este de asemenea ceva cu care trebuie să fii atent, în special când vorbești cu alte țări și alte rase, în diferite limbi, chiar și aici pe Pământ.
     Cum ai folosi tu telepatia? În ce domenii?
  Ei bine, eu folosesc telepatia în relațiile mele cu oamenii și colegii, o folosesc de asemenea în proiectele pe care încerc să le realizez, cu guvernele și de asemenea când lucrez cu oamenii de știință, în laboratoare, ceea ce încă mai fac și astăzi. Există ceva acolo dincolo de a spune „tu ar trebui s-o faci în felul acesta” sau în felul acela, tu o poți proiecta și insinua. Și știți, oamenii sunt un pic egotici uneori ...
     Nu, oamenii nu ...
  Așadar, uneori trebuie să fi delicat, așa că atunci când comunic sau când oamenii mă întreabă cum să rezolv o problemă, îmi folosesc telepatia să fie pe aceiași pagină cu mine. Și nu este o chestie de control, este o alegere liberă. Dar pe măsură ce explic ceva, așa cum explic acum, așa cum am spus, este despre ascultare și de asemenea proiectare pentru a obține un rezultat pozitiv pentru ... misiune sau indiferent ceea ce faci.
     Tu o faci ca și conversație ... telepatic, cu un ET sau un om sau indiferent cine?
  Când eram în proiecte cu ET, da, dar acum nu așa de mult, în laboratoarele unde lucrez cu personal civil ... dar eu chiar am câțiva oameni de știință cu care lucrez actualmente și au capacitatea să facă asta. Iar noi putem folosi asta într-un du-te vino, împreună cu vorbitul.
     Dacă ai fost vreodată un deținător de animale de companie, pur și simplu știi că există o conexiune între tine și animal. Indiferent că este o pisică sau un câine, ei știu, intuitiv, ce se întâmplă iar ei par să proiecteze telepatic gânduri către tine și viceversa. Ai încercat vreodată asta cu un animal?
  Absolut. Prima dată când am aflat despre telepatie nu era în proiecte, era la fermă. Știți, eu am crescut cu animalele, așa că am fost mereu în jurul câinilor, și pisicilor și ... cailor și vacilor și ...
     Tu te-ai născut în asta ...
  Da, eu m-am născut acolo și eram doar eu și animalele, eram mereu destul de singur și cumva am crescut cu aceste animale și-mi amintesc una dintre acele perioade tragice care a fost un moment când eu campam afară și unul dintre câinii mei a fugit în cort și s-a uitat la mine și a zis: „Shadow a murit”. Iar eu pur și simplu m-am uitat la ea, „cum de tocmai ai spus asta?”
  Emery: și am fugit afară din cort ...
     George: era ca și cum ai fi auzit-o?
  Da, și am fugit afară din cort și acolo era câinele meu Shadow, mort. Trebuie să fi fost mușcat de un șarpe cu clopoței sau ceva. Dar faptul că s-a întâmplat, eram așa de ... m-am uitat înapoi ... ea era un terrier cu păr cârlionțat, era un amestec, o corcitură, iar Shadow era un spaniel breton și eram încă șocat în primul rând, că tocmai îmi pierdusem cel mai bun prieten și în al doilea rând, câinele încă mă privea în ochi să știe că eu am acceptat acest mesaj ...
     George: da, ți-am spus eu.
  Da, așa că am ridicat câinele și am alergat jumătate de milă către casă. Iar eu îmi amintesc familia mea ieșind la poartă auzindu-mă strigând, mama și tatăl meu, sora mea și unul dintre prietenii ei care tocmai intrase. Iar eu am zis „Shadow este mort, Shadow este mort”, mi-a spus Snikers. Snikers era cățelușa, care mi-a spus.
  Emery: Iar ei s-au uitat ceva de genul ...
     George: Asta nu au mai înțeles-o.
  Iar eu eram ceva de genul: „Snikers mi-a spus” și știți ... tu nu poți să ... iar ei bineînțeles că s-au uitat la mine ca și cum eram nebun de legat. Și ... oricum ... aceea a fost prima dată când chiar am respectat conexiunea ...
     George: Cu animalele.
  Emery: Da și aveam probabil, nu știu, probabil 10 sau 11 ani, cred. Telepatia este un limbaj ... este un limbaj universal. Nu este ceva ce ... știți, China are toate aceste dialecte și chiar și când mergi în Italia, poți merge într-un alt oraș și limba e un pic diferită, știți? Deci nu există nicio interpretare greșită cu telepatia. Tu nu o auzi într-o altă limbă.
     Dar despre emoția cu telepatia?
  Cum era câinele. Sunt sigur că dorea să-ți spună că celălalt era mort cu emoție. Era într-o stare de panică și urgență, adică, „vin-o repede aici, și vin-o să-l ajuți pe fratele meu”.  Telepatia este despre ... a te gândi la ceea ce vrei să spui ... dar să proiectezi emoțional asta.
Deci eu aș proiecta ceva cu o emoție neutră sau într-un fericită, sau într-un iubitoare sau într-una de panică sau de urgență, ceva de genul „am nevoie de ajutor”,
  Deci tu o spui în capul tău, dar trebuie să pui emoție în spatele ei, sau nu va merge nicăieri.
Deoarece emoția este energia ce-l trimite în afară.
     Deci cu cât este mai multă emoție, cu atât este mai simplu?
  Da ... crezi?
  Da, absolut.
     Și vine din creierul tău sau de unde vine?
  Ei bine de peste tot, din tot corpul. Deoarece corpul tău și fiecare celulă din corpul tău, se activează când ai o emoție. De aceea se eliberează chimicale în creierul tău, atunci când ești într-o situație de urgență, cum ar fi adrenalina care realizează un efect vibrațional diferit, așa că toate celulele tale vorbesc de fapt una cu alta și vibrează înainte și înapoi și construiesc această emoție o frecvență, pe care o utilizezi pentru a transmite, gândindu-te la ea, deoarece atunci când te gândești la asta, tu ești conștient.
     Este un dar incredibil, iar dacă-l folosești, folosește-l corect.
  Este, iar noi vom face cu toții asta, curând.
     Când tu spui că noi o vom face toți, va fi ceva din necesitate?
  Emery: Nu, va fi o alegere.
     George: Va fi ceva, ce ni se va întâmpla?
  Nu, eu ... nu cred că va fi vre-un mare duș de lumină, care coboară și suntem cu toții iluminați. Eu cred că iluminarea ia timp și răbdare și așa cum ai spus tu, este un dar pentru câțiva dintre acești oameni care sunt deja născuți cu aceasta, dar este de asemenea ceva asupra căreia noi trebuie să lucrăm. Este ca orice alt limbaj, noi nu îl prindem pur și simplu, dar există căi de a prinde limbaje mult mai rapid ... sigur ... folosind diverse tehnici. Iar eu cred că imediat ce cucerim asta și tot mai mulți oameni ce știu telepatia, ies în față, și încep s-o predea așa cum și noi o predăm, noi predăm asta, va fi un pic mai ușor pentru oameni să înțeleagă deoarece nimeni nu vrea să investească timp în aceasta.
     „De ce aș vrea să învăț telepatia? La ce-mi folosește în viața mea de zi cu zi?”
     George: Ei bine, cum o voi folosi?
  Emery: „Eu nu vreau ca George să-mi zică mie ce să fac” sau asta și cealaltă, este ceva ce tu trebuie cu adevărat să vrei  în mod conștient să fii parte din asta și să investești efort în asta  și să practicați cu familia și prietenii și poate fi un lucru cu adevărat amuzant.
     Ai recepționat vreodată emoția unui ET, în mod telepatic?
     George: Au arătat vreuna?
  Emery: Oh, absolut. Acesta este primul lucru pe care-l recepționezi înainte să se producă conversația. De obicei este o experiență foarte fericită și copleșitoare. Uneori frecvența emoției este așa de înaltă vibrațional, că te va afecta.
  De exemplu tu vezi pe cineva și un bun exemplu ar fi  ... eu văd că li se întâmplă asta femeilor  foarte mult, când văd pe cineva plângând, două femei ar plânge și o altă femeie  trece pe lângă și vede asta și ... acum plânge și ea și este această emoție în care toți oamenii plâng, și bărbații de asemenea, adică este exact ceva de genul acesta. Tu ai o conexiune emoțională mai întâi și apoi de acolo ... acum există momente când ET sunt frustrați în privința ta ... sigur ... și tu poți simți asta.
     Tu poți simți acea emoție?
  Tu simți această frustrare și emoție, iar asta ajunge în creierul tău, ca un limbaj pe care tu-l înțelegi, cum ar fi „Oh, eu știu că tu ești frustrat din cauza mea deoarece tocmai am scăpat acest instrument” sau ... dar tu, este ceva ce tu știi, tu nu ghicești asta, este pur și simplu ... tu îl simți și mesajul vine cu acesta uneori.
  Există studii ce arată că unii oameni sunt mai predispuși să aibă capacități telepatice sau parapsihice decât alții, din punct de vedere genetic.
     Asta este uimitor.
  Eu am auzit de asta, iar noi am studiat asta de foarte mult timp (adică guvernul), și alte instituții și de aceea eu am adus vorba de asta, deoarece învățând sub acești mari învățați,  căci există o descendență legată de asta ...
     Remarcabil.
  Dar nimeni nu vorbește despre ce tip de descendență și de unde vine aceasta, ceea ce sper ca într-o zi să fie expus, iar asta are de a face cu foarte multe lucruri diferite, dar bineînțeles că are bază ET.
     Ei ne-au oferit-o?
  Când ne-au făcut, aș spune și atunci când ne-am inter-cuplat prin cosmos, prin alți ET, exact ca aici pe planeta Pământ, noi ne combinăm cu toate rasele, deci avem un pic din toți.  Ei bine, ghicește ce se întâmplă în univers cu toți acești ET. Nu uitați, noi toți avem ADN uman și chiar și ei, deci există foarte multă încrucișare cu acesta. Iar la un moment dat, au existat încrucișări aici pe planeta Pământ. Și o mare parte din acea veche descendență a supraviețuit în unii oameni. Și nu este nevoie decât de o persoană, la începutul timpului să răspândească descendența la miliarde de oameni.
     Care ai spune tu Emery, că ar fi cel mai bun cadou în a avea telepatie? Ce face?
  Eu cred că cel mai mare cadou al acesteia este de fapt, să cunoști pe cineva.
  Emery: Telepatia îți oferă ...
     George: Vrei să zici prin telepatie?
  Prin telepatie ajungi să cunoști miezul cuiva deoarece noi suntem doar cochilii aici, eu sunt doar o cochilie, iar tu te uiți la mine, îmi citești fața și mă asculți, dar tu nu știi tot prin ceea ce am trecut și totul despre mine.
     Bineînțeles că nu.
  Emery: Dar, așa cum am spus ...
     George: Dar aș putea prin telepatie?
  Dar prin telepatie ajungi un pic mai intim. Tu recepționezi uneori mici părticele, legate de locul unde se află cu adevărat inima persoanei. Care este intenția lui adevărată. Deci eu cred că acela este cel mai mare cadou pe care l-am primit de la telepatie, să citesc cu adevărat oamenii și să le cunosc intențiile adevărate și să iau niște decizii bune în proiecte, ceea ce a salvat vieți și am mers mai departe creând lucruri ce salvează vieți, iar eu cred că aceasta chiar a fost un mare moment de progres pentru mine.
     Pe curând !

Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative:  AICI 1  și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...