ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

marți, 20 noiembrie 2018

Revelații ale Zuni


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Un înțelept din Tribul Poporului Zuni din New Mexico, Clifford Mahooty, se alătură lui David și Corey pentru a vorbi despre experiențele tribului său cu civilizațiile extraterestre. Aceste informații au fost păstrate în comunitatea lor timp de generații și include interacțiuni cu oamenii din cer, giganți cu părul roșcat și locuri sacre cu portale către alte lumi. Corey confirmă faptul că aceste revelații se corelează cu ceea ce a învățat când se afla în programul spațial secret. Mahooty ne spune că a venit timpul să împărtășească aceste lucruri cu restul lumii, ca să putem începe, împreună, procesul de vindecare.   Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
     Deci Clifford, spune-ne un pic despre ce trib reprezinți, și de ce ai decis să vii în față în această emisiune astăzi.
    Eu sunt sunt din tribul Zuni Pueblo din New Mexico și motivul pentru care eu am decis  să vin să vorbesc cu voi prieteni astăzi, este deoarece eu cred că noi avem foarte multe informații care au fost ținute în comunitatea noastră indiană pentru mult timp, dar cu lucrurile care se petrec în lume, eu cred că există o mulțime de conexiuni, cu ceea ce noi am cunoscut de secole sau cel puțin strămoșii mei, deci cred că este timpul să vorbim despre aceste lucruri și să-i lăsăm pe alții oameni să știe ceea ce noi știam de mulți, mulți ani.
       Deci Corey, ai putea să ne spui pe scurt, de ce ai vrut să-l aduci pe Clifford în emisiune?   Care sunt câteva dintre lucrurile pe care el le-a spus și te-au entuziasmat cel mai mult?
    Categoric este vremea pentru o dezvăluire Zuni ... Există o mulțime de corelații, o  mulțime de lucruri pe care le-am văzut în programe, pe care chiar le-au menționat indienii americani. Deci recent el a fost la o conferință, iar informația care i-a fost oferită a fost foarte importantă și pare să se lege de extratereștrii antici, PSS, și modul cum lucrează guvernul cu nativii americani, pentru a menține anumite lucruri încă secrete.
     Deci Clifford, cum este transmisă această limbă de la o generație la alta?
    Zuni are o istorie orală și din ziua în care ești născut ești învățat limba nu numai de către părinții tăi dar și de sistemul familial extins. Așa că limba este prima care o înveți, limba Zuni, iar mai târziu tu prinzi și cealaltă limbă care în acest caz ar fi engleza. Așa că în toate familiile indiene Zuni, asta este ceea ce ei predau mai întâi. 
     Fiecare Zuni primește acest gen de învățătură a strămoșilor pe care tu o ai astăzi alături de noi sau este ceva ce tu trebuie să obții printr-o inspirație specială pentru a o învăța?
    O mare parte din informație nu mai este transmisă. Când am făcut asta în filmări și le-am trimis câtorva oameni, generația tânără, iar ei au avut mereu această afirmație: oh, despre asta este vorba! Iar eu le-am explicat despre ce este istoria și ce generează genul acesta de aplicație, iar ei au această expresie: oh, da, asta este ceea ce ni s-a spus, dar noi știam de unde veneau. 
    Și pe măsură ce ați deveni mai vârstnic, ei v-au rugat să înregistrați istoria, nu?
   Învățăturile orale te învață cum să știi despre istorie. Există multe căi de abordare a acesteia. În primul rând sunt istoriile, mitologia. Învățăturile mitologiei sunt cumva ca și fabulele lui Esop. Care este înțelesul poveștii.
    Mintea ta începe să se uite la lucruri într-un mod pitoresc, iar ei învață cum să lege o mulțime de idei diferite, în capul lor, chiar și fără să se uite la imagini, doar prin cuvânt.
Și pe măsură ce devii mai vârstnic ei încep să introducă alte evenimente istorice și de asemenea, lucruri care sunt secrete.
     Ce ar știi un Zuni obișnuit, care ar fi adus în acest domeniu, despre ET și chestii de acest gen?
    Ei bine, sunt două lucruri de fapt. Unul dintre ele este că dacă tu vezi globuri sau vezi lucruri ce arată ca un foc în cer, ei iau asta ca ceva de rău augur. Dar dacă vezi de exemplu ca un glob sau un lucru de genul unei farfurii zburătoare pe cer ei vor spune că aceștia sunt  păstrătorii sau gardienii.
    Chiar? 
   Ei au fost mereu o parte a istoriei noastre. Dacă te uiți de exemplu în petroglife, în oricare petroglifă pe care o găsești oriunde în SUA, este că vei găsi mereu o referință la o farfurie zburătoare. Și de asemenea, alte activități care erau legate de cer. Deci noi am știut despre farfuriile zburătoare. Noi nu le-am numit farfurii zburătoare ... dar fac parte dintr-un sistem pe care nu-l afli până ce, din nou, treci printr-un proces în pași. Atunci când ești mai în vârstă ești învățat despre ... lucruri diverse, cum ar fi de exemplu populația Cachina. Un chachina este o reprezentare a ceea ce obișnuiau să fie ET când au venit prima dată la poporul nostru, când încă ne aflam în faza de dezvoltare, iar ei se aflau încă în faza de predare, învățându-i pe indienii americani, triburile indigene cum să aibe grijă de ei înșiși și de Pământ și de alte viețuitoare ... agricultura ... și de asemenea conexiunea ...
     Da, agricultura pe care toate civilizațiile diferite ...
   Tehnologia ... da ... care include și agricultura, creșterea animalelor, cum să construiești lucruri și cum să relaționezi cu alte sisteme cu zei. Deci acestea au fost tranziții care au fost făcute prin toată istoria pur și simplu pentru motivul că ... unul dintre motive au fost răpirile. Făcute de ET de demult din trecut, așa că ei au trecut prin ceea ce ei au numit o societate "Cachina", deci noi luăm locul acelor oameni dar chestia legată de asta este că ei au spus că "voi deveniți acei oameni", în spirit și în moduri în care ... atunci când devii o persoană Cachina ... tu ... devii acel individ, iar ei sunt mereu acolo cu tine, deși tu nu-i poți vedea.
     Deci Clifford, în filmări în care tu ai ieșit în față anterior, tu ai explicat că au început să ți se întâmple niște lucruri importante când aveai 22 de ani. Ai putea să ne spui un pic despre asta?
     Noi am început un program numit "Informații de la strămoși", și așa au început să se adune aceste informații într-o singură sursă iar la acea vreme noi desfășuram un program în care să-i facem pe toți vârstnicii orașului să ne ofere poveștile lor despre ceea ce știau ei, fie că era mitologie, sau propria lor experiență de viață, iar istoria de bază de la strămoșii și  strămoșii strămoșilor care i-au învățat, așa că am început să acumulăm această informație și unul dintre lucrurile care erau foarte interesante, era că erau o mulțime de povești despre oamenii cerului ... despre farfurii zburătoare, la acea vreme, iar asta se petrecea probabil la mijlocul anilor 60, când a existat o activitate puternică a unor intervenții ale farfuriilor  zburătoare, care se petreceau în toată nația, dar nu se știa cu adevărat în exterior, dar noi știam de secole, de mii de ani de fapt.
    Acestea au fost înregistrări audio ale diverșilor vârstnici?
   Da, aveam înregistratoare pe casete, iar eu cred că unul dintre cele mai interesante a fost  aceea în care unul dintre bunici a vorbit, tocmai în anii 50 când era o secetă în Zuni iar el a trebuit să-și ducă turma de oi la acest baraj, iar când a ajuns acolo la baraj acolo pe baraj stătea o farfurie zburătoare.
    El a spus că a mers acolo și a întâlnit acești oameni micuți de 90 - 120 cm înălțime, erau 3 și a vorbit cu ei, iar intervievatorul l-a întrebat: în ce limbă vorbeau cu tine? Iar el fără să se gândească a spus : ei bine, ei au vorbit cu mine în Zuni. Deci asta a fost foarte interesant că ei ... pot vorbi orice limbă. 
    Clifford, eu am făcut foarte multă cercetare legată de liniile Ley și rețeaua globală, există categoric rapoarte de fenomene de genul Triunghiul Bermudelor, lucruri care apar și dispar în ceea ce majoritatea oamenilor, numesc portaluri. Mă întreb dacă tu ai avut vreodată genul acesta de lucruri care să ți se petreacă în teritoriul Zuni.
    Au existat povești despre asta, dar noi avem ceea ce numim, zone sacre. Ele erau create sau instalate de ceea ce noi numeam populația RA sau în cazul de față, oamenii stelelor și alți ... dar există anumite locuri în care doar anumiți oameni care sunt din acel ordin pot participa la activitățile legate de acele portaluri ... acele portaluri extra-dimensionale, dacă vrei să le numești așa ...
    Și foarte multă activitate militară în jurul lor, de asemenea.
   Oh, absolut ... foarte recent, aș spune că în ultimii 20 de ani, iar eu sunt familiar cu asta,  Zuni au devenit un ... loc unde are loc foarte multă activitate militară, care apare, iar dacă vezi un glob sau o anomalie, în maxim 15 minute, va fi un elicopter acolo, iar eu mă întreb de unde vin deoarece, cea mai apropiată bază a forțelor aeriene este la 150 de mile, în Albuqueque, New Mexico.
    Eu ți-am spus seara trecută, atunci când conduceam prin Marele Canion că am văzut elicoptere Chinook zburând direct în inima canionului. Ce face armata SUA în inima Marelui Canion?
    Noi Zunii, avem de asemenea dovezi legate de o mulțime de lucruri care au fost interzise  împotriva oamenilor, să nu meargă în anumite locuri. Iar eu cred că am menționat locuri  cum ar fi Archuleta Mesa unde chiar și o mulțime de oameni care sunt de acolo, în acest caz indienii apași Jicarilla, nici măcar nu le este permis să meargă în acele locuri.
     Nu a venit guvernul și a oferit cazinouri și genul acela de lucruri la schimb? Pentru a obține acces la un portal, să construiască vre-un fel de departament al energiei?
    Eu cred că au existat un tip de înțelegeri, deoarece indienii nu vorbesc cu adevărat pentru ei înșiși deoarece ei sunt conduși de Biroul Afacerilor Indiene, care este o agenție guvernamentală în interior. Deci aceia sunt cei care negociază cazinourile și orice activitate pe teren, incluzând resursele. Deci în acest caz, dacă ei doresc să pună armata sau vre-un fel de activitate în rezervație ei trebuie să treacă prin asta, deoarece niciun indian nu deține vre-un teren. 
    Ei bine ce știi despre Archuleta Mesa ... ce se petrece acolo?
    Ei bine există așa de multe povești, și-mi amintesc pe cea în care ei au pătruns cu forța și erau tuneluri acolo și exista și vre-un fel de bază ET care era acolo ... Există o mulțime de baze ET despre care am auzit de la oameni foarte respectabili, dar ei sunt acolo de mult timp.
   Dar eu cred că în cazul acela, conform informațiilor care sunt acolo în public, este că ei au pătruns cu forța cândva în trecut când ei realizau toate acele tunele diferite care mergeau la diferite baze de la Los Alamos la Aria 51, și locuri de acest fel.
    Ai auzit vreodată de creaturi neobișnuite care să alerge în jurul Archuleta Mesa ca și cum ar fi scăpat niște experimente?
    Eu am auzit de așa de multe, dar în primul rând, personajul principal este Big Foot, care era destul de comun printre toate triburile indiene, dar în ultima vreme cel puțin în ultimii 10 ani, aș spune că am devenit conștient de câteva dintre aceste creaturi diverse și mă uit la ele din două perspective diferite: În primul rând există o activitate intensă a ceea ce numim Skin Walkers și aceia sunt cei care ...  oamenii forțelor întunecate sunt cei care se pot transforma în orice animal doresc, fie că este un lup sau un coiot sau orice, iar apoi celălalt grup este cel care ... au existat ceva  ... animale care arătau cumva ca dinozaurii care au apărut într-o mulțime de canioane, în special în jurul zonelor sălbatice din Archuleta Mesa,  iar cel de-al 3-lea grup este probabil ceva ce am auzit în multe experimente ce au luat-o razna, care cred că ori au scăpat sau ei le-au permis să meargă afară să terorizeze, se pare, foarte mulți oameni, în special în locuri cum ar fi Los Al ... adică baza Sandia și există de asemenea și un laborator acolo, iar eu știu că au lucrat acolo o mulțime de indieni și au vorbit despre câteva dintre experimentele care au loc acolo jos, căci erau oameni care au avut grijă de serviciile de curățenie, dar nu le era permis să meargă în zonele foarte secrete, dar au auzit despre acestea. Deci există o mulțime de povești care sunt acolo.
    Tu ai menționat creaturile de tip dinozaur.
  Da.
     Mai există și alte descrieri despre ei? Aveau ceva pene pe ei sau ceva de genul acesta?
    Ei bine, majoritatea dintre ei erau poate de 120 - 150 cm înălțime, dar ele aveau două picioare, săreau de colo-colo și aveau coadă. Dar aceștia erau oameni care nu doreau ca numele lor să fie spuse, cine erau, deoarece erau înspăimântați. Asta nu este ca orice altceva.
Asta este ca în trecut când dacă vorbeai despre OZN-uri erai ridiculizat.
    Mă gândeam că voi sunteți ca niște societăți secrete cumva din interiorul ordinelor native americane care au avut contact cu aceste ființe din afara planetei. Este foarte similar cu ceea ce se întâmplă în restul occidentului, unde oamenii sau organizațiile, care sunt societăți secrete și au conexiuni cu grupuri din afara planetei și apoi răspândesc informații oamenilor, dar foarte puțini oameni au acel acces.
    Foarte mulți dintre acei oameni care aparțin acelor ordine sau grupuri eu cred că este ceva în familie, este în ADN-ul lor, iar ei au fost creați când au fost creați primii oameni, au fost creați împreună cu restul celorlalți oameni, iar în învățăturile Zuni, ei se presupuneau a fi doar echilibratorii vieții. Cu alte cuvinte, scopul lor era să se asigure că nu există o populație excedentară. Ei erau păzitorii, totuși, s-a dovedit că ei nu-i mai pot controla. Și au început să se inter-conecteze cu alte grupuri de pe planetă, care probabil au venit din diferite ... sisteme ... sisteme stelare. Deoarece Pământul, conform istoriei Zuni, a fost o planetă apoasă.
    Noi credem că zeii sunt cei care au creat asta, dar noi eram deja aici, iar ei doar au actualizat oamenii ... noi nu am venit ... conform Zuni, noi nu am venit de pe nicio altă planetă, noi eram deja aici, dar ne-au actualizat cu tehnologia și metodologiile lor pentru a ne actualiza  în multe chestii, în special ca și inteligență și spiritualitate.
    Sună foarte familiar.
   Da, și nu erau de asemenea și legături între Zuni sau Hopi și Mayași ?
  Mayașii, Zuni și Hopi sunt dintr-un singur grup. Iar una dintre prelegerile mele au fost despre perioada când s-a scufundat Lemuria. Iar atunci au migrat aici și au trebuit să-i separe deoarece erau așa de mulți.
    Deci Canionul Chaco a fost asociat și el?
  Da, deoarece ei au dispărut în aceiași perioadă ca și mayașii, nu?
     Există o mulțime de teorii despre genul acela de dispariții. Unele săpături în cărbuni teoretizează că a existat de asemenea și canibalism, care s-ar fi petrecut, iar o alta a fost că giganții cu păr roșcat au venit acolo și de asemenea dușmanii  care au venit la cultura Cacho și de fapt pur și simplu au cucerit populația lor și s-au împărțit.
    Crescând lângă bunicul meu care a fost Cherokee, am auzit povești despre giganți cu părul roșu și cum ei au avut cândva o civilizație uriașă, care acoperea undeva de la coasta de Est a SUA până în America Centrală și că după un mare cataclism, civilizația lor a căzut și nu și-au mai revenit niciodată iar la final au apelat la mâncarea ființelor umane, într-atât încât nativii vânau giganții roșcați.
     Iar noi am vorbit odată despre o poveste în care niște giganți roșcați au fost urmăriți în peșteră, iar apoi au aprins un foc în gura peșterii ca să-i sufoce.
     Dacă vei merge să vezi orice petroglifă, tu poți vedea mereu un gigant acolo. Dar giganții cu păr roșu de exemplu, erau foarte răspândiți, în special în jurul Utah-ului și Colorado  deoarece imediat după Era Glaciară este zona unde au început să apară, conform legendelor.
     Și există chiar și niște locuri de îngropare în Nevada, despre care o mulțime de prieteni mi-au spus că sunt de fapt giganți roșcați care încă sunt acolo, deoarece toți cei care au lăsat pe alți oameni să afle tot ceea ce aceștia vor face este să-i ... scoată afară ... și asta e tot. Așa că pur și simplu i-au lăsat acolo.
   Dacă  le cercetezi din prisma conexiunii Annunaki, în special pe coasta de Est și în America Centrală există o mulțime de legende care există în toate triburile indiene, că giganții roșcați au dispărut așa cum ai spus și tu ... eu cred că fie datorită schimbării climatice sau ei erau  pur și simplu ... indienii au avut grijă de ei deoarece ... chiar am auzit că au coborât în Arizona.
    Chiar și spaniolii au raportat că i-au văzut când au ajuns prima dată.
Da, există foarte multă istorie, iar eu cred că ei au mers undeva, poate în subteran ... poate că au făcut-o ... sau undeva unde ei au trebuit să găsească un refugiu.
     Deci Clifford, tu ai de asemenea niște informații interesante despre Baza Armatei din Los Alamos, în privința Zuniilor. Ai putea să ne spui despre asta?
    Ei bine, ceea ce am înțeles eu despre Los Alamos este că acesta este unul dintre portaluri  foarte important pentru toți indienii din triburile Pueblo, iar acolo este locul de unde au fost concepute o mulțime dintre sistemele voastre sociale, în special grupurile medicale și alte organizații sau grupuri care există chiar și astăzi.
    Iar ei au venit ... de exemplu, în Zuni ei vorbesc despre galaxia Calea Lactee care ...  portalul ce merge din Los Alamos. Și au distribuit tipuri diferite de societăți prin toată populația Pueblo. Așa că, teoria mea sau cel puțin cea bazată pe învățături, cântece și rugăciuni, este că atunci când au venit prin portal (există o mulțime de locuri sacre) cel mai apropiat ar fi Mesa Verde din Colorado și Cultura Chaco.
     Tu spui că nu numai guvernul este interesat în locuri sacre, din cauza portalurilor, ci și Biserica Catolică s-a mutat în zonă de ani de zile, încercând să găsească căi șerpuitoare de a ocupa locuri sacre.
     Un exemplu bun este cel de la muntele Graham, fix lângă rezervația apașă San Carlos, în Globe, Arizona , iar Muntele Graham, eu nu am știut la acea vreme, când am lucrat ca o persoană din guvern, este că vraciul rezervației apașe San Carlos iar soția lui era de asemenea o tămăduitoare, ei protestau, că acela este un munte sacru, iar eu nu știam de ce protestau, dar mai târziu, după ce eu am plecat, ei au construit Biserica Catolică a construit acel telescop mare.
     Deci tu crezi că ei folosesc acele portaluri cumva?
     Există un portal acolo și este unul dintre cele mai mari, conform grupului de acolo. Și este de fapt un portal care obișnuia să ... iar ei au amplasat chestia chiar acolo pe muntele sacru, iar atunci când l-au deschis, au fost o mulțime de oameni ... oameni de știință, de tipul inginerilor, care au mers acolo să-l inspecteze înainte să-l pună în folosință, iar atunci am aflat că era finanțat de Biserica Catolică.
     Se pare că știința acestor portaluri este ... tu poți avea pământ sacru, dar dacă nu știi când se deschide portalul, nimic așa de magic, nu se va întâmpla. Deci eu mă întreb dacă poporul tău era implicat în sincronizarea momentului când aceste lucruri ... ei ar fi urmărit timpul și știau când se vor deschide aceste portaluri?
     Ceea ce eu am aflat, nu direct, ci indirect, este că acești oameni care sunt versați în aceste activități, sunt multe multe societăți și le numim preoți. Preoții sunt singurele care pot intra acolo și trec prin ... indiferent prin ce este necesar să treacă, să intre în interior sau să vorbească cu acele populații care  ... vin prin acele portaluri sau că ei sunt acolo și acesta este acel lucru despre care nu am obținut nicio informație, deoarece eu nu aparțin acelor grupuri.
     Iar aceștia sunt de fapt oameni care au fost în acele coridoare, care pot merge acolo și să  vorbească cu ei, fie că sunt oameni din lumea de sus sau de cea interioară. Și bineînțeles că ei sunt denumiți zei.
     Deci, atunci când iei un loc, când devii acei indivizi, tu ești antrenat să mergi acolo și poți vorbi cu ei și mi s-a spus de către mulți oameni care au autoritate că ei chiar pot deschide acele locuri.
      Știți, e ca și cum ar fi doar niște pietre mari acolo, ei fac niște incantații și rugăciuni și indiferent, iar acestea se deschid.
     Deci tu ai auzit că ei ar vedea o față a unei pietre, iar aceasta se deschide într-un coridor?
    Asta este ceea ce ei au sp ...
     Deci asta ar vedea că fac portalurile, adică nu ar fi neapărat ceva energetic, ci chiar piatra se deschide? Interesant.
    Și există o mulțime de locuri, în special în Marele Canion. Există locuri în interiorul Marelui Canion de care eu știu ...
        Eu am auzit de alpiniști care au văzut asta ... au văzut locuri care se deschideau și se închideau.
      Da, și apoi intră acolo, iar o persoană chiar a aruncat o piatră ... să vadă dacă atinge fundul și nu a atins fundul niciodată. Adică acești tipi nu sunt ... aceștia sunt lideri foarte spirituali.
       Clifford, tu ai vorbit despre o profeție Zuni despre cum Pământul va trece printr-o vindecare. Ai putea să ne explici care este profeția și ce am putea vedea?
     Ei bine, conform învățăturilor bunicii mele, bunicului meu și al strămoșilor mei, noi am avut mereu acea libertate să mergem înapoi și să încercăm să reparăm lucrurile. Și trebuie făcut cu efort total ca orice altă priză de conștiință, dar dacă noi începem să practicăm astăzi, există mereu iertare din partea zeilor. Dar trebuie făcută în mod total.
    Este ca atunci când noi obișnuiam să facem dansul ploii ... 100% dintre oamenii care vor participa într-un dans al ploii dacă unul dintre ei, nu are inima în acesta, nu va ploua. Deci trebuie să fie un efort total, iar acesta este cel mai greu lucru, trebuie să-i aduci pe toți pe aceiași frecvență de undă. Dar poate fi făcută.
    Eu nu mă îndoiesc absolut deloc deoarece dacă-ți pui ... iar noi am făcut-o, eu am fost implicat în genul acesta de activități în care se poate întâmpla. Dar noi trebuie să ne descotorosim de alte influențe, în special de energia întunecată care forțează oamenii.  Trebuie să-i convingi că noi o facem de asemenea și pentru binele tău, deoarece tu ești o parte a acestui întreg sistem, deci asta trebuie să se petreacă.
    Ceea ce este încurajator este că tu continui să spui NOI în loc de EI, deoarece asta ne pune înapoi în mâini, ca și oameni, căci noi suntem cei care pot repara asta.
    Nu trebuie să așteptăm pe cineva care să vină să ne salveze. Noi am spus mereu, noi mereu am vorbit cu dușmanii noștri într-un fel, când i-am întâlnit prima dată. Așa se presupunea să fie, dar ei nu au ascultat niciodată, deoarece agenda lor este diferită. Dar există multe modalități câștigătoare de a face asta, iar eu cred că acestă generație  următoare ce vine, va fi acel grup.
    Eu cred total în asta, deoarece ei acum s-au descotorosit de chestiile vechi și ei caută metode noi de a face asta, având încă ADN-ul în ei cu toate învățăturile și voi da acest exemplu: când am avut pe cei indigo, iar apoi aceștia i-au urmat, iar acum suntem la copiii de cristal și la cei curcubeu, iar eu cred că următorul grup vor fi cei care vor duce mai departe acel efort, deoarece acum sunt mult mai avansați și nu sunt programați în felul în care am fost noi programați, de diferite surse, fie că sunt guvernamentale, religia instituită,  deoarece aceasta a distorsionat modul nostru de a gândi. Deci acest val nou ar fi acela care cumva a primit informația, au descărcat-o incluzând partea indienilor pueblo din aceasta ... 
    Ei bine, acum cred că Zuni au făcut primul pas în a ieși în față pentru a împărtăși câteva dintre aceste profeții corecte și mai multe despre cultura voastră.
    Asta ar uni oamenii în felul acesta. Generația mea deja a depășit această fază a ... noi am fost îndoctrinați prea mult. Deci eu cred că generația următoare ... vor continua ... ei trebuie să sape aceste informații și de asta eu îmi fac partea mea, ca cel puțin să pun acea sămânță  în gândirea lor și astfel ei să spună: oh, cel puțin noi avem o resursă, avem tehnologia.

    În regulă, ei bine, asta este o replică grozavă ca să încheiem emisiunea.


 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


Link 3



  Linkuri alternative:  AICI 1AICI 2  și  AICI 3.


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...