ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 24 octombrie 2019

PK : BATĂLIA SUPREMĂ CONTINUĂ


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe Jay Weidner  și invitat pe Jason Rice.        
      Bătălia continuă pentru Jason, întrucât forțele invadatoare par a fi pregătite pentru a depăși apărarea slabă a acestei planete pașnice. Jason își continuă relatările de luptă pe o planetă pe care Draco a căutat să o controleze folosind un intermediar, o forța de luptă formată din ființe asemănătoare vârcolacilor. El descrie armele și tactica folosită pentru a învinge în cele din urmă forța invadatoare. În spatele scenei, Draco și Cabala au lucrat împreună pentru a provoca un neașteptat rezultat al conflictului.    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
      După cum îmi amintesc, tu ai fost implicat în acțiuni militare pe o planetă, și ai întâlnit aceste creaturi de tip vârcolac. Ce făceai pe planetă?
  Unitatea noastră se afla acolo cu scopul de a antrena populația planetară deoarece noi nu eram suficient de mulți să facem toată lupta. Iar parte din mandatul nostru era faptul că noi nu vom duce toate luptele. Noi eram acolo pentru a-i pregăti să-și apere propria lor planetă.
Să-i ajutăm să se pregătească din punct de vedere al proviziilor, al apărării organizându-le oamenii în batalioane de luptă sau unități, pentru ca ei să aibă o apărare, pentru invaziile de Steag Fals sub care se aflau.
      Cine se afla în spatele invaziei Steag Fals?
  Draconienii, IA, arhonții, ei erau cei care în ultimă instanță, dădeau ordinele în aceste invazii de Steag Fals.
      Iar draconieni, IA și arhonții sunt 3 grupuri separate sau entități, lucrând împreună? Sau cum?
  Este credința mea faptul că IA dă ordinele, atât pentru Arhonți cât și draconienilor.
      Cine a realizat această IA? Știi ?
  Nu am nicio idee. A fost probabil ceva ce făcea parte din echilibru, din echilibrul la scară universală. Pentru ca lumina să câștige, trebuie să aibe o provocare ... așa ... provocarea fiind IA.
      Eu vreau să revin la această bătălie pentru o secundă, dar mai întâi vreau să vorbesc  despre această planetă, pe care te aflai. Tu ai vre-un nume pentru această planetă?
  Eu m-am referit la ea ca fiind planeta 1, deoarece nu mi-am amintit numele acelei planete, încă, și majoritatea referințelor pe care le-am folosit erau numere.
      Deci ... tipic armatei ... da.
     Ei nu vor ca tu să știi până când nu e vremea ca tu să știi ...
  Așa este, iar noi nu avem nevoie să știm numele.
      Există vreo importanță pentru armată sau oricine să numească planeta „Planeta 1”?
  Eu m-am referit la ea ca fiind Planeta 1, din cauza propriilor mele experiențe pe această planetă care a fost prima pe care eu am fost trimis, în afară de Lună și Marte.
      Deci tu te-ai aflat pe această planetă, deci cum te-ai implicat în această bătălie?
  Noi ne aflam în orașul nostru anume care era chiar lângă unul din lacurile mari, lacul fiind cam de mărimea Golfului Mexic. Această planetă anume era aproximativ cu 2% mai mare decât Pământul. Totuși diferența era că 60% din planetă era constituită din uscat, deci celelalte 40% erau apă și nu exista apă sărată, exista doar apă dulce.
  Ei aveau două luni, una dintre ele era ... noi o numeam „Cartoful”, din cauza formei, fiind de un galben pal, iar cealaltă o numeam „Nike” deoarece se mișca foarte rapid și era de un roșu deschis.
  Noi eram staționați într-un oraș, Zona 26, pentru a aduna informații, despre populația locală, pentru că ceea ce aveam noi de făcut, era să-i antrenăm.
      Așa că informația de care aveam nevoie era: cum este instalată această civilizație?
Ce fel de structuri au pentru guvernare?
Ce fel de comerț au?
Ce fel de fabrici au?
Care sunt posibilitățile pentru apărarea orașului?
Ce fel de resurse au disponibile?
  Atunci a fost momentul când am avut atacul cu arma cu energie cinetică. Ni s-a spus ca parte din antrenamentul nostru că una din modalitățile lor de operare (MO) tipice era să bombardeze polii, să se ridice nivelele apei pe toată planeta încercând să inunde zonele de coastă.
      Și ei au făcut asta planetei?
  Da ... au făcut ..O mulțime de oameni au murit acolo, căci majoritatea oamenilor locuiesc lângă mal ... După estimările mele, jumătate din populația planetei a murit din cauza războiului de 4 ani. Când am ajuns acolo, am început de la aproximativ 2 miliarde așa că au fost pierdute cam 1 miliard de vieți, în timpul acelui război.
      Deci aceste creaturi vârcolac, când au sosit? Ei erau ca o armată conducătoare a acestei invazii?
  Ei erau armata, în această invazie. Civilizația pe Planeta 1 era aproximativ unde ne aflam noi în timpul revoluției industriale. Ei nu aveau războaie răspândite la scară largă. Așa că ei nu aveau o armată sau o defensivă contractată sau o bază defensivă. Toate astea se întâmplau înainte de societatea vastă, pre-industrializată. Deci o parte din munca noastră era să-i ajutăm să se pregătească să-și adapteze tehnologiile lor deja existente pentru a crea arme. 
  Exista o zonă pe acea planetă , care avea arme, deși nu se aflau într-un război activ, așa că acea singură zonă a fost ceea ce noi am folosit pentru fabricarea armelor lor locale, deoarece politica noastră era că nu vom introduce tehnologii avansate, motivele fiind (cel puțin ceea ce ne-au spus nouă, iar eu am propriile mele gânduri despre asta) dar ei ne-au spus că nu doreau să supere civilizația existentă prea mult, cu prea multe tehnologii avansate. Așa că ceea ce am făcut, a fost să-i ajutăm cu tehnologiile lor existente. Iar asta a însemnat că a limitat cât de multă tehnologie avansată ne era și nouă permis să folosim.
  Iar eu știu acum că aceasta a făcut parte din legarea intenționată la mâini a celor aflați în control, pentru ca populația planetară să fie redusă în mod deliberat, iar conducerea planetei ar fi ... receptivă la măsurile de control care vor fi implementate în cele din urmă.
      Deci tu spui, că indiferent cine va trimis acolo, știa de la bun început, intenționa, să nu ofere armele de apărare necesare ca ei să se apere cu succes împotriva acestor creaturi teribile care veneau și au făcut-o intenționat, să reducă populația și tot timpul să vă facă să păreți că sunteți tipii cei buni.
  Așa este. Ei știau că într-un final va exista o reducere masivă a populației. Planurile lor erau s-o reducă suficient de mult astfel încât conducerea planetei să fie deschisă controlărilor financiare, controlului guvernelor, control pe care ei doreau să-l instaleze ca într-un final, să aibă controlul planetei.
      O deplasare a puterii ... da. Deci am putea spune în esență că tu ai fost un soldat la sol pentru cabală ... da ... iar cabala făcea ceva acestei planete ... care era scopul final al cabalei, pe acestă planetă?
  Ei bine, dacă-ți amintești înțelegerea pe care o avea cabala cu germanii de pe Marte a fost aceea că ei ar fi oferit 24.000 soldați către germanii de pe Marte care au avut o înțelegere cu draconienii, să părăsească închirierea bazelor lor lunare că ei ar fi oferit 12 dintre unitățile lor din flota de transport și zeci de mii de soldați pentru a fi folosiți la ceea ce ei numeau  „controlul frontierei”.
  Pentru draconieni asta însemna să-și extindă frontierele, așa că folosind acești soldați pe aceste planete, pentru a instala mijloace mai rapide pentru control planetar, căci ei nu doreau să trebuiască să aștepte 2.000 de ani, ei nu doreau să întârzie ca populația planetară să-și dezvolte tehnologia, să lucreze la structurile lor sociale, să inventeze guverne planetare, în sute sau poate mii de ani, în care progresează o civilizație normală, ei nu au vrut să aștepte. Deci aceasta a fost o modalitate rapidă s-o facă.
  Ei au prezentat o invazie Steag Fals, noi am apărut „hei, noi suntem aici să ajutăm”, vă vom ajuta să vă apărați planeta. Costul să faceți asta este să vă predați controlul asupra planetei.
      Tu ai menționat că dușmanii erau draconienii, deci cine erau acești vârcolaci?
  Acești vârcolaci erau ... creații ale draconienilor, ca și delegați, care să facă indiferent ce aveau aceștia nevoie să facă, așa că linia de gândire a draconienilor este: de ce s-ar pune ei înșiși sub risc când ei au împuterniciții lor, care sunt mai mult decât dispuși să o facă, ceea ce ne includea pe noi și de asemenea creațiile lor, acești vârcolaci.
     Iar noi avem deja programe în DARPA, și rușii lucrează și ei la crearea soldaților artificiali
chiar acum, deci este deja ceva ce se petrece. În regulă, deci tu acum te îndrepți către prima ta bătălie. Tu trebuie să fi auzit rapoarte despre aceste creaturi masacrând oameni, adică ... de ce nu-i descrii din nou?
  Informațiile pe care le primeam erau incomplete. Și erau intenționat incomplete. Deoarece ei doreau ca noi să pierdem oameni. O parte din tactica lor era să aibă un procent mare din populație, moartă. Așa că informările pe care noi le-am primit erau pline de lacune, goluri.  Ei nu aveau informații despre ce sau cine, nivelele tehnologice a ceea ce noi am fi înfruntat,  în afară de faptul că noi vom avea o forță invadatoare.
  Deci noi eram pe afară, patrulând, așa cum făcusem multe zile înainte, sondând zona să vedem dacă sfârșeam prin a avea vreo reacție la venirea în contact. Eu și alți 8 din unitatea mea am fost încorporați într-o ... noi îi numeam „indigi” așa numeam noi indigenii ... noi am fost încorporați într-o unitate de mărimea unui pluton de aproximativ 40 de oameni, și făceam o mișcare de tip pluton ... Eu eram la marginile unui oraș mai mare și trebuie să înțelegeți că aceste orașe în care noi activam, nu avea vreun zgârie-nori masiv.
  Modul în care acționa această civilizație era acela, că atunci când aveau nevoie de mai mult spațiu se împrăștiau și modalitatea în care civilizația lor era bazată era inițial, era bazată pe schimb, nu avea un sistem financiar, nu avea vre-o monedă FIAT. Aceasta a fost introdusă mai târziu.
      De voi ... de voi tipilor, nu?
  De personalul de comandă ... aceasta fiind una dintre cerințele ... deci da. Asta a fost o parte din control. Deci ei aveau o civilizație cu adevărat stabilă, înainte ca să apărem noi să-i ajutăm cu această invazie.
  Primul contact ... noi ne aflam într-o patrulare, unitatea mea era încorporată în acest element de mărimea unui pluton și ne aflam la marginile unui oraș mare, iar primul indiciu că se întâmpla ceva greșit, dușmanul a deschis ... eu cred că prematur, deoarece noi traversam o stradă largă, unul dintre drumurile lor, și aproximativ o treime din pluton era expus pe drum, când au început să tragă. Iar dacă ei ar fi așteptat până ce am fi fost cu toții la vedere, ei ar fi avut rezultate mult mai bune, dar din fericire nu au așteptat.
  Lângă drum era acest șanț de 50 de cm adâncime, un șănțuleț, și se simțea ca o zgârietură la suprafața solului, nu se simțea ca având 50 de cm adâncime, așa că majoritatea dintre noi am putut să ne adăpostim acolo, în spatele nostru era o clădire, cam de 30/15 metri cu 3 etaje, o clădire comercială mică, din blocuri de piatră, iar în fața noastră în depărtare erau ceva ca niște colibe, iar acelea erau prea îndepărtate să ajungem la ele și nu prea oferea prea multă acoperire, chiar dacă am fi dorit asta, așa că procedura standard (SOP) era să ne retragem în structura care ne-ar fi oferit acoperire, iar acesta fiind primul contact, noi am vrut să ne retragem în acea clădire comercială. Așa că noi am intrat în aceasta și am tras și noi, acoperind grupurile care se retrăgeau și-și croiau drum în clădire.
      Ei trăgeau dintr-o navă?
  Ei trăgeau din partea cealaltă a drumului dintr-o zonă împădurită, așa că la început nu am putut să-i vedem, fiind în cea mai mare parte doar umbre. Nu puteam spune cine sau ce.
      Dar voi trebuie să fi avut informații referitoare la cum arătau, înainte, nu?
  Nu. Aceasta este parte din lacună ...
      Deci aceasta a fost prima întâlnire.
  Da. Suspiciunea mea este că ei aveau informații foarte specifice despre cum arătau, dar noi nu le-am primit. Ei le-au ascuns de noi. Din nou, pentru a menține numărul de victime  ridicat.
      Deci ei trăgeau din pădure ... da ... cu ce fel de arme trăgeau?
  Am aflat mai târziu că erau un gen de arme criogenice.
      Criogenice ... da. Care înghețau bocnă sau cum?
  Foloseau o substanță criogenică și ținând cont de nivelul de tehnologie pe care-l avem aici  eu nu vreau să vorbesc despre modul cum funcționau, deoarece unele dintre ele ar putea fi duplicate și acesta nu este scopul pentru care eu am ieșit în față, și ultimul lucru pe care vreau să-l fac este să ofer o armă prin care oamenii să rănească alți oameni.
      Destul de corect.
  Dar erau operate criogenic, erau proiectile de tip lamă și aveau construite în ele o lamă mai mare și în afară de asta aceste ființe aveau gheare mari la picioare, dar și la mâini. Erau bipezi. Ei aveau între 2,40 - 2,70 metri și erau o încrucișare între mașină și material biologic.
  Tu puteai vedea tuburi sau furtune, articulații de tip mecanic, printre armurile lor, aveau pielea neagră, blana cenușie sau gri închis sau neagră, aveau un bot scurt, dinți compleți, pe care-i foloseau pentru un efect mare, dar prima noastră expunere la ei a fost după ce am reușit să intrăm cu toții în clădire.
  Eu și un lider de pluton am mers către acoperiș. Iar ... noi am răspuns trăgând peste drum.
Iar când am ajuns pe acoperiș, am început să aud oamenii strigând: Dumnezeule! Ce naiba este asta? Și bineînțeles că ei erau mult mai colorați în descrierea lor despre ei. Căci noi am văzut niciodată aceste chestii înainte.
  Ei se deplasau într-un mod în care pentru un om ar părea un mers rapid. Dar aceasta era viteza lor de deplasare, iar ei mereu s-au deplasat așa de rapid. Totuși, ei erau capabili să zboare la distanțe incredibile, ceea ce am aflat foarte rapid în acea primă zi. Când au ajuns la clădire, ei nu au încercat niciodată să ajungă la primul etaj, unde aveam oameni care trăgeau în ei. Ei au sărit de la sol până deasupra celui de-al 3-lea etaj și ne-au atacat de pe acoperiș.
Deci ei nu erau prea rapizi, dar puteau sări. Ei puteau sări și am aflat de asemenea că  imediat ce ajungeau în zona de luptă ei își aruncau armele, deoarece erau agățate de ei și atunci ei își foloseau ghearele sau dinții.
  La început m-am gândit că tipii ăștia sunt chiar foarte proști. Dar apoi după ce m-am gândit la asta și am realizat mai târziu, că acestea erau ființe create și ca parte a încercări IA de a crea cât de mulți soldați la sol posibil, ei nu trebuiau să-i programeze cu o inteligență mare, căci nu aveau nevoie, ei pur și simplu aveau nevoie de ființe ce vor fi soldați la sol.
  Deci o parte din problemă era că pentru a avea o capacitate tactică înaltă tu trebuia să determini în ce ținte să tragi, când te aflai în apropiere, ca să nu tragi în ai tăi. Ei au eliminat acest aspect cu totul, așa că își lăsau armele și foloseau ghearele și dinții sau lame ca ei să nu-și facă griji legate de tactică sau ... „ok, dacă trag în acest dușman și persoana mea sau echipa mea din apropiere trebuie să fiu atent”, nu trebuie să-și bată capul cu acei algoritmi.
Își lasă armele și încep să sfâșie tot.
      Din punct de vedere psihologic, asta trebuie să fie ...teribil.
  Teribile și înfricoșătoare, deoarece aveai aceste bestii de 2,70 metri venind către tine să ... ceea ce am crezut noi la început, să te mănânce. Abia mai târziu am realizat că ei nu doreau să ne mănânce, ci să ne elimine.
      Ei luau prizonieri sau ceva?
  Nu.
      Voi ați luat prizonieri?
  Am încercat. O altă parte a programării lor era că ei ar fi luptat până la moarte. Iar asta era o altă dovadă a cât de ET erau. Nu exista predare ... nu aveam niciun POW (prisoner of war - prizonier de război) nicio parte în procesul de curățare la sfârșitul războiului. În general ar implica să ai grijă de POW și nu a existat niciunul. Deoarece ei nu s-ar fi predat și ar fi luptat cu ultima picătură de energie pe care o aveau. Asta era o parte din programarea lor.
  Era foarte înspăimântător ... terifiant, la început ... Am auzit câteva dintre strigătele atunci când ei ... căci eu nu am fost la zid, zidul parapetului tavanului când au apărut prima dată de după linia copacilor, de cealaltă parte a drumului, dar am înțeles foarte rapid când am ajuns acolo de ce erau așa de mulți oameni speriați  întrebându-se „cu ce naiba ne luptăm?”
      Cât de mulți erau?
  În acel prim val erau aproximativ 50.
      Și cât de mulți erați voi? Voi nu erați foarte mulți.
  Doar 40 dintre noi. Și am aflat foarte curând că armele automate dimensiunea 38 pe care le foloseam erau destul de ineficiente în a-i doborî. Armele secundare pe care le-am avut erau de aproximativ 50 calibru, doar că trăgeau odată, erau semi-automate, nu complet automate ... muniția era de aproximativ 5 focuri. Problema era că noi aveam doar 15 runde de persoană.
  Deci primul val de aproximativ 50, au venit, iar noi ne-am apărat poziția după acel prim val și ne-am dat seama rapid că armele noastre standard nu erau eficiente, așa că oamenii au început să le folosească pe cele secundare. Iar după ce începi să tragi în ceva și nu se întâmplă nimic, trebuie să treci la planul B. Așadar, al doilea val a fost cam de aceiași mărime. Noi am aflat că exista un comandant pentru fiecare 15 - 20 de soldați de la sol, iar ei erau singurii care și-au luat ochii de pe noi. Acești soldați de la sol, infanteriștii, nu și-au luat nicio clipă ochii de pe noi.
      Erau ca o armă care trăgea și uita.
  Fix asta erau. Un mare număr dintre ei,  care ori veneau să ne elimine ori erau eliminați.
În regulă, deci nu aveați suficiente arme, și depășiți numeric, și erau mai mari și mai puternici ca tine.
      Cum ați câștigat?
  Asta este o întrebare grozavă, Jay. Noi nu eram neapărat lipsiți de arme deoarece în cele din urmă noi am fi folosit tehnologiile noastre avansate sau am fi pierdut. Așa că, la început, ei nu ne-au permis să folosim tehnologiile avansate. Iar când ne-au permis, era foarte limitat. 
  Acum, cum am câștigat? Ei erau ... programați de la început ... să aibă ... deficiențe.  Deoarece nu se intenționa ca ei să câștige. Acești invadatori Steag Fals erau făcuți să piardă.
I-au programat să piardă ... deoarece draconienii priveau cucerirea planetară ca și ... ei trebuiau să aibă populația acolo deoarece doreau să fie cineva care să controleze de la bun început ... iar populația planetară trebuia să ceară și să-i invite.
  Deci ei nu doreau să-i elimine căci care ar fi scopul în a elimina pe cineva pe care dorești să-l cucerești? Așa că trimiterea acestor invadatori de Steag Fals, de la început, i-au planificat să piardă. Procesul de trecere prin reducerea populației planetare, a fost cel pe care l-au intenționat să se întâmple de la început.
      Deci cabala și draconienii lucrează de fapt împreună.      Da.
Și au creat o operațiune teatrală menită să avanseze planeta rapid în zona pe care o dorea cabala ...
  Da.
      Presupun că v-ați dat seama cum să-i eliminați, în cele din urmă?
  În cele din urmă. Ce am fost antrenați să facem la început, a fost să tragem în centrul masei. Dacă încercai să tragi în cap, se deplasau de colo colo prea rapid, și era foarte greu de făcut așa că ținteai în centrul masei. Și cu acel ... ceea ce ei numeau „opritorul atacurilor” din nou, era o armă locală și era echivalentul calibrului 50, cam de mărimea unei puști cu țeavă scurtă, iar ei le foloseau pentru a opri atacurile. Și au funcționat.
      Din apropiere.
  Din apropiere ... foarte eficiente ... da. Foarte eficiente din apropiere, nu prea puteai trage la distanță. Dar însemna că o aveai, la o lungime de braț de acești vârcolaci de 2,70 metri care foloseau dinții, ghearele și tot ce aveau la dispoziție, încercând să te ucidă.
      Când ați ajuns în faza de luptă corp la corp, ei foloseau tactici ca animalele de pe Pământ? Și genul acela de lucruri?
  Da. Da, ei încercau să te apuce de brațe și apoi să sară cu picioarele lor ... să-și folosească greutatea ... da ... să-și înfigă ghearele în tine ... Bineînțeles că noi nu am știut nimic din toate astea la început. Și este un botez de foc, învățând lecțiile pe calea cea grea și în cele din urmă am înțeles. Au existat o mulțime de lucruri de care ne-am dat seama pe calea cea grea, că ei ar fi putut să ne spună de asta, dar ei nu au făcut-o.
  Parte din camuflajele și sistemele noastre erau ineficiente pentru mai mult de 2-3 oameni
deoarece semnăturile electronice erau detectate și am aflat asta tot pe calea grea. De fapt noi, unitatea mea, am făcut niște teste în care am avut sistemele de camuflaj holografic pe care le foloseam și ne întrebam cum naiba ne localizau. Camuflajul se presupunea să ne ascundă semnalele infraroșii și vizuale ...
      Vom vorbi și despre asta într-un episod viitor.
  Sigur, sigur.
      Despre costumul de camuflaj și totul. Foarte interesant.
  Deci, bătălia asta continuă, iar voi tipilor ați pierdut la început, deoarece sunteți așa de surprinși de ferocitatea inamicului.
      Iar apoi vă dați seama într-un final că trebuie să folosiți calibrul 50 din apropiere, fiind singura voastră speranță.
  Care în esență era o împușcătură de calibru 12, asta fiind ceea ce funcționa. Așa că imediat ce am realizat asta războiul a fost purtat de restul plutonului nostru ... sigur,  noi deja pierdusem 8 oameni în acel moment, iar cu cel de-al 2-lea val am fost capabili să-i doborâm cu acele arme secundare.
  Al 3-lea val a fost cu aproximativ 100 dintre ei,  cred, care au venit odată și nu au irosit prea mult timp între, așa că aceea a fost cea mai înfricoșătoare parte a acestuia, deoarece majoritatea dintre noi nu mai aveam arme, muniție.
  Eu am rămas fără muniție și am sfârșit prin a ne lupta corp la corp, și nu-mi amintesc prea mult din ultima parte a confruntării, deoarece s-a întâmplat așa de rapid și-mi amintesc că am văzut oamenii căzând la mai puțin de 3 metri de mine, eu eram rănit cu multiple răni și nu pot spune când sau cum s-a întâmplat.
      Tu aveai și alte arme în jurul tău care să te asiste în lupta de aproape?
  Noi aveam cuțite de luptă.
      Asta era tot ce aveați?
  Asta era tot. Noi aveam baionete fixe așa că am fost capabili să ne folosim puștile ca și lance, dacă vrei, ne-având efect prea mare, dar lucrând în echipe a fost cea mai bună defensivă pe care am găsit-o, deoarece 1 la 1, nu aveam șanse.
  Eram pe cale să spun că doar întinderea în sine ... da, ar fi ... 8 dintre noi, 9 incluzându-mă pe mine însumi dintre cei aflați acolo și aveam îmbunătățirile cu naniți am avut șanse mult mai bune să ne apărăm singuri decât ceilalți soldați care nu aveau acele îmbunătățiri cu naniți.
      Deci în cele din urmă i-ați învins și i-ați omorât până la ultima creatură.     
  Da. Au existat multiple dăți de-a lungul acelor 4 ani, când trupele de curățare sau de urmărire sau de reîntărire ar fi apărut și toată lumea ar fi dispărut. Toată lumea, până la ultimul om ... și toți erau fără muniții. Și imediat ce ajungeam la câțiva oameni rămași, asta era una din tacticile lor, în care ei te-ar fi secat gradat până când ai fi rămas fără muniție și ajungeai la lupta din apropiere, iar în aceasta ei aveau avantajul.
      Ei au rectificat mai târziu situația, permițându-vă să aveți mai multă muniție în timpul raidurilor?
  Ei au mărit standardul de încărcare, de la 15 la 30, dar încă existau limite legate de cât de mult puteau și soldații să care. Având îmbunătățirile cu naniți, asta ne permitea să cărăm mult mai mult. Dacă ei ne-ar fi permis să purtăm costumele noastre de luptă armate, lucrurile ar fi fost foarte diferite.
      Atunci când vă întorceați la bază, erați cu toții PO*?
  Noi eram foarte supărați deoarece unde erau informațiile legate de cei cu care ne confruntam? Ne-au spus să ne vedem de treabă.
      Într-un fel ei vă dezvoltau cumva, totuși ...
  Da ... forțându-vă să intrați în zone super dificile ... da ... și apoi ei l-ar fi ales pe tipul cel dur ca fiind cel mai dur și acesta putea conduce alte plutoane, nu?
  Darvinism de luptă ...
      Darvinism de luptă ... este destul de nostim.
    Ei bine, Jason a fost foarte bine să te avem în emisiunea noastră din nou. Chiar apreciez toate informațiile tale grozave pe care ni le oferi. Vom reveni la noile aventuri de pe această planetă și la acest război în episodul nostru următor și vreau să-ți mulțumesc că ai avut curajul să ieși în față.
  Mulțumesc că m-ați invitat. Unul dintre lucrurile cu care aș vrea să închei, este cu adevărat o binecuvântare să fiu capabil să ajut prin orice modalități, dezvăluirea, pentru care suntem aici așa că mulțumesc.


 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


Link 3



  Linkuri alternative: AICI 1 și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...