ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 4 aprilie 2019

Răpiri ET înscenate


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Emery Smith.
     Emery ne oferă o nouă perspectivă asupra a ceea ce se întâmplă cu adevărat în timpul anumitor răpiri extraterestre. Vorbind din experiențe sa vastă, el ne informează că datorită activității sale instalații ale programului secret, a obținut informații despre alte proiecte clandestine, printre care există un program de sechestrări pentru intimidare.
   Ne revelă că anumiți membri ai programelor militare comit acte de instigare a fricii în rândul populației și astfel menținându-și controlul. Ca consecință, oamenii termină fiind victimele unui control mental la scară largă, în care persistă frica și confuzia cu orice preț: cu manipularea mijloacelor de informare în masă și folosirea răpirilor specifice de către grupuri mixte militari și extratereștri.    
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
     Deci în episodul nostru anterior, am început să vorbim despre aceste programe genetice care au fost făcute, incluzând această idee a celulelor sintetice, biologie sintetică ... și tu ai menționat ceva ce eu cred se pare că ție îți vine ușor, dar probabil a fost dificil pentru foarte mulți oameni să înțeleagă cu adevărat această idee că ... sună din ceea ce spui tu că un număr foarte mare de clone ar putea fi fabricate prin diverse procese. Care este fascinația cu fabricarea așa de multor clone. De ce sunt ei așa de implicați în fabricarea de forme de viață?
  Ei bine, eu cred că ei au propria lor agendă și fiecare organizație are agenda ei proprie,  adică bineînțeles, există una care le operează pe toate, dar trebuie să înțelegeți că aceasta se divide în multe tipuri diferite de dispozitive, agende și organizații și cine știe unde se ajunge de acolo?
  Dar știți, eu pot avea, cred, după opinia mea, că ei fac asta să falsifice sau să însceneze o invazie sau poate ei folosesc aceste ființe ca parte din ... de a servi într-un război, de vre-un fel sau chiar să le folosească pentru scopuri de răpire.
   Răpirile sunt ceva ce au început cu Betty & Barney Hill la începuturile anilor 60, și din acel moment înainte, avem acești așa zis cenușii, care fac asta în aparență, așa că sunt curios de ce crezi tu că nu au existat răpiri ale cenușiilor înainte de Betty & Barney Hill și ce-ar fi putut fi ceea ce au văzut ei?
  Aceasta este una din acele întrebări controversate pe care o primesc tot timpul și am un răspuns grozav pentru aceasta: acești oameni chiar au fost răpiți. Chiar s-a întâmplat și de aceea ei au trecut testul adevărului. Iar noi am intervievat o mulțime dintre oamenii aceștia ... Este adevărat, adică ei chiar au avut această experiență în mintea lor ... sau, știți, fizic, dar, ceea ce cred eu este că nu au fost reale, din punct de vedere al ființelor și al navelor înscenate și al lucrurilor ce s-au întâmplat deoarece există multe dintre aceste nave înscenate și aceste programe care se desfășoară pe toată planeta deoarece ei vor cu toții să coincidă împreună.
  Deci atunci când noi intervievăm un răpit din New Hampshire, ei au fix exact aceiași poveste ca răpitul din Namibia sau răpitul din Japonia, deoarece ei le fac foarte similare și deși  există multe tipuri diferite de episoade a ceea ce vor ei ca acea persoană să vadă, sau să-și amintească și cum să-i traumatizeze iar ei pot face asta în multe feluri, prin nr.1, folosirea falsificarea prăbușirilor de nave folosind forme de viață clonate programate, lăsându-le inconștiente mai întâi, și apoi să le facă să se trezească într-o cameră cu chirurgi înscenați acolo, înțepându-i și lovindu-i, folosind tipuri speciale de gaz ...
    Stai așa, tu spui că OZN-urile sunt false?
  Da. Ei bine, da ... sunt ...
    Dar există vreo navă? Tu spui că există nave?
  Există nave, da nave reale, pe care le-am făcut prin inginerie inversă. Dar există nave, dar nu sunt navele ET.
    Deci nu este ca o hologramă, sunt reale.
  Corect, ei pot folosi și nave hologramă totuși. Acestea au fost folosite în momente înscenate ... absolut. Și ar arăta holograma și poate ar lansa niște gaz în zonă și poate că oamenii ar lovi mașina și următorul lucru care-l știu este că se trezesc în vreo amenajare dar totul e încețoșat și sunt mahmuri pentru un anumit motiv și știți, s-a întâmplat ceva sau ar veni către casă și-ar face-o, alegând o anumită persoană.
    Înainte să mergem mai departe vreau să-ți pun această întrebare, la care eu știu răspunsul, dar vreau ca tu s-o spui la cameră. Ai privit Dezvăluirea Cosmică, ești familiarizat cu toate cele spuse de Corey?
  Nu nu am urmărit-o, scuze.
    Și care este motivul?
  Nu-mi place să fiu influențat de niciun tip de sursă exterioară de alt tip de sursă de informații care vin de la o altă persoană, în caz că într-o zi ar trebui să ies în față și este interesant când îmi spui uneori: Hei, Emery eu chiar am un informator care mi-a spus aproape aceleași lucruri.
  Deoarece eu știu că nu sunt singurul. Există sute de mii de Emery acolo care pur și simplu sunt împietriți să iasă în față. Iar eu sper că această serie va scoate mult mai mulți oameni în față să se simtă un pic mai în siguranță, deoarece chiar te protejează, vă pot asigura eu.
    De ce crezi că sunt realizate aceste răpiri? Noi cumva ne-am sucit în jurul răspunsului, dar nu am simțit că am răspuns. Asta este ceva ce ar lua resurse incredibile, vorbim despre nave, despre ființe clonate. Tu spui că asta s-ar putea întâmpla în Namibia, America, Japonia ... care este sensul în toate astea?
  Pentru a instaura frica în lume. Știți, frica e necesar să fie instaurată pentru a controla și ordona, pentru a avea controlul și ordinea impusă unei civilizații.
  Deci ce cale mai bună de a face asta decât de a avea acești oameni la TV să spună că s-a întâmplat asta și sunt foarte compasiv la adresa lor, deoarece asta chiar s-a întâmplat, dar nu s-a întâmplat așa cum cred ei.
  Deoarece Hollywood a lansat în esență, un film cu ET aproape în fiecare lună, și ajunge de aici până în Filipine într-un an, iar acum tot mapamondul este împietrit de frică de faptul că aceste creaturi gigant care vin către ei.
    Îți amintești când noaptea trecută noi vorbeam de acel tip și tu i-ai spus despre micuța ființă din Atacama. Și-ți amintești că prima întrebare care ne-a pus-o: ar trebui să-mi fie frică?
  Corect.
    De crezi tu că a fost prima ... și continua să ne întrebe în diverse moduri. Ar trebui să mă tem de chestia asta? Ei bine noi îi vom împușca ... se vor întoarce ei cu armele lor să ne omoare?
  Da, da ... și este ca și cum ei ar știi riscul, Pământul este ceea ce eu numesc Lumea Disney a Universului ... și este un loc foarte dinamic și frumos.
    Știi, ai râde, hai să vedem câteva maimuțe fără păr, corect?
  Dar cum înțeleg eu, este o comunitate atât de diversă de așa de multe specii biologice vii că ei obișnuiau să vină de peste tot doar ca să se uite de colo colo și nu să facă ceva malefic, aceasta era doar o ieșire din toate celelalte chestii negative care s-au petrecut acum milioane de ani cu diverse civilizații, apropo, și nu voi discuta de asta, eu spun doar că în această perioadă și eră, cu adevărat în ultimii mii de ani, a fost un loc cu adevărat frumos de venit, și să-l arăți copiilor tăi, la asta se reduce acum, după Roswell și un pic înainte de asta, cu germanii, când au realizat că existau aceste alte entități, unii au format alianțe, alții nu și următorul lucru pe care-l știi este gazul, cărbunele și petrolul s-au implicat și nu au vrut ca genul acesta de chestii să se petreacă sau guvernul, deoarece dacă ai dovedi cum au ajuns ET aici, ei nu foloseau gaz, cărbune sau petrol.
  Dar ca să ne întoarcem la întrebarea ta, de ce ar spune asta? Era ceva de genul: ei se vor întoarce deoarece noi i-am ucis familia căci i-am doborât nava.
  Iar eu am zis: ei bine ... ei sunt un pic mai conștienți decât suntem noi, cu câteva milioane de ani, și ei au fost cândva ca noi și ne privesc, au crescut prin această cale barbară medievală  prin care ne tăiem capetele unii altora și știți, de aceea nu ne-am mai întors pe Lună și să ne aventurăm în spațiu cu programul spațial normal al NASA.
  Și toată chestia asta înscenată este că, până vom învăța cum să ne comportăm unii cu ceilalți și să ne iubim unii pe ceilalți să ne acceptăm unii pe ceilalți, și să nu avem această asociere cu "tu ești dușmanul meu pentru că nu crezi ce cred eu" sau că ești o culoare sau rasă diferită, sau gen, este ridicol ... ceva ce nu există în conștiința mai înaltă a ET de dincolo de acest univers. Deci ei ne oferă timp să ne corectăm și să lucrăm pe cont propriu iar ei vor să vadă asta întâmplându-se ... iar ei sunt cu adevărat interesați de asta. Deci cam de asta cred eu că sunt aici.
    Eu îl am pe Whitley Strieber care e tipul faimos care a scris cartea "Comuniune" care cumva a rupt povestea răpirii ET într-un mod mare, în anii 1980.
    Eu l-am avut pe Whitney Strieber pe lista mea la Consciouss Life Expo în Februarie 2017,  iar unul dintre lucrurile pe care eu le-am crezut a fi fascinante, este că el a raportat că avea mai multe amintiri ale răpirilor lui și că nu vedea doar cenușii, ci el vedea de asemenea oameni obișnuiți în uniforme militare negre, care erau acolo în același timp. Ce crezi că se întâmpla acolo?
  Ce s-a întâmplat a fost că da, probabil a fost mutat către o instalație sau ceva și poate că ei, echipa Black Ops (Operațiunilor Negre) pentru acea divizie când i-a mai revenit un pic memoria, a prins o licărire a acesteia. Adică, noi oferim medicație în fiecare zi.
  În fiecare zi, se fac mii și milioane de operații în lume și se oferă întotdeauna pacienților  Versed (Midazolam) înainte să pice inconștienți, așa că în caz că facem prostii sau să nu ne audă că spunem glume în timp ce le operăm inima, ei nu-și vor aminti. Și este foarte de succes, dar ei uneori au o amintire totală. Iar asta e rău.
  Asta s-a întâmplat ... poți să cauți pe google, în care oamenii s-au trezit în timpul procedurii și și-au amintit totul ... sau să audă totul și să-și amintească. Și nu se pot mișca deoarece anestezistul i-a paralizat. Da, o situație foarte înspăimântătoare. Deci asta s-a întâmplat ... el a avut o mică re-amintire, deoarece drogurile nu au funcționat  asupra lui, sau gazul.
    Deci acest program de răpiri ar fi pentru a insufla frică ... în masă. Deci, a existat un sens când Whitney a spus asta, că el ar fi putut fi răpit de armată. Crezi că există cenușii reali făcând răpiri reale care sunt de fapt ET? Sau crezi că asta este doar un vast program guvernamental ciudat de vre-un fel?
  Eu cred că este un program. Eu cred că au fost, că e posibil să fi existat, dar eu nu știu, e posibil să fi existat răpiri reale cu mult mult timp în urmă, din cauza unor anumite țări care făceau ceva greșeli rele, ciudate  în schimbul informației, poate ... pentru ADN, dar mie mi-e greu să cred în acest moment după ce am fost expus la ce am fost expus, știind ceea ce pot face oricum, adică ei nu au nevoie de nimic.
   Dar sunt mult mai multe de spus legat de acea poveste cu alte ființe și alte lucruri. Deci eu cred că este o formă ce aparține complet armatei sau vre-un fel de facțiune sau organizație care funcționează mai presus de armată și care face asta.
    Eu îmi amintesc cel puțin 3 sau 4 dăți când Dr. Steven Greer a vorbit pe scenă, iar tu stăteai acolo pe scenă ca și gardian de securitate pentru el, complet echipat, iar în unele din acele discursuri, el te-a menționat pe tine și pe secretarul general ca fiind răpiți, iar acela este cel mai înalt nivel al politicii pe Pământ, așa că ... ce s-ar putea întâmpla? De ce ar merge toată această înscenare tocmai către vârf, către capii aleși ai statului, în cele mai înalte funcții din lume?
   Ei vor să insufle frica în alți oameni care sunt în poziții mai înalte, făcându-i-o acestuia.
     Deci tu poți confirma că asta chiar s-a întâmplat (acea răpire)?
  Aceasta este o informație la mâna a doua din partea a doi tipi de la vârf din DC și care de asemenea lucrau cu Dr. Greer și proiectul Dezvăluirea și au văzut o mulțime de documente oficiale pe care el le-a împărtășit cu mine.
    Deci există și sugestii hipnotice ce sunt implantate în mintea oamenilor când au loc chestiile astea? Primesc sugestii post hipnotice? Lucruri ce vor fi indicate de evenimente ce au avut loc?
   Nu există sugestii hipnotice sau lucruri de control mental decât dacă privești TV-ul sau ai un Iphone sau asculți radioul. Deci noroc cu asta ... 
    Deci, după estimarea ta, ar putea exista subliminale care să fie puse ... 100% ... cu siguranță se întâmplă.
    Tu ai o cunoaștere la mâna a doua legat de asta sau ai văzut informări legat de asta?
  Nu, am văzut ... am făcut parte dintr-un proiect, odată în Los Alamos. Nu era deținut de Los Alamos, ci era asociat cu o corporație de acolo care se ocupa de  controlul frecvenței, controlul mental și controlul frecvenței celulare pentru a te face mânios sau să te facă trist sau să te manipuleze într-un fel. Asta se întâmpla.
   Întorcându-ne la Betty și Barney Hill, pe măsură ce am săpat mai mult în asta în ufologie a ieșit la suprafață că el de fapt mărturisise destul de devreme că el credea că aceasta este o răpire militară și avea detalii foarte specifice. Și pe măsură ce a trecut timpul, au început să vină tot mai multe componente ET, dar impresia inițială a fost că nu era ET. 
   Mă întreb de ce ... Știți, e foarte realist ... ei au aceste vehicule reproduse ET (AVR), noi deja am cucerit anti-gravitația, pentru elite.
   Deci nu mi-ar fi greu să zbor cu unul dintre aceste dispozitive deasupra casei tale și să sar într-un costum ET de Hollywood foarte scump și să încerc să te conving să faci ce spun eu, în special când am aceste dispozitive cu frecvențe pe care le radiez către tine, care în esență  te paralizează sau te amorțesc pentru o anumită perioadă în timp ce te injectează pentru a te adormi.
    Există o dezvăluire anume despre Illuminati pe care am citit-o, o carte foarte foarte tulburătoare numită "PaperClip Dolls" (Păpușile Agrafă de Hârtie), iar această martoră a trecut printr-o mulțime din cele mai sălbatice chestii de care auzi în cazurile de abuz ritualic, dar ea a raportat de asemenea că a trebuit să poarte un costum ET. A trebuit să îmbrace acest costum ET argintiu cu un cap ce semăna cu un cenușiu și chiar să abuzeze oameni în acea postură. Asta este în carte.
   Deci există cazuri în care oamenii ... în care tu poți confirma, poate în programe mai vechi?
  Eu pot confirma că există sute de mii de oameni, care dispar doar în SUA în fiecare an și nu auzi de asta decât poate în câteva site-uri din cauza că ei sunt infractori sau consumatori de droguri sau oameni ai străzii sau fugiții de acasă, iar eu chiar cred că acești oameni sunt colectați și testați și de asemenea văd răspunsul și măsoară chimicalele unei persoane în timp ce sunt de fapt atacați de cineva îmbrăcat într-un costum sau ceva de genul acesta, deoarece pentru vre-un motiv ei încearcă să-și dea seama ce tip de chimicale sunt eliberate cu genul acesta de frică.
    Ai putea să ne spui un pic mai mult despre navele pentru înscenare, despre care tu ai spus că se întâmplă în aceste cazuri de răpire. Cum arată de fapt?
   Ei nu trebuie să folosească mereu o navă reală, dar ajută întotdeauna. Iar ceea ce eu cred este că aceste ARV-uri (le numim Vehicule De Reproducere ET) chiar există și chiar le-am văzut, la prima mână și nu sunt la fel de bine create bineînțeles, ca navele ET originale pe care au încercat să le inginerească invers, dar ele fac ce se presupune să facă, iar asta înseamnă că plutesc și arată înfricoșător și asta e tot ce trebuie să vezi și poate fi făcut și următorul lucru pe care-l știi, ești cumva făcut KO, dar îți amintești asta, înainte de droguri.
Deci ei vor ca tu să ai o viziune cu un tip micuț alergând și traversând strada în fața mașinii tale mai întâi sau poate că această chestie ce a aterizat în mijlocul autostrăzii, căci tu îți vei aminti asta și asta e tot ceea ce vei vorbi pentru tot restul vieții tale căci acesta este cel mai uimitor și înfricoșător lucru.
   Căci tu te vei trezi într-o altă ... într-un cort temporar, instalat în pădure chiar lângă stradă și să-l facă să arate ca o cameră de operații cineva a prins o imagine cu cineva care cară un M16 și o vestă tactică pe care și-o amintesc, așa că este un lucru clasic foarte tipic, care se petrece tot timpul.
    S-ar părea că dacă noi avem de a face cu o organizație globalistă care face toate astea în spatele scenei, că ei au o mulțime de limitări, că există vre-un fel de forță benefică care-i oprește să facă mai mult. Căci aceste răpiri nu sunt chiar atât de rele, corect? Oamenii sunt returnați, nu-și amintesc foarte multe, nu sunt ...
   Ei trebuie să-i întoarcă și trebuie să fie sănătoși, deoarece nu vor fi capabili să spună restul vieții lor.
    Dar există un anumit aspect de opoziție legat de asta. Nu este vorba că e doar ceva malefic ...
    După cum ai remarcat aceste răpiri se produc din anii 50 - 60 ... da ... și asta din cauza acestei alianțe care a fost formate, care știți, un mare procent știe acum că noi nu trebuie să facem asta, să mergem pe acest drum, și această altă parte din asta care știți, fie că o numiți "pălăriile albe" sau ce termen ați putea folosi voi, dar știți, noi suntem acum la nivelul 90% buni, 10% răi și asta se va întâmpla foarte rapid aici ... se va dezvălui și iar adevărul va ieși la suprafață, despre toate aceste programe iar politicienii sunt înclinați mai mult către asta  deoarece ei nu au grijă de familiile lor așa cum trebuie și nu-și protejează familiile și în schimb îi extorcă prin ai prinde și droga și să-i facă știți, să facă sex cu o persoană sub vârsta legală, la telefon, și acum va trebui să faci tot ce spun pentru tot restul ... știi cum merg lucrurile astea.
    Cum crezi tu sau cum gândește alianța, bazându-te pe informările pe care le ai. Ce se va întâmpla imediat ce vor depăși linia și se dezvăluie în realitate în loc ca oamenii să se întrebe doar dacă asta este adevărat?
    Sondajele arată că majoritatea oamenilor chiar cred asta, un mare procent, 70 - 80 % cred în existența de dincolo de această planetă ... da. Iar problema este : cât de mulți cred că sunt răi și câți cred că sunt buni și răi?
   Absolut ... dar câți oameni cred că binele încearcă să ne protejeze mai mult decât răul? Și cum putem arăta asta și dovedi asta? Fără ca oamenii să iasă în față și să vorbească despre asta și să elibereze această informație?
     Eu vreau să aduc în discuție și asta Emery: unul dintre lucrurile despre care am vorbit  când am râs noaptea trecută, dar este cumva adevărat, este că, hai să spunem, un ... număr semnificativ de americani nu au iertat niciodată Vietnamul și la un anumit nivel, ei luptă încă în acel război.
    Ei încă ascultă muzica, încă venerează muzicienii care au devenit faimoși în acea vreme ei se comportă ca și cum nimic altceva nu s-a întâmplat care să fie cu adevărat valoros în muzică de atunci, iar noi avem acest gen de oroare față de militari în America, iar eu cred că este foarte trist, deoarece după cum am discutat, dacă ar fi existat un scenariu "Răsăritul Roșu",  dacă am avea de fapt o invazie pe uscat, am pierde câteva state în fața unei forțe invadatoare străine. În acel punct, ce s-ar întâmpla? Toată lumea ar vrea armata înapoi.
   Ei bine, atitudinea ta începe să se schimbe foarte rapid când începi să-ți pierzi libertatea.
Și chiar dacă oamenii sunt furioși din cauza războaielor din trecut și lucruri de acest gen,  știi, când te întorci acasă este dificil și atunci când ai aceste vechi programe în tine, din acele vremuri cu acești soldați, iar eu pot vorbi deoarece sunt un soldat. Tu formezi acest această modalitate defensivă: eu sunt asta, asta e tot! Orice altceva va fi rău și mi-am pierdut  încrederea în guvernul meu bla bla bla ...
   Dar se schimbă rapid când există o amenințare în curtea ta din spate. Ok, vecinii mei dau muzica foarte tare, ce voi face? Dar acum tocmai au sărit gardul cu o armă de calibrul 12 și cumva se apropie de verandă nu e normal ... Deci tu vrei să-ți protejezi casa și vrei să ai acel gard, iar acel gard e necesar să fie acolo și poate un pic mai înalt, deci oamenii se vor răzgândi când se va întâmpla ceva de acest gen,  deoarece oamenii au familii și oamenii nu doresc războiul, oamenii nu sunt născuți să aibă război.
   Știți, dacă întrebați majoritatea lumii, exceptând negustorii războiului: vreți să mergeți să luptați? Știți, dacă omul ar avea șansa să lupte sau nu, sondajele arată că nu ar vrea să lupte.
Cu toții ... deci cine controlează toți acești soldați? Deci cei care activează acum sunt doar o grămadă de marionete. Iar asta va fi expus.
    Eu cred că o mulțime de oameni simt ca și cum războaiele în care noi am luptat sunt războaie pentru imperiu și dominare pentru a controla petrolul, pentru a controla câmpurile de mac din Afghanistan, că totul este despre bani și profit.
   Și există așa de puțini oameni care sunt conștienți direct de alianță, care să fi vorbit public vreodată în această perioadă, ce poți spune oamenilor care ar putea să fie încă blocați în acest sistem de valori că armata este acolo făcând mofturile bancherilor globaliști, iar apoi ar întreba: ei bine, dacă există o alianță, de ce nu am auzit de ea?
    Ei bine, vă pot asigura că acel om din linia întâi și comandantul lui și chiar și acel general  cel mai probabil nu au nicio idee despre ceea ce se întâmplă cu adevărat. Dar încă mai sunt entuziasmat de țara mea atât de mult că voi face orice ce este necesar ... și o voi proteja, îi voi proteja pe mama și pe tata și pe sora mea șamd. Deci eu voi face asta deoarece am 18 ani, iar eu cred în asta.
   Corect ... eu cred în asta.
   Asta înseamnă să crezi în asta cu toate cele ce s-au întâmplat. Așa că acum, că iese asta la suprafață, ne-credincioșii vor spune: ei bine, unde sunt toți acești super-eroi ... și nu poți lupta într-un război Știți, războaiele nu sunt pentru confruntare față în față. Se luptă mult dincolo de scenă mai întâi, pentru a controla pe cei care controlează generalii și comandanții.
    Așa e.
   Deci tu trebuie să schimbi asta mai întâi. iar asta e ceva ce unii oamenii nu înțeleg. Este o situație foarte delicată și dificilă care se petrece, acest mic război secret de dincolo de scene, dar asta este ceea ce schimbă paradigma. Asta este ceea ce va face totul să se încline.
   Se pare că există o lipsă uluitoare de adevăr, în mass media centrală. Iar asta a devenit ... și chiar și sondajele o arată acum, neîncrederea în mass media este de fapt mai scăzută decât neîncrederea în congres, este mai mică de 12% în unele cazuri. Deci tu crezi că mass media este în cârdășie cu aceste sindicate ale crimei globaliștilor cumva?
    Nu cred, eu știu că sunt. Da, adică mass media controlează lumea.
  Deci cu genul acesta de putere instaurată, nu ar fi asta o problemă pentru alianță dacă ei ar încerca să ne spună ce fac acum? Cu așa mult control al mass mediei încă în sistem?
   Nu, deoarece asta se va repara, va fi eliminată. Liderii care controlează mass media vor avea o mare problemă deschizătoare de ochi, curând.
    Iar alianța lucrează în direcția asta mai degrabă din interior, de fapt, decât din exterior.
Deci va veni din interior și va avea de-a face de asemenea și cu civili ... ceea ce e frumos de știut că oameni se vor ridica să se opună și să afle că asta nu e ok, noi am fost mințiți și va fi adus în atenție într-un mod numit: transmitere live.
    Și nu contează dacă se transmite și pentru 5 secunde vă garantez că cineva va înregistra și se va transmite ... așa că ei vor trebui să oprească toate serverele principale știți, toate acele nave transportoare de pe coasta Californiei și peste tot în lume ca asta să nu devină viral și nu va fi doar o persoană, ci vor fi multe. Vor fi sute de oameni și asta va ajuta ... știți, noi avem super-eroi nemaiauziți la sol, super-eroi nemaiauziți mult deasupra, și toți lucrează în aceiași direcție și anume să expună acea problemă.
    Există o mulțime de lucruri neplăcute care ies la suprafață despre Hollywood și mă întreb dacă asta ar putea fi parte din planul alianței?
    Ei bine, fără a menționa filme sau ceva, Hollywood-ul controlează cumva cum gândim iar ei, de asemenea criptează lucruri cu adevărat super în acestea pentru acei oameni care sunt conștienți de simbologie în diverse limbi și texte iar eu cred că asta ajută deoarece eu cred că acesta este un mesaj subliminal că lucrurile uneori merg în direcția în care este necesar să meargă. Și într-acolo se îndreaptă, iar eu cred că este  important ca oamenii să știe că  mesajul este trimis în public. Dacă nu-l puteți vedea este ok, o veți face. Va fi într-o altă formă.
     Deci o întrebare cu adevărat obtuză și prostească: lucrează armata pentru cel mai înalt bine al nostru? Și dacă da, răpirile vor înceta imediat cei ei vor avea succes?
   Da, armata categoric este de partea noastră, 100% ... Știți, acești ... cei din rangurile superioare devin foarte supărați din cauza manipulării ... și ei au proprii lor agenți, încearcă să afle lucruri, deci este un semn foarte bun că se întâmplă asta chiar acum.
   Tu ai spus că răpirile deja au scăzut foarte mult. Tu îmi spui acum că oamenii alianței militare deja au luptat într-un război pentru a reduce foarte mult numărul de răpiri care se petrec?
   Eu cred că este mai mult o chestie de bani care merg într-o corporație secretă care obișnuia să folosească armata să-i ajute să facă lucruri, dar armata nu știa ce vor ridica sau că or să meargă în acest loc pentru a felia o vacă, ei nu știau de ce se duceau să ridice acest individ și să ia parte la asta.
   Ei știau că sunt acolo pentru a oferi securitate și nu aveau nicio idee ce se întâmplă. Și nu li se permite să întrebe, iar dacă o fac sunt terminați imediat.
    Dacă această cabală, după cum o numesc mulți oameni, fiind un termen pe care-l folosesc și eu dacă această cabală este înfrântă, atunci chestiile tulburătoare pe care le-am discutat în acest episod, despre răpiri, acestea vor fi reduse în mare măsură dacă nu complet oprite ... în același timp?
    Da. Dacă această cabală este învinsă ...
  Deci într-un anumit sens avem un Al 3-lea Război Mondial din umbră, care se petrece.
  Așa e. Și așa de mulți oameni sunt complet neștiutori că se întâmplă asta. Este direct în fața ochilor voștri dacă chiar te gândești cu adevărat și cercetezi ce e neregulă pe tot mapamondul, dar știți, noi nu avem timp pentru asta, și nu este vina oamenilor. Eu trebuie să muncesc ... eu trebuie să mănânc în seara asta, știți, eu trebuie să fac aceste lucruri  prieteni și eu mă aflu în matrice. Așa că e ceva de genul: ce mă voi face? Mă voi conforma și eu, cu toții trebuie să ne conformăm un pic. Dar acum este vremea ... să oferim înapoi un pic.
    Cum crezi că ar arăta lumea, de îndată ce obținem dezvăluirea și cabala va fi învinsă.
  Peste noapte totul se va schimba și toate dispozitivele tuturor tehnologiilor ce au fost  ascunse vor ieși la iveală, lumea va prospera și va exista o abundență completă. Nimeni nu va flămânzi, va fi apă curată pentru toată lumea, case pentru toți, iar lumea se va uni ca una și tot restul va fi lăsat în urmă în vechea paradigmă.
  Noi vom uita de religiile noastre și toate cele deoarece toate astea vor fi expuse de asemenea în același timp, așa că asta va schimba modul cum noi ... știți noi am fost cumva păcăliți de când ne-am născut, iar acum adevărul este aici, și acum toată lumea se va scuza și va fi frumos.

   Vă mulțumesc că vă uitați.



 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2



  Linkuri alternative: AICI 1 ,  AICI 2  și AICI 3.

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !



 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...