ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 6 decembrie 2018

Profețiile Hopi și Zuni


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Un înțelept al Tribului Poporului Zuni, Clifford Mahooty, continuă să transmită informații păstrate de culturile indigene din sud-vestul Statelor Unite, astfel încât generațiile viitoare să cunoască istoria contactelor extraterestre pe planeta noastră. Mahooty ne spune dintre profețiile Hopi și Zuni, de la prima până la a patra lume, și explică faptul că suntem la sfârșitul celui de-al patrulea. În tradițiile orale ale acestor culturi găsim ființe din interiorul Pământului, tehnologie avansată ce au lăsat oamenii din ceruri și portaluri către alte lumi. El ne spune toate aceste istorii, pentru că lumea este pregătită să le asculte și să se asigure că informațiile vor ajunge la generațiile viitoare.  ea. În tradițiile orale ale acestor culturi găsim ființe din interiorul Pământului, tehnologie avansată ce au lăsat oamenii din ceruri și portaluri către alte lumi. El ne spune toate aceste istorii, pentru că lumea este pregătită să le asculte și să se asigure că informațiile vor ajunge la generațiile viitoare.    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
     Deci Clifford, noi vom începe să vorbim acum despre câteva dintre aceste artefacte foarte  interesante, pe care poporul tău Zuni, le-au avut în posesie. Tu ai spus în înregistrare publică acum, faptul că tu crezi că ei au artefacte ET. Ai putea fi un pic mai specific?
    Eu cred că una dintre primele lucruri ET despre care am aflat, sunt niște cristale. Iar acestea erau folosite atât ca emițătoare cât și ca receptoare așa că eu cred că ele intrau în categoria transmițătoare și erau folosite pentru comunicații cu alte grupuri, în acest caz probabil câteva dintre grupurile sacre de pe pământurile de aici, de pe această planetă și probabil din alte locuri.
    Dar au existat niște artefacte, care au fost salvate, de-a lungul anilor, dar majoritatea dintre ele sunt acum în mâinile acelor oameni care nu știu ce sunt.
    Deci acestea arată ca niște cristale obișnuite? Sau au un aspect sculptat? Ce am vedea?
    Ele vin în forme diverse. Unele dintre ele sunt naturale. Dacă iei un cristal de cuarț de exemplu, ele au aceiași înălțime și unele din ele sunt rotunde ... bilele de cristal pe care ei le folosesc pentru a se uita în acestea, în special în alte societăți și în alte grupuri din lume, iar eu am studiat de asemenea asta din punct de vedere a ceea ce ei folosesc acum în computere.
Tehnologia computerelor folosește de asemenea tehnologia cristalelor în special pentru depozitare. Iar eu cred că ei ... folosesc asta ca pe o bancă de informații ce poate fi infinită.  Iar ei de asemenea, le conectează și cu alte sisteme, probabil din afara lumii sau din interior  și că ei pot transmite mesaje și probabil să se vadă prin acele tehnologii care ar fi existat, din ce am înțeles eu, încă de la începuturile culturii indiene și a nativilor.
    Deci cristalele stochează de fapt informație.
   Da.
    Aceasta este o corelare cu niște mărturisiri de la Dezvăluirea Cosmică în care am vorbit  despre grupurile Pământului Interior, de Anshari, iar ei folosesc cristalele ca pe niște computere gigantice, de fapt, ca baze de date pentru informație.
    Deci asta este cumva o corelație interesantă, faptul că ei pot stoca informație pe ele și de asemenea să le folosească ca și transmițătoare ca să comunice cu oamenii cred, din spațiu și cu oamenii din lumea interioară de asemenea.
    Eu cred că ei sunt cu toții din dimensiuni diferite. Dacă te uiți în felul acesta, nu numai că dimensiunile de care suntem conștienți noi ca și oameni, dar eu cred că ei merg dincolo de alte dimensiuni, arii sau zone, sau poate într-un tip de sistem inter-dimensional, despre care am citit și am doar o idee despre ele, dar eu cred că aceste mesaje sunt primite  instantaneu în cele mai multe cazuri. Și printre foarte multe dintre aceste triburi primitive, sunt folosite pentru practici vindecătoare.
    Iar practicile vindecătoare sunt folosite de alte grupuri de asemenea pentru a se interconecta cu alte sisteme ET, din interior sau chiar de la suprafață, poate, pentru transferul de cunoaștere care este necesară în acea perioadă și este de obicei realizat fără niciun alt limbaj, este pur și simplu ... cred, într-un fel, doar transmis într-o zonă diferită ... gând ... de comunicare.
    Procese de gândire.
  Da.
    Deci Clifford, au existat și alte artefacte pe care Zuni le-au primit de la oamenii stelelor din ce știi tu?
    Eu cred că au existat multe lucruri care au fost oferit sau au supraviețuit prin aceste mii de ani, dar majoritatea dintre ele au fost extrase de primii exploratori, cum sunt cei de la Smithsonian.
    Și există o mulțime de înregistrări, iar eu chiar le-am văzut prin anii 60, deci unele dintre chestiile pe care ei le-au luat de la Zuni, în diferite expediții începând încă din 1880, iar ei au mers și au săpat și niște ruine chiar, ruinele originale care existau acolo în timpul invaziei spaniole, așa că acele artefacte au fost depozitate în Smithsonian.
   Noi am mers înapoi ani mai târziu să le cerem, dar ei ne-au spus că ei s-au descotorosit de ele sau nu le puteau lua urma. Dar eu le-am văzut în 1966. Câteva dintre măști, câteva dintre accesoriile pe care ei le foloseau pentru scopuri religioase și ... vindecătoare, și de asemenea câteva dintre artefactele originale pe care ei le-au recuperat de la triburi. Așa că ... există multe lucruri care erau în alte muzee, cum este muzeul Hyde din NY și-n alte muzee din țară.
    După Actul de Repatriere Indiană și după Actul de Protecție a Mormintelor, ei au dat foarte multe înapoi indienilor, dar noi nu știm exact care a fost procesul. 
    Ar fi putut fi tehnologii, tehnologii ET ceea ce a înlăturat Smithsonian, deoarece tu ai menționat înainte că s-a vorbit despre scuturi zburătoare care au fost înmânate populației native, iar ei chiar au zburat în ele.
   Ei nu numai că au folosit scuturile, dar și alte nave folosite pentru transport ... în vechime ...
   Când spui scuturi, eu vreau să fie clar: sunt aceste sculpturi care sunt gândite să arate ca farfuriile zburătoare sau chiar sunt nave?
    Este o navă ce arată ca un scut ... scuturile zburătoare. O referință le menționează ca pe niște tigve zburătoare, care sunt nave rotunde.
   Deci din cauză că la acea vreme la ce s-ar fi raportat?
  La ceva cu care ei sunt familiarizați. Deci scutul în acest caz, ar fi ceva cu care te protejezi împotriva ... majoritatea triburilor indiene își aveau scuturile în perioadele de război.
    Deci aceasta este singura referință pe care poți s-o faci, iar dacă un scut zburător zboară de colo colo, asta era singura referință pe care-o aveau.
   Tu poate că știi că aici la Gaia, noi investigăm niște mumii foarte neobișnuite cu aspect umanoid. Tu ai întâlnit vre-un artefact de acest tip?
    Eu sunt conștient de ele doar din informațiile care mi-au fost oferite mie de exemplu, cele despre care mi-au spus aceste persoane hopi în special poporul furnică, cu care hopi sunt foarte familiarizați. Acum, eu am auzit de alte ființe mumificate ca cei pe care i-au luat din canionul Chaco, conform acestui același individ, era în interiorul unui buștean care-l transportau din Chaco la hopi.
    De la prima mea privire aruncată, era mumificată, dar avea de asemenea și o învelitoare care arăta ca și ... dacă te uiți la o bucată de lemn de mahon sau la o rădăcină, la o rădăcină de mahon și este lustruită, dar eu am putut simți imediat că era ceva ce obișnuia să trăiască ca și ființă vie, dar eu aș spună că este cam așa de lungă.
   Tu spui că era de fapt lucioasă? Da ... ca o lucire netedă?
  Era un fel de sevă pe aceasta sau vre-un fel de compus care era acolo.
   Iar eu niciodată ... ca pentru mumificare?
  Da.
    Ei probabil în timp au găsit seva copacilor și au văzut ceva conservat în ea ca un gândac sau ceva de genul acesta, ei probabil știau că asta poate conserva.
    Modul cum eu privesc asta este că ei au fost învățați de ființe din afara planetei cum să conserve acele lucruri. Noi am fost cu toții învățați de acele ființe.
    Acum, această mumie arăta exact ca un om obișnuit de 90 de cm înălțime? Sau avea ceva trăsături neomenești?
    Are multe multe trăsături neobișnuite, nu arăta ca un om absolut deloc.
    Chiar?
    Da, arăta ca ... prima mea reacție: este un ET ... deoarece am văzut așa de multe poze cu ei, iar evaluarea mea după informațiile pe care le-am studiat de-a lungul anilor este că acesta trebuie să fie un ET, sau o vietate din afara planetei sau ceva ce nu a venit dintr-un uman sau din vre-o specie de animal obișnuit ... ceva de genul centaurului.
     Ei bine, pot să pun câteva întrebări?
   Sigur.
     Ok. Avea 5 degete? Sau ...
   La acea vreme nu am intrat în detalii, deoarece el pur și simplu l-a arătat și a zis, vom intra în detalii data viitoare, iar eu l-am respectat și am zis: ok, în regulă.
    Iar aici există posibilitatea ca noi să fim capabili să-i facem raze X.
   El chiar s-a oferit voluntar să facă astfel ca cineva să se uite la chestiile astea deoarece el este ultima persoană din Prima Mesa ... (trib hopi n.t.) Iar el vrea să se știe că eu am această informație. Deci el cumva m-a întrebat într-un fel: ce-ar trebui să fac? Iar eu am zis : eu cred că trebuie să documentăm asta.
    Iar una dintre ele trece prin analize științifice, deoarece asta este mult prea important să le lăsăm pur și simplu să treacă.
   Presupun că are un cap umanoid., cu ochi, nas, gură?
  Ei bine, are trăsăturile cu care sunt făcuți oamenii ... ochi, picioare, mâini ... dar proporțiile erau diferite?
   Proporțiile lui sunt diferite. Ar putea să fie doar una din speciile mai mici, deoarece există multe specii. În învățăturile mele, ale noastre, ei erau de diverse mărimi. Chiar și la popoarele furnică sunt de diverse mărimi. În lumea insectoidă există diverse mărimi. Deci ar putea fi una dintre aceleași specii, dar de un tip diferit.
    El are istoria modului cum a fost găsit, cum a fost găsit?
  Da, el are toată istoria.
    Excelent.
   Iar el are de asemenea informații detaliate despre modul cum a obținut asta, când s-a întâmplat, datele șamd. Deci este foarte meticulos în privința asta.
    Domnul Malava, acesta este numele lui Hopi, are o mulțime de informații iar el este ultimul din preoția nativilor hopi Prima Mesa. Sunt cu toții diferiți, dar el s-a auto-numit purtătorul de cuvânt pentru ceea ce a rămas cu el, din toate erele de la strămoșii anteriori și din grupul de unde el are învățăturile, iar el simte că acum este momentul ca să lase publicul să afle, în special din două motive: primul motiv este pentru că el vrea să spună lucrurilor pe nume despre acești alți scriitori care au spus o mulțime de înșelăciuni despre Hopi și să îndrepte lucrurile, iar celălalt este pentru longevitatea informației pentru generațiile următoare.
    Chiar dacă arată că noi ne aflăm la sfârșitul acestei a 4-a lumi, noi vrem să transferăm, el vrea să transfere acea informație către următoarea generație pentru ca astfel ei să aibă o idee care este istoria populației hopi. El are așa de multe informații.
    Eu aș include câteva dintre ... nu numai despre lucrurile mumificate despre care el vorbește, scutul zburător, dar și despre asteroizi și despre cum s-a întâmplat în trecut și cum s-ar putea petrece în viitor.
    Iar el se află într-o fază a vieții lui că el vrea să transmită această informație publicului general. Și nimeni ... el a încercat să găsească pe cineva care să-i ducă mai departe datoriile și funcțiile a ceea ce el este în Prima Mesa.
    Iar el nu a găsit pe nimeni care să lucreze cu el, să fie protejatul lui și așa că ce vrea el să facă este să înregistreze asta și să dea mai departe, orice, de la chestiile simple ca naratul poveștilor la lucrurile avansate ca cele despre care vorbim noi.
    Ai putea să ne explici un pic despre profețiile hopi despre primele 3 lumi și de ce ne aflăm noi într-a 4-a?
   Ei bine, primele 3 lumi au fost distruse de lucruri din natură cum ar fi pământul, vântul,  focul, cutremure, iar ultima a fost bineînțeles potopul. Așa că din acest motiv noi, poporul pueblo am supraviețuit în Marele Canion. Iar noi am devenit cumva ca niște gardieni al unor diferite populații insectoide. Asta este ceea ce ne spune istoria noastră.
  Asta nu este ceva ce a fost inventat, nu a fost ceva ce ne-a dat cineva, care a venit de undeva și ne-a oferit aceste informații, ci este parte din istoria noastră și este sistemul nostru.
    Cum se leagă oamenii insectă cu lumea a 4-a și a 3-a?
    Modul cum este descris ... eu cred că erau ... nu numai din lumea interioară, dar eu cred că ei erau de asemenea, conform învățăturilor, ei erau și din alte sisteme din afara planetei pe care ei le vegheau, ceea ce s-ar încadra în aceiași categorie ca și gardienii și păstrătorii pământului nostru, și au văzut această catastrofă și există un motiv pentru toate aceste ...  aceste curățări, ca să spunem așa, tu trebuie să cureți Pământul de chestii rele.
    Iar eu cred că același lucru se aplică și cu dinozaurii sau cu giganții, trebuiau să scape de acele chestii și indiferent cine este responsabil, fie că-l numești Dumnezeu sau Marele ... Spirit sau indiferent, este cel care și-a asumat să spună că am mers prea departe în chestia asta și am făcut o greșeală, așa că haideți să curățăm chestia asta din nou sau, umanitatea nu a urmat ce i-am spus să facă și au deviat așa că trebuie să distrugem acea planetă, deoarece ei au creat o așa mizerie acolo. Acum, eu cred că asta se repetă. Istoria se repetă de la sine.
  Iar acum ne aflăm în ceea ce Hopi și Zuni și alte popoare pueblo spun că noi ne aflăm acum la finalul lumii a 4-a.
    Fiecare lume piere într-o catastrofă, de vre-un fel, după cum este descris? Este această purificare despre care vorbești?
   Conform istoriei pe care eu am studiat-o ... ei le-au oferit oportunitățile să nu se ajungă la acel punct, dar ei au exagerat în a face ceea ce li s-a spus să nu facă.
Deci acela a fost o ultimă instanță care spune: ei bine, dacă nu urmați ceea ce noi v-am învățat să faceți și încălcați asta, noi nu avem nicio alegere.
    Când poporul furnică a realizat că ne aflăm la sfârșitul lumii a 3-a, unde i-au dus pe Zuni, pentru cât timp și cum era viața unde au fost?
   Ei bine, conform învățăturilor ... noi ne aflam în cea de-a 4-a lume subterană. Iar ei au progresat cu fiecare pas, din cea de-a 4-a lume, care era o lume întunecată, iar apoi, fiecare strat prin care au trecut, a devenit mai limpede și mai ușor decât cele anterioare. Și există multe, multe povești despre cum au ajuns la următoarea lume. Hopi și-au folosit stuful să meargă în sus.
   Zunii vorbesc despre creșterea unui anumit copac, iar eu cred că acestea sunt alegorii, că ei trebuiau să facă referire la aceasta, așa că ei urcau la următorul nivel, și au stat acolo pentru un timp, iar apoi, în cele din urmă, noi am ajuns în ceea ce numim "lumea luminii".
   Iar ei au folosit alegoria Soarelui tată care a creat asta, ceea ce este adevărat într-o anumită măsură, deoarece lumina și ceea ce știm de energia soarelui în prezent, deci există o mulțime de lucruri care sunt amestecate acolo, că dacă te uiți la acestea din punct de vedere al științei, ceea ce este adevărat din punctul de vedere al fizicii cuantice, apoi te uiți din punct de vedere al spiritualității, și le pui pe acelea împreună, iar ele se potrivesc perfect.
    Interpretarea a ceea ce vorbesc indienii și ceea ce-ți va spune fizica modernă ele vorbesc despre aceleași lucruri cu un limbaj diferit și un concept diferit.
    Zuni și Hopii au fost duși sub Pământ timp de generații?
   Este vorba de mii de ani ... mii de ani ... cel puțin, da.
   Și când ați ieșit la suprafață, ați știut de unde au ieșit oamenii voștrii? Și unde veți merge mai departe?
    Ei au spus că în Marele Canion. Și au fost câteva locuri ... Confluența micului Colorado care vine de la Est și marele Colorado, există un mare dom din travertin pe care l-au numit Sipapu, toți indienii au o referință către Sipapu sau către Sipapulima acolo fiind locul pe unde ei au ieșit afară, din alte părți ale universului, și că ei ar fi trebuit să aibe un portal prin care să treacă sau ceea ce noi numim acum o gaură de vierme sau un vortex.
   Deci când zunii au fost aduși în subteran, ei ar fi putut fi duși pe o altă planetă ... printr-un portal. Eu cred că dacă privești asta din punctul de vedere al științei, eu cred că au fost de fapt transportați nu numai în lumea interioară, dar celelalte ființe au venit din afara lumii, au venit prin acele, ceea ce noi numim, din nou, găuri de vierme sau vortexuri de acolo din spațiu și au venit direct prin acelea ...
   Se obișnuia să existe o expediție, în special din tribul meu Zuni, și erau recrutați cel puțin 20 de oameni în fiecare an, erau duși la Marele Canion și aveau o călătorie cu barca cam de 10 zile iar ei identificau toate acele locuri sacre. Indienii nu știu că ei caută aceste vortexuri, iar ei chiar le-au arătat. 
     Marele Canion are o mulțime de alte mistere. Pe la sfârșitul anilor 1800 a existat o descoperire că unele dintre artefacte arătau probabil egiptene? Ai vreo informație despre asta?
    Ei bine, noi chiar am făcut un documentar, cred că acum 4 ani, iar scopul nostru era să mergem acolo și să căutăm urmele expediției din 1980 care a fost finanțată de către Smithsonian, printr-un tip pe nume Kincaid.
    Iar el chiar a intrat în peșteră, iar noi eram acolo să cercetăm acel loc, iar în timp ce noi eram acolo, se făceau niște săpături și nu am știut până nu am am ajuns acolo. Iar motivul pentru care noi am fost acolo a fost să aflăm despre acea peșteră unde erau statui egiptene și budiste ce fuseseră înlăturate de expediția lui Kincaid, și transportate către Smithsonian în Washington DC.
    Noi am întrebat de asta prin mijloace oficiale și ni s-a spus că ei le-au aruncat în ocean ... statui de aur. Noi am auzit de oase de giganți, corpuri de giganți care au fost aruncate în ocean de către Smithsonian, în trecut.
    Dar acea expediție este pe Youtube și se numește "Expediție la Sipapu". Totul este faptic, atât de faptic că am mers printre arhive și ...
     Dar tu nu-ți amintești nicio o poveste anume despre oamenii care au trăit acolo de pe diferite pământuri?
     Știți, trebuie să ascultați cu adevărat povestea și să înțelegeți cu adevărat limbajul a ceea ce vor să spună. Când ei au spus că au mers prin ... vă amintiți că am zis că au mers prin straturi, deci ei trebuiau să fie foarte jos acolo în interior, iar noi avem o viață ciclică noi mergem mereu acolo unde eram, care este Pământul interior.
    Iar Pământul interior a fost vizitat de OBE, experiențe în afara corpului. Iar eu știu ... o mulțime de oameni care au fost acolo și erau triști că trebuie să se întoarcă aici, deoarece este așa de frumos, iar eu știu că ei nu mint. Ei nu mă pot minți pe mine.
     Am avut și eu ceva experiențe cu asta eu însumi.
   Da, este frumos, spun ei. Eu nu vreau să mă întorc - spun  ei.
    Eu cred că în mărturisirea ta ai menționat și un tip diferit de insectoid. Genul mantidelor?
  Călugărițe, da.
    O mulțime de oameni din această audiență ar fi familiari cu insectoizi de tipul mantidă.
    Eu cred că există și alte specii și nu numai cele care în esență, sunt la sol sau în interiorul pământului, ca furnicile și speciile insectoide, dar existau de asemenea și alte specii care erau de asemenea învățători ...
      Eu am auzit ceva menționat, ceea ce mi s-a părut interesant, pe tabletele de sticlă inteligentă, despre nativii americani care au raportat un grup numit "Două Inimi", iar mie mi s-a părut asta interesant deoarece reptilienii au o inimă principală și una secundară.  Crezi că acestea sunt aceleași ființe?
   Conform mitologiei Zuni sau poveștilor noastre, este că toți oamenii care au fost făcuți erau oameni buni. Dar au existat niște oameni cu două inimi, pe care noi acum îi numim oamenii forței întunecate sau cu un termen mai țipător, oamenii vrăjitoriei. Aceia sunt cei cărora li se spune oameni cu două inimi, deoarece ei nu au aceiași ... misiune ca ființele umane obișnuite. Misiunea lor este să fie în forța întunecată, pentru echilibru.
   Iar echilibrul înseamnă controlul populației. Dar ei au depășit acel control și au devenit mai puternici și prin asta trecem noi acum. Noi ne aflăm într-un dezechilibru al acestei ... forțe întunecate. Dar se va îndrepta.
  Clifford, unul dintre lucrurile ... din punct de vedere al cercetării, care eu cred că este foarte convingător, este că te uiți la aceste cranii care au fost găsite originar în Africa de Sud,  craniile Boskop, iar acestea sunt alungite, creierul fiind de 2 ori mărimea unui creier normal,
nefiind rezultatul legării craniului ... le găsim în Siberia, în Africa de Sud, la egipteni, unde reprezentările faraonilor au această caracteristică, pe care acum le găsim în morminte în Europa și chiar se pare că unele din inscripțiile Mayașe clasice arată oameni având craniile alungite, de asemenea. Deci mă întreb dacă ai vreo informație legat de asta.
    Teoria pe care ... am cercetat-o eu este că la început, pentru a avea o conducere, pentru a duce la îndeplinire, funcțiunile noului "uman" ... este că trebuia să existe un program hibrid.
Iar acei oameni de la acea vreme, se aflau încă în faza de a deveni oameni avansați, iar eu vorbesc de oamenii indigeni. Deci ei au trebuit să aibă o tranziție și o credință că, bazându-te pe rugăciuni și pe ritualuri ... iar acestea sunt pur și simplu, fapte istorice.
    Bazându-mă pe un studiu comprehensiv despre aceste lucruri, te uiți la astea și aceștia erau un tip de oameni speciali. Iar ei aveau trăsături diferite față de grupul obișnuit. Deci chiar și în istoria Zuni ... preoțimea era cumva cam jumate indiferent ce ființă din afara lumii, dar în același timp ei aveau oameni umanoizi.
     Deci ei au trebuit să pornească linia albastră, ca să zicem așa, organizații de sângele albastru, iar asta se realiza de un anumit grup, de sistemul clanurilor sau de un ordin ... pe care l-ai putea numi un sistem social. Există multe societăți în diferite ... adică pueblos,  există societatea medicală, societatea  Cachina, societatea preoțimii, din toate direcțiile, iar acestea au funcții diferite.
     Clifford ce crezi de faptul că există cazinouri care se construiesc pe pământurile amer-indiene?
    În rezervațiile indiene se află cazinourile. Iar ei au avut acces la acestea în toți acești ani, dar eu cred că există o mulțime de activități  de construcție care se petreceau, în rezervații deoarece acesta este un pământ în care nimeni nu poate intra, exact ca într-un parc național, același statut ... sau o bază militară. Același statut.
     Deci ei pot să desfășoare orice vor ei, iar cazinourile sunt pentru a-i îndepărta pe oameni de activitățile lor obișnuite ... și să le ia toți bani, numărul 1. Iar apoi de asemenea pentru a le oferi o altă deviere, deoarece deja aveau alcoolismul, deja căpătaseră violența domestică, drogurile și restul lucrurilor ... 
     Au aruncat și ceva jocuri de noroc acolo ...
    Deci asta este altceva ... jocurile de noroc le poți face chiar și treaz. Deci eu cred că aceasta este de asemenea o altă deviere.
     Tu crezi că fiecare dintre aceste pământuri sacre pentru indienii americani, au zone subterane sub ele și că aceste cazinouri au fost construite acolo astfel încât ei să aibă o acoperire drăguță pentru a accesa acele zone subterane?
     Da, în special de exemplu Jicarilla Apache Dulce ... cred că sunt două cazinouri acolo.
Istoriile și legendele lor sau de multe ori și mitologia, despre unele dintre acele locuri, că existau oameni în subteran obișnuiau să ocupe ... și continuă să o facă și în prezent,  obișnuiau să meargă în pelerinaj, către acei munți, în pelerinaj, din diferite triburi ... acolo obișnuiau să ia contact direct cu ei.
     Dar pe măsură ce a trecut timpul, au început să pună garduri, au început să-l izoleze, așa că noi nu mai avem acces ...
    Deci armata a închis acest loc?
   Nimeni nu prea știe cu adevărat cine, dar nu am putut obține nicio informație de la acei oameni deoarece, ceea eu cred că au făcut, a fost să semneze un document. Dacă cineva întreabă, voi nu spuneți.
   Ne-Dezvăluire ...
    Așa că ei au spus, ei bine ... și au fost plătiți cu bani foarte mulți.
   În regulă, ei bine, Clifford, asta a fost cu adevărat grozav și sunt așa de recunoscător că ai vrut să vii în față și să-ți împărtășești toată cunoașterea cu noi. Și ... Corey tu ai mai avea și altceva să-i spui în încheiere?
    A fost o onoare să te avem aici pe tine și informația ta. Eu sunt foarte fericit că aceasta ar putea fi un canal pentru a corecta o mulțime de concepții greșite despre popoarele Hopi și Zuni.


 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


Link 3


  Linkuri alternative:   AICI 1AICI 2 și  AICI 3.




 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...