ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 10 ianuarie 2019

Amenințări Învăluite și Dezvăluiri pe Față


   Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Actualizări majore cu privire la recentele activități ale lui Corey în PSS vin chiar acum. În această tranșă aflăm despre amenințările sub acoperire împotriva lui Corey pentru a-l speria și astfel să înceteze eliberarea de informații. În ciuda îngrijorării cabalei, pisica este într-adevăr scoasă din pungă, în timp ce membrii Alianței Pământului lucrează cu fracțiuni ale PSS pentru a pregăti o expunere masivă de documente. În plus, aflăm detalii despre o tehnică de comunicare telepatică folosită de Kaaree a Ansharilor, care joacă un rol critic în restul actualizărilor noastre.    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
       *          *          *          *
    Ce a spus Gonzales în tot acest timp, despre războiul pentru dezvăluire totală vs parțială?
Deoarece eu știu că ceva din toate astea au început să iasă la suprafață.
   Ei bine, conversația noastră în întregime a fost despre dezvăluirea parțială, ideile lor despre cum ar trebui eu să procedez pentru a strânge oamenii să se focalizeze și genul acesta de lucruri.
   Aha. A spus Gonzales că ar putea exista încă o posibilitate de dezvăluire totală sau  dezvăluirea parțială acum ar fi preluat controlul?
   Alianța credea că dezvăluirea parțială ar fi foarte dificil de făcut cu toate informațiile care există.
   Deoarece ei ar trebui să zboare prin fața tuturor acest informatori de înaltă calitate care sunt deja în înregistrările publice.
   Corect. Oamenii ar începe să pună tot felul de întrebări.
   Și apoi totul începe să se dezvăluie.
   Da. Kaaree a spus că el se comporta foarte haotic,  el își număra continuu pașii, și făcea note mentale ca și cum, știți, el făcea chestii de la întâlnirile serviciilor.
   Ca și cum el ar fi încercat să-și creeze o hartă în cap al bazei în care se afla? Da.
  Da, în mod normal se numără pașii, acest depozit are atâția pași, de-a lungul acestui coridor și genul acesta de lucruri.
    Și bineînțeles că acești oameni sunt telepatici, deci ei știu exact ce face, nu poți ascunde nimic.
   Corect și aparent el mergea și în zone interzise, rătăcind în zone interzise, când el știa mai bine.
   Dar tu știai de ce era în Pământul interior în acest punct?
  Nu, nu am avut nicio idee până ce el deja plecase și s-a întors la o bază Kuiper. Iar Kaaree a avut unul din acele apeluri conferință eterice cu mine și mi-a explicat că Gonzales nu mai stătea cu ei și mi-a spus un pic despre cum el și uzat bun venitul și atunci a fost momentul când ea ... mi-a deschis ochii că eu l-am identificat pe el și alți 2.
   Ok, eu trebuie să te întreb asta, deoarece dacă nu, o mulțime de oameni vor scrie asta în comentarii.
    De ce naiba aviarii albaștri te-au putut extrage de pe Marte când erai pe cale să fi omorât pe baza de pe Marte, noi am făcut deja acest episod și toată lumea a văzut asta, de ce naiba te-au autorizat pe tine pentru a fi răpit?
   Iar dacă Gonzales sfârșește prin a fi supărat pe tine, despre identificarea lui, cum te-ai fi putut apăra tu împotriva acestei tehnologii, adică tu erai drogat, ai fost răpit, nu-ți amintești cum s-a întâmplat, de ce ar fi asta autorizat? Ce s-a întâmplat aici?
    Ei bine, mai târziu mi-a fost explicat de către aviarii albaștri că aceste incidente trebuiau să se producă.
    Oh, serios?
   Da. Că toate au fost catalizatoare pentru ca alte lucruri să se întâmple.
    Hai să vorbim un pic despre care a fost rolul lui Gonzales. Cât de important a fost rolul lui pentru Alianța PSS?
   Ei bine, el locuia aia jos pe Pământ, o bună parte din timp, într-o viață sub acoperire, iar în timp ce se afla aici el interfera cu unii din Alianța Pământului, și cu unii din agenții lor, care sunt aici jos.
   Iar atunci când el a fost îndepărtat foarte repede, practic salvat de către Anshari, el nu a mai fost capabil să-și împlinească datoriile.
   Tu ai spune că acești oameni din PSS de nivel inferior te-au răpit și raportau cabalei?
  Eu am presupus asta, dar eu nu știu dacă acesta a fost o serie de misiuni neautorizate pe care ei le-au făcut, încercând să înțeleagă lucrurile, să obțină niște informații ei înșiși.
   De ce crezi tu că acești ... dacă acești oameni ai PSS de nivele inferioare nu sunt conectați cu cabala, de ce ar fi dorit să-l elimine pe Gonzales? Care ar fi fost obiectivul lor, de a trebuit să fie salvat de către Anshari?
   Ei bine, din 3 oameni, unul a fost omorât, iar unul dintre ei a dispărut.
    Cei 3 omeni pe care tu i-ai identificat?
   Da. Iar Gonzales a fost salvat.
   Deci hai să spunem doar, dacă acești oameni din nivelele inferioare ale PSS, chiar au raportat cabalei, cabala știe cine este fiecare în Programul Spațial (PS), ei au dosare despre toată lumea, dar ei nu știu neapărat cine este în Alianță.
  Corect ... acum tu chiar ai spus că Alianța are unele zone de siguranță în centura Kuiper, și că există oameni care se ascund acolo, dar există de asemenea în mod evident, agenți dubli, oameni care încă lucrează în program, dar mențin o secretoșenie foarte strânsă în jurul lor pentru a fi capabili să facă față acestei misiuni.
   Corect și destul de curând, după această conversație cu Kaaree eu chiar am fost teleportat, după cum am fost înainte, pur și simplu coborât către una dintre zonele lor de control ale zborului și mi s-a spus că voi fi dus la o întâlnire în centura Kuiper, deoarece Alianța PSS în acest moment nu au fost capabili să reintre în atmosferă sau în orbita joasă, aproape de orbita joasă a Pământului.
    De ce nu?
   Ei bine, ei nu mai aveau autorizare.
    De la cine?
   De la oamenii care sunt în principiu controlori de trafic la LOC (Comandamentul de Operațiuni Lunare) și cei care controlează rețeaua defensivă din jurul planetei.
   De ce ar pierde autorizarea?
    Deoarece fuseseră identificați ca ... oponenți. 
  Așa ... deci ei lucraseră în interiorul  sistemului, dar ținuseră totul foarte secret. 
   Până în acel moment, ei putea să facă un apel prin persoanele serviciilor de inteligență să însărcineze persoane din serviciile de informații, iar acestea nu ar fi avut nicio idee că ei făceau însărcinări pentru Alianța PSS.
   Dar când eu am fost dus în jos către zona de control a zborurilor a Ansharilor, am apucat să văd, am văzut una dintre nave despre care Gonzales mi-a spus că el îi spune autobuz, că-l numea autobuz Anshar și era cumva ca un autobuz. El avea o mulțime de, știți, foarte multe scaune, vreo 26 sau 28 locuri. Și era aranjat cumva ca un autobuz, iar partea din față era tăiată și făcută ca un con de la o navă de luptă.
   Și, existau doi piloți Anshar care stăteau unul în fața celuilalt, în zona carlingei și eram doar eu și cu Kaaree și m-am așteptat ca ea să stea lângă mine, dar ea a stat cumva pe un alt scaun, cu un scaun mai sus, pe partea cealaltă.
   Iar ei m-au dus către centura Kuiper, iar acesta ar fi fost prima dată când l-am văzut pe Gonzales de când îl știam, că fusese identificat, deci eram un pic emoționat.
   Așa că am mers la baza din centura Kuiper, aceiași unde mai devreme ei au avut ...  Ansharii întâlnirea cu ființa cu cap triunghiular, ființa cu cap auriu triunghiular.
   Deci am mers și am recunoscut zona, dar de data asta am fost dus într-o cameră de interviu, în esență o cameră de interogare cu o tablă de metal ce era sudată sau înșurubată în podea, iar Gonzales stătea pe un scaun și era un tip, unul mare stând pe un scaun chiar lângă el, iar totul era neobișnuit. Iar eu m-am așezat, iar Gonzalez nici măcar nu dorea să mă privească în ochi. El avea această energie de complet dezgust la adresa mea. Iar asta chiar m-a indispus, iar apoi celălalt tip a început să vorbească.
   El vorbea mai mult ca Gonzales și ...  se presupunea că eu ar fi trebuit să primesc vre-un fel de informare, iar ei stăteau acolo alunecând o tabletă înainte și-napoi, o tabletă de sticlă inteligentă, înainte și înapoi. Iar celălalt tip chiar avea un pix și niște hârtie, tehnologie cu adevărat inferioară scria niște chestii, el avea însemnări acolo și se întorcea către Gonzales și puncta așa, iar Gonzales ar fi făcut așa, iar Gonzales era evident de acord acum să mi se restricționeze informații din moment ce eram o sursă majoră de scurgeri de informații în acel interogatoriu când am dezvăluit 3 oameni. Deci, acea întâlnire a fost foarte scurtă, nu așa de dulce ...
    Tu ai primit vreo informație totuși? Și dacă da, ce ți-au spus ei de fapt atunci?
   Ei mi-au oferit doar niște informații foarte ușurele ... adică, Trump a apărut în discuție, ei au vorbit că existau anumite amenințări împotriva lui care nu erau luate în serios, Ei discutau despre câteva ...
    Tu ai menționat posibilitatea că el ar putea fi asasinat de ceea ce ar părea să fie un naționalist mexican ...
    Asta este ceea ce spunea raportul.
  Dar ei ar fi încercat să ... era de fapt o operațiune a cabalei.
   Da ... iar oamenii lui nu luau asta în serios. Da.
Deci ei vorbeau despre ... unele dintre întâlnirile în care ei ...
   Unii oameni vor spune, ho ho, stai așa ... Trump? De ce le pasă de Trump? Care este părerea lor legată de Trump?
   Ei bine, le pasă de Trump și de Sanders, foarte mult. Ei au fost foarte entuziasmați despre mișcarea din spatele ambilor. Știți, oameni care stau în spatele puterilor care există spunând: Gata cu corupția, gata cu minciunile!
    Deci ei nu cred că Trump este cu toți banii lui, că este din cabală?
   Corect ... ei cred că el este de fapt total diferit de ei ... da. Iar ei nu-l băgau peste Sanders, ci erau doar foarte fericiți despre mișcare.
   Eu am alți informatori care spun independent că dacă Trump câștigă, cabala simte că va fi
catastrofic pentru ei.
   Mi s-a spus că în niciun caz nu-l vor lăsa să câștige. Ei vor fura alegerile și orice vor trebui să facă. Iar acesta a fost doar un singur lucru ... adică, ei de asemenea au acoperit ... ei au așteptat niște atacuri teroriste foarte mari, ca o ultimă ovație a lui ISIS, deoarece majoritatea agenților au plecat din Siria în Europa și încearcă să ajungă în SUA.
   Dar noi știm că ISIS a fost înfrântă din greu ...
  Ideea este că Gonzales a făcut asta foarte evident, că el simțea diferit, și că eu acum primeam o informație foarte aranjată ... Aha.
  Era aproape ca la teatru, asta dădeau de înțeles... că eu am dat-o în bară chiar dacă eu nu am făcut-o din propria voință, că eu am greșit și asta i-a costat mult și așa a fost.
    Și care a fost atitudinea omului cu pix și hârtie? Cum te-a tratat el?
   El a fost ... cumva aspru, dar el nu a ... adică nu au existat prea multe interacțiuni. Știți, el a fost de fapt ca un tip aspru de tip militar.
   Ce s-a întâmplat după aceea?
  Am fost extrem de supărat pe drumul de întoarcere ... în nava autobuz ... da. Iar ea mă întreba ce se întâmplase ... știți, telepatic ... iar eu abia am avut timp să-i relatez ei ce s-a întâmplat în întâlnire, când ne apropiam de Pământ, iar noi ne-am întors înapoi jos, intrând prin acest vortex albastru din ocean și am terminat întorcându-ne în centrul de control al zborurilor, iar eu am fost trimis acasă.
   Iar vortexul albastru este ca un fel de portal, care a apărut în ocean? Da. Acum, asta ne va ajuta de asemenea să pregătim și să facem oamenii nerăbdători despre ceea ce vom vorbi în următorul episod despre noutăți, deoarece unele lucruri foarte  foarte fascinante se întâmplă în privința lui Venus, avanposturi ale rasei constructorilor antici, dacă există sau nu ființe ce trăiesc pe Venus, așa că din moment ce noi nu avem suficient timp să facem asta în acest episod, ai putea să ne oferi o reclamă despre ce vom auzi data viitoare? Câteva dintre lucrurile ciudate ce se întâmplă.
    Da, când Gonzales încă stătea cu Anshari în acel număr de săptămâni Ansharii au aranjat o întâlnire ... pe acest avanpost, de pe Venus, care avea tehnologie a rasei constructorilor  antici (RCA), funcțională. Și a existat o altă întâlnire planificată, de asemenea. Iar Gonzales a găsit o cale să-i convingă să-l ia doar pe el. Aha.
    În regulă, deci acestea sunt doar câteva dintre lucrurile uimitoare în care vom intra în următorul episod al acestor actualizări.
   Sunt lucruri foarte fascinante, ce devin foarte ciudate și de asemenea, noi avem ceea ce începe să se întâmple cu tine și acest tip pe care-l numim "Certărețul" care știu că el cumva a încercat să te rețină să vorbești despre asta, deoarece este destul de oribil pentru tine ...
   Iar Certărețul se întâmplă să fie tipul aspru care stătea lângă Gonzales.
   Deci tipul acela cu pix și hârtie este Certărețul.  Da.
Deci există unele chestii destul de intense ce vor veni pentru voi în următorul episod.

PS: Acesta este primul dintre cele patru episoade peste care am sărit involuntar în vara lui 2018 și le postez acum de-a lungul acestei luni, ianuarie 2019.



  Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


Link 3


  Linkuri alternative:  AICI 1 ,  AICI 2  și  AICI 3.

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Un comentariu:

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...