ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 23 august 2018

Proiecția Astrală și Locul Nostru în Univers


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     De copil, William T. avea capul în nori, aproape literal. Avea capacitatea specială de a "zbura" în locuri secrete în căutarea de modele pentru proiectele sale. Astăzi, această formă de zbor o numim Proiectare Astrală. Corey povestește experiențele sale în cadrul programului MILAB, unde proiecția astrală era parte din antrenament. Tomkins continuă mărturia sa pentru a ne dezvălui că Luna este un centru de comandă pentru zeci de civilizații extraterestre care operează în această parte a galaxiei. Poate că credem că, ca ființe umane, suntem ceva foarte special. Dar Tompkins interpretează în alt mod locul Pământului și al oamenilor în cadrul galaxiei.    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.

      Proiecția Astrală

    Când eram doar un băiat și aveam ... 7 sau 8 ani ... obișnuiam să zbor mult. Acum, eu nu aveam un avion, ci pur și simplu zburam.
    Noi trăiam în Santa Monica, noi trăiam în Hollywood, iar eu am zburat o grămadă ... cel mai mult noaptea, dar și de câteva ori în clasă, în școală, în pauză, eu m-am dus în spatele clădirii și am realizat un zbor.
    Iar uneori doar îmi țineam brațele sus și de cele mai multe ori aș fi mers afară. Așa că eu am putut să zbor peste tot Hollywood-ul, valea San Fernando, coboram spre plaja din Santa Monica, zburam către Malibu, zburam tot drumul către ... San Pedro, mă uitam la navele marinei și la docurile uscate de la San Pedro și zburam peste LAX și mă întorceam și am avut probleme să zbor pe deasupra LAX. Se petreceau foarte multe lucruri, așa că m-am ținut la distanță de aeroporturi cât de mult am putut.
    De câteva ori, după ce mă distram, doar zburam prin zonă, este mai distractiv noapte cu luminile ... pur și simplu am zburat în spațiu, în galaxie și am zburat cu mult peste viteza de 186 000 de mile/s (viteza luminii n.t.)... cu mult peste aceasta. Și le-a luat tuturor mult timp să-și dea seama că până și germanii puteau zbura mai repede de atât și cu siguranță și ET puteau, ok?
     Dar ceea ce eu spun că fac, este că zbor acolo în spațiu în ... odată am zburat într-o ... era nava de comandă a amiralului flotei spațiale reptiliene. Am zburat direct în biroul său. Eu puteam vedea, auzi și mirosi tot ceea ce ei spuneau.
     Pentru mine, astea mi-au venit în engleză, exact ca atunci când am zburat odată deasupra Rusiei ... amiralul Sergey Gorshkov construise o serie întreagă de nave futuriste care nici măcar nu arătau ca și cum ar fi fost de pe planetă, deoarece fuseseră construite cu camuflaj ... am zburat pe deasupra bazei, peste baza Vostok, iar eu de fapt am zburat în jurul bazei, am coborât, m-am uitat pe la marginile instalațiilor de construcție, m-am dus din nou sus ...  am zburat în biroul lui Sergey Gorshkov și puteam vedea, auzi și mirosi cafeaua din biroul său, iar limba lui ... ce limbă? Engleză ... cu toții, vorbeau în engleză ... Eu de fapt am dat peste un grup de cercetare din marină, unde eu eram un consilier pentru acest gen parapsihic de indiferent ce făceam aici ...

     Deci acestea sunt niște chestii foarte interesante aici. Noi auzim că el a fost capabil să facă asta de când avea 7 sau 8 ani, și Corey, unul dintre lucrurile care mi-a sărit mie în ochi, este că eu aveam 5 ani, când am avut o experiență în afara corpului (OBE), m-am trezit plutind deasupra corpului meu, și acesta a fost evenimentul care m-a făcut să studiez percepțiile extra-senzoriale (ESP) am început să fac experimente parapsihice de când aveam 7 ani, am vrut să obțin o altă șansă, deoarece am fost capabil să o fac doar odată ca și copil.
     Da, eu credeam că e ceva comun, că poate s-o facă toată lumea. Eu am făcut asta de la o vârstă foarte fragedă.
    Asta este ceva ce ți se întâmpla des? De la ce vârstă?
    De la vârsta de 4 sau 5 ani. Se întâmpla în mod spontan și am fost capabil s-o controlez de-a lungul tinereții mele. Noi am fi fost în călătorii lungi cu mașina, m-aș fi plictisit și în loc să întreb dacă am ajuns deja acolo, eu pur și simplu mă proiectam în afara mașinii și pluteam și mă zburam pe deasupra peisajelor peste care treceam, peste trecători, iar eu credeam că asta este ceva ce poate să facă toată lumea.
    Asta este ceva ce are legătură cu descendența ET din suflet care face oameni mai predispuși să fie capabili să facă asta?
     Ei bine, haide să spunem că într-o viață anterioară tu erai un ET mai avansat, tu aveai capacități de conștiință mai avansate și ai fost de acord să te încarnezi aici pe Pământ ca și om ... noi încă avem același supra-suflet, care are aceiași cunoaștere, deci acea cunoaștere trebuie să se prelingă încetișor în această ființă conștientă care noi am fost de acord să devenim.
     Există vre-un motiv să credem că dacă o persoană trece printr-o traumă excesivă că acea traumă ar putea s-o propulseze să fie capabilă să dezvolte proiecția astrală?
   Da, asta este de fapt o tehnică ce este folosită în programe care i-ar fi făcut pe oameni să se proiecteze astral, provocându-le traume extreme.
    Cum funcționează asta? De ce te proiectezi în afara corpului atunci?
    Este un mecanism de evadare sau de protecție pe care-l are psihicul nostru. Este o capacitate disociativă pe care o are psihicul nostru, din punct de vedere spiritual, să se disocieze sau să se separe pe sine de ceea ce se petrece. Și imediat ce ei programează o persoană prin traumă să fie capabilă să se proiecteze în afara corpului, atunci încep să-i antreneze cum s-o facă pentru operațiuni ...
    Și care ar fi un exemplu al unei operațiuni al proiecției astrale?
   Foarte similară cu vederea la distanță. Este folosită pentru a obține informații dintr-o locație aflată la distanță.
    Ei bine, asta pare să fie o tehnică foarte antică, nu-i așa? Adică asta este ceva despre care școlile misterelor au vorbit de foarte mult timp.
    Corect, este o abilitate foarte suprimată pe care o au toți oamenii.
    Unul dintre lucrurile de care poate privitorii noștrii nu sunt conștienți a existat o anumită societate secretă numită BOTA (Constructorii Adytum-ului), iar Adytum-ul, credeți sau nu, este o cameră care are un altar cu o carte sacră în interior ce conține cunoaștere secretă, iar camera este zidită complet.
    De obicei este ca o cameră cilindrică, toată zidită, unde nu poți intra absolut deloc, decât prin corpul tău astral, așa că pentru inițiat, cheia era: poți tu să intri în mod astral în acea cameră, iar apoi să citești cartea din interiorul Adytum-ului și doar dacă-ți amintești în mod exact ce spune cartea, devii atunci un adevărat inițiat.
    Tu ai auzit de ceva de genul acesta?
    Existau exerciții asemănătoare prin care treceam toți.
    Adevărat ?
    Da, tu trebuia să identifici un obiect într-o altă cameră, culoarea lui, noi nu citeam cărți, dar știți, noi eram copii. Iar ei ne puneam să identificăm jucării sau picturi sau diverse lucruri dintr-o altă încăpere  care era închisă astfel încât nimeni din experimentul de la acea vreme, nu știa ce se afla în interior, asta ca să nu primești semnale parapsihice sau să nu primești indicii în niciun fel.
     Unii oameni ar putea fi înclinați să respingă mărturisirea lui Tompkins bazându-se pe ideea că el spune de exemplu: el a intrat în biroul unui amiral al marinei reptiliene și că el auzea lucrurile în engleză, când în mod evident, el nu vorbea în engleză. Și același lucru cu rușii unde ei aveau acele aeronave neconvenționale, aeronave invizibile.
    Eu am auzit de asta înainte, că mintea ta, că în corpul proiectat astral, corpul astral, este capabil să interpreteze alte limbi în limba pe care o folosește mintea.
    Deci există o funcție naturală de traducere care se petrece?
    Nu mereu, dar unii oameni au această capacitate înnăscută. Tu nu te poți proiecta astral pur și simplu, la o mulțime dintre aceste baze întunecate. Ele sunt protejate de oameni care au capacități de influențare la distanță, și sunt amplificate de tehnologie ...
    Am auzit că sunt numiți, "cei care împrăștie", îți împrăștie gândurile, de asemenea ființe de umbră ce ar proteja aceste dispozitive de proiectați astral, proiectați astral care ar merge și ar încerca să pătrundă într-un dispozitiv și dintr-odată ar da peste această ființă chiar întunecată care acum i-ar urmării peste tot. Deci ei chiar au securitate astrală.
    În regulă, deci în următorul nostru segment îl vom avea pe Tompkins care ne va zbura în cosmos și mai exact, noi vom auzi ceea ce el are de spus despre așezările de pe Lună.

Luna Noastră

    În primul rând, nu este luna voastră și în al doilea rând, nu este o lună. Este un centru de comandă pentru o regiune din această parte a galaxiei Calea Lactee. Asta este ceea ce este ... și nu se rotește. Toată lumea a uitat că această chestie nu se rotește.
    Deci nu este o lună, nu este luna voastră, este un centru de comandă cu probabil 25 - 35 de civilizații diferite acolo, toate acționând aici, pentru această parte a galaxiei Calea Lactee. Și da, unii dintre acei oameni sunt de fapt în război unii cu alții, dar au personal care trăiește aici, familiile lor trăiesc aici, copiii lor primesc o educație. Ei devin tineri, apoi mai îmbătrânesc, se căsătoresc, este o bucată mare, este un dispozitiv ... mare ...

    Deci Corey care a fost reacția ta pe măsură ce ai văzut acest segment chiar acum?
   Este fix ceea ce eu am afirmat în trecut, că există un număr de facțiuni care au teritorii pe Lună de unde ele acționează și ar fi dușmani de sânge de milenii care acționează de la 1 km sau 2 unii față de alții ... adică grupuri care nu se întâlnesc, indiferent de motiv.
    El a menționat 25 - 35 de civilizații și sunt curios cum se leagă asta de ce ai auzit tu.
    Asta e aproximativ corect. Există o mulțime de rase de fermieri genetici care au posturi de observare, după cum le numesc ei, iar ei chiar le folosesc ca pe un post de observare și ca pe o stație de unde ei vin și pleacă în timpul experimentelor lor genetice pe noi.
   Acum, unul dintre lucrurile care mi-a sărit în ochi este că eu m-am gândit cumva după cum ai spus tu, ca la un avanpost sau poate ca la un loc de popas, în timp ce el spune că există familii care trăiesc acolo, copii care sunt educați acolo, crescând în aceste baze lunare, deci noi avem de a face cu ceea ce pare a fi o locuire permanentă potențial pentru largi populații de oameni de la câteva ... 25 - 35 civilizații diferite ...
    Este asemănător cu a avea o bază a marinei în Europa, soldații au familii care sunt acolo cu ei. Va fi unul dintre acele scenarii ... Eu nu am auzit informații despre familii și copii, informațiile pe care eu le-am primit spun că sunt mai mult ca niște avanposturi militare.
    Când am mers în Japonia am mers la Tokio, în orașul principal și este uimitor când te afli acolo și te uiți de colo colo și vezi ceva ce arată cam ca și Manhattan-ul, dar este așa de mare ... Tokio este așa de incredibil de mare, există o așa densitate de clădiri că tu nici măcar nu poți vedea locul unde acele clădiri foarte compactate ca și densitate, se termină. Deci, când noi avem un oraș de mărimea aceea avem o amprentă geografică foarte mică, dar potențial pot trăi 20 - 30 de milioane de oameni acolo.
     Mă întreb dacă nivelul de dezvoltare de pe Lună în câteva dintre aceste teritorii pe care le au acești oameni este suficient de mare ca să ai o populație așa de mare într-un spațiu mic.
     Totul are legătură cu tehnologia. Dacă noi nu am fi așa de dezvoltați tehnologic, nu ar fi fost posibil să avem un oraș ca și Tokio. Ei au biruit toate nevoile energetice, nevoia de proteine de care ar putea avea nevoie, tot ceea ce este necesar pentru a procesa deșeurile, la un nivel de eficiență mult mai mare ca noi. Deci da, ei au fost capabili să aibă o densitate de populație mult mai mare ca noi.
     Există cerințe de imigrare care ar preveni ca oricine care nu este parte din cultura lor  indigenă să fie capabili chiar să și vadă în interiorul acestor orașe?
    Absolut, tu nu ai un grup care să intre în orașele altora. Adică este cam ca în ONU, sau cumva ca în Antarctica unde sunt sculptate toate aceste țări diferite, este un teritoriu nedisputat, iar ei nu depășesc sau invadează.
     Luna a fost făcută cam ca Elveția, o țară lipsită de conflict după niște bătălii foarte foarte mari ce s-au întâmplat în istoria noastră, iar ei au lăsat câteva din rămășițele acelei bătălii pe Lună ca o mărturisire, o reamintire a bătăliilor și cât de rele au fost.
     Acestea sunt conflictele care au condus la aceste tratate care au fost semnate de diverse  grupuri de fermieri genetici, de câteva dintre aceste grupuri mai negative despre care vorbim noi care le permite să trăiască și să acționeze în apropiere fără să fie în război tot timpul.
    Pete Peterson are un informator care vine din programul spațial rusesc care i-a spus că dacă noi am fi capabili să vedem partea întunecată a Lunii care după cum a remarcat Tompkins este mereu împotriva vederii nostre, noi nu ne putem uita niciodată la acea parte, că ar arăta ca Manhattan noaptea, însemnând că întreaga zonă circulară a pății din spate a lunii, dacă acel cerc ar putea fi întors către noi toată chestia, noaptea este la propriu, acoperită cu lumini.
     Da, există un lucru anume numit "Orașul Lunar" care are foarte multă lumină, dar tu trebuie să știi de asemenea că ei au un fel de camuflaj, care trece peste clădirile și structurile lor care arată exact ca restul zonei aride a Lunii. Deci tu ai putea să zbori pe deasupra și să vezi pur și simplu cratere când de fapt asta este o proiecție deasupra unei baze sau avanpost.
     Asta este interesant deoarece după cum știm, maiorul în rezervă Bob Dean conform cu ceea ce eu am auzit de la Jacob, informatorul meu care s-a întâlnit cu el la un eveniment al Proiectului Camelot și la recunoscut din PSS.
    Eu sunt destul de sigur că el a făcut cel puțin un "20 și înapoi" ... asta e părerea mea.
    Dar unul dintre lucrurile pe care le-a spus Dean când a vorbit cu Jacob, este că exista o insulă în Pacific, unde jumătate de insulă arată ca o insulă, dar este un camuflaj și că există o bază foarte importantă acolo dacă nu ar fi existat această hologramă care o face să pară doar ca o insulă în ocean, ai vedea acest lucru uimitor.
    Oh da, ei pot face să dispară insule întregi.
    Deci astea sunt lucruri ce pot fi folosite pe Pământ chiar acum.
  Absolut ... Tu poți confirma asta?
    Da.                                 ( . . . )
 

 Vizionare Plăcută!

Link 1

Link 2


  Linkuri alternative:   AICI 1,  AICI 2  și  AICI 3.

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

5 comentarii:

  1. Cam dificil de inteles datorita traducerii defectuoase...
    Google translate? 😊
    Nu doresc absolut deloc sa fiu rautacioasa, ador armonia,dar si calitatea unui articol...liniste si Pace in suflet sa avem!😇

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc. Traducerea nu e "defectoasă" de loc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare vede și înțelege ceea ce este ... prin proprii ochelari. Mulțumesc pentru curiozitate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu putem face un lucru de calitate, mai bine sa,nu-l facem (de mantuiala)😉
      Pace si armonie!🙏

      Ștergere

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...