ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 3 ianuarie 2019

Cronologie Celestă


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Corey relatează istoria cosmică a sistemului nostru solar, care a început cu venirea Rasa Constructorilor Antici. La scurt timp după formarea sistemului nostru solar, a început colonizarea. Mai mult decât prezența lor, dispariția misterioasă a acestei rase antice a generat atât de multe civilizații în căutarea a ceea ce a rămas în urmă de la ei. Această căutare a resturilor rătăcite ale acestei rase dispărute se află în centrul agendei care ne-a modelat zona noastră celestă apropiată.   Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
      Vom trece prin adevărata cronologie a celor care s-au stabilit aici și care sunt bucățile de informație pe care le avem, deoarece noi avem o mulțime de chestii diferite, dar noi nu le-am legat niciodată la un loc pe toate înainte. Și vom încerca să vă ducem de la început până în prezent să umplem toate fisurile legate de ceea ce a experimentat Corey la prima mână în PSS.

  Deci dacă universul are 13,8 mld. ani vechime, Pământul s-a format acum 4 mld. de ani. S-a răcit pentru apa lichidă acum 3,8 mld. de ani, iar atunci au apărut prima dată microbii.  Deci noi știm că asta s-a întâmplat, noi știm că Pământul a fost o planetă umedă cu 3,8 mld de ani în urmă. Deci, teoretic cineva ar fi putut ateriza cu așa de mult timp în urmă.
   Dar ce știm noi despre reala locuire a sistemului nostru solar? Care este dovada tangibilă?  Care este cea mai veche chestie despre care știm noi?
   Ei bine, conform tabletelor de sticlă inteligentă, dovada tangibilă care este în jur este sub forma unor ruine antice și au început să eticheteze aceste ruine ca fiind ruine ale rasei constructorilor antici (RCA) și nu au fost capabili să le dateze cu exactitate deoarece erau așa de antice că erau de sute de milioane sau chiar de miliarde de ani vechime.
   Deci tu spui că aceste ruine au apărut și spui că au fost excavate? Unde sunt ... ei sapă să scoată la suprafață chestii de unde? De unde sunt ele excavate?
   Pe diverse corpuri planetare din sistemul nostru solar. Oriunde, de la Venus până la Norul Oort. Deci ele erau uneori sub pământ, îngropate și trebuiau săpate ca să iasă la suprafață.  Uneori sunt la suprafață acoperite în resturi, uneori sunt adânc în interiorul a indiferent ce planetoid sau corp planetar excavau.
   Deci ce vedem noi cu aceste ruine? Cum arătau ele?
  Ei bine ei au găsit foarte mult din ceea ce noi descriem ca fiind un aliaj transparent, un aliaj de tipul Aluminiului și aceasta a fost de asemenea o tehnologie și au descoperit că ei impregnau cumva cred, acest aliaj cu alte tehnologii mai mici care determinau ca sticla să devină opacă sau întunecată sau chiar să afișeze tehnologie.
  Deci era o tehnologie destul de avansată. Și de multe ori ei ... ei nu știau ce găseau la început. Uneori găseau artefacte ca de piatră care s-au dovedit a fi tehnologie dar ei nu au înțeles ce găsiseră.
    Și care este cronologia, când au fost acestea pentru prima dată, descoperite?
  Eu cred că au fost descoperite în afara planetei de către grupurile germane desprinse care au început călătoria spațială înainte să intre în Cel de-al 2-lea Război Mondial (CD2RM),  care au localizat aceste lucruri.
    Care este structura clădirilor ... tu ai spus că erau din aluminiu transparent, dar cum arătau ele de fapt? Dacă ai vedea ceva ce ar fi de câteva miliarde de ani vechime, ce am vedea de fapt când am zbura deasupra lor sau am ajunge la ele?
    O mulțime dintre acestea care erau la suprafață arătau ca și cum ar fi trecut prin ceva unde de explozie (nucleară) majore, erau răsucite, îndoite către în spate, ele nu erau neatinse, în niciun caz, ele erau, adică ele erau o mizerie. Cele ce au fost descoperite în subsol sau care cândva fuseseră acoperite înainte să se întâmple această undă de explozie sau indiferent ce s-a întâmplat pentru a se cauza distrugerea erau mai bine  conservate, dar acestea aveau ... exista foarte mult mister, ei nu știau cine fusese rasa constructorilor antici (RCA) de unde veneau, ei nu au fost capabili să găsească nicio scriere ...
   Ei bine hai să intrăm direct în ... erau domuri sau cum arătau structurile? Dacă încă erau ... cele care nu fuseseră încă lovite de explozie.
   Da, erau de toate felurile, domuri colapsate ... structuri dreptunghiulare care erau ... și turnuri sau ceea ce obișnuiau să fie turnuri ce stăteau în picioare, existau o mulțime de forme diferite și mărimi de structuri.
   Iar tu ai menționat înainte piramide și obeliscuri.  - Da.
  O mulțime de acest fel?
   Da, și majoritatea acelor au fost descoperite în subteran. Chestii de genul din interiorul Pământului. Nu numai în interiorul Pământului, dar pe unele din aceste corpuri planetare  au descoperit în interior .... amenajări ... de formă dreptunghiulară și piramidală ... sau avanposturi.
   Deci forma piramidală pare să fi fost importantă pentru acești oameni?
  Se pare că da, iar când am citit tableta cu sticlă inteligentă eu chiar nu înțelegeam  geometria sacră și toate chestiile astea pe care le-am aflat de atunci ... Știți, privind "Învățăturile Înțelepciunii" și alte lucruri ... deci nu am înțeles semnificația lor pe atunci și cred că nici ei. Dacă înțeleseseră, eu nu am văzut asta afișat.
    Informatorul de top al lui Richard C. Hoagland, pe care eu îl numesc Bruce, mi-a spus că noi locuim într-o zonă de depozitare a deșeurilor cosmice, așa vorbea el despre asta ... iar eu nu am înțeles cu adevărat asta până ce ai spus tu acum, de ce a spus-o în felul acesta ... totul este cu adevărat distrus la suprafață, huh?  - Da.
    Nu arată foarte atractiv?
   Ei trebuie să caute să găsească ceva ce poate fi folositor.
    Când noi vedem aluminiu transparent zdrobit, este ca și sticla, dar când tu spui că are o  aparență arsă, arată ca și cum ar avea urme de carbonizare pe ele sau ... ? Care este natura distrugerii? Încă mai arată ca sticla sau este toată distrusă?
   O parte din ea încă mai arăta ca sticla, dar este așa de veche că arată ... adică este foarte fragilă, nu mai este transparentă ...
   Dacă este pe Lună se pune regolit pe ele cum ar fi praf lunar? Da?
  Da ... deci este totul acoperit cu praf?
   Da.
  Deci totul e posibil nici măcar să nu știi că vezi ceva ce este răsucit și dat peste cap.
Ochiul tău își va da seama că nu este ceva natural, dar trebuie să te uiți cu adevărat de aproape pentru a vedea detaliile, în cea mai mare parte a timpului.
   Acum, tu mi-ai spus ceva mie fix când terminam cartea, deoarece întreg subiectul pe care-l discutăm acum, în cea de-a doua jumătate a noii mele cărți, "Misterele înălțării" intră în acestea în mare detaliu.
   Iar tu m-ai dat pe spate, deoarece noi vorbim despre asta dar eu nu te-am auzit niciodată  spunând asta până ce nu am făcut acea discuție de informare pentru carte. Ce se întâmplă când mergem în afara sistemului solar?
   Ei au găsit exact același lucru în ceea ce ei numesc, roiul nostru local de stele, care este un grup de stele care are în jur de 50 de stele în zona noastră care sunt conectate de această rețea cosmică.
   În regulă. Eu doar voi sublinia că atunci când am făcut cercetarea, când mi-ai spus despre asta am descoperit niște lucruri interesante, așa că doresc să-ți pun câteva întrebări despre asta. Roiul local, căci aceasta este o parte importantă a istorie noastre când vom aborda RCA. Aceste stele din roiul nostru local au niște interacțiuni bizare, spui tu.
    Deci putem spune care sunt acele interacțiuni? Ce face roiul local diferit? Cum se comportă acele stele unele cu altele în comparație cu stelele care sunt mult mai îndepărtate de roiul local?
   El se comportă cumva ca ... este cumva ciudat să spun asta, dar nu chiar ... o conștiință de grup sau o chestie de gen stup, dar sunt toate conectate la un nivel energetic profund unele cu altele și astfel sunt toate ființele care locuiesc în acele sistem stelare.
   Și ... se pare că toate aceste sisteme stelare diferite din acest roi stelar local erau sub protecția acestei RCA (rase de constructori antici). Iar ei aveau vre-un fel de rețea de protecție și au plecat, RCA a dispărut, iar această rețea de protecție a fost activă pentru ... milioane, miliarde de ani ...
   Ok, dar eu nu vreau să ratez acest singur punct deoarece este așa de semnificativ. Roiul local este format din stelele care sunt cel mai aproape de noi. Când au avut tipii noștri prima dată capacitatea să părăsească sistemul solar cu o navă ... în primul rând? 
   Ei bine ...
  Despre care tu știi ...
   Ei au avut capacitatea probabil din anii 1920 - 1930 ...
  Deci chiar și grupurile desprinse germane puteau părăsi sistemul solar? Nu exista nicio barieră sau problemă tehnică care să-i oprească să meargă altundeva?
   Ei bine, nu existau probleme tehnice, dar nu este indicat să sari în jurul acestor sisteme stelare diferite fără să faci conexiunile politice mai întâi.
   Tu ai putea să fi doborât dacă apari?
   Germanii au fost pionieri și au făcut o grămadă din aceste conexiuni.
  Ei bine, tu ai menționat înainte ideea că există o cronologie a dezvăluirii parțiale pe care cabala o va încerca ... da ... și unul dintre elementele acelei cronologii a dezvăluirii parțiale, din ce-mi amintesc că am vorbit noi ... este că vor încerca să ne vândă ideea că ei nu au părăsit sistemul solar, deoarece există unele probleme.
   Care este ideea lor? Cum vor încerca să ne vândă călătoria spațială, dar că nu poți părăsi sistemul solar?
    Există câteva scenarii din ce am auzit, dar da, ei ne vor ... unul dintre scenarii este că ei vor încerca să ne spună despre RCA, să ne spună că poate ET au existat cândva, dar nu au mai venit pe aici și că noi am dezvoltat tehnologii prin inginerie inversă și asta ar fi tot.
   Deci, ideea de fond este că ... pentru ca noi să călătorim în alte sisteme stelare tocmai din anii 30 ... trebuie să fi existat de foarte de timpuriu, o înțelegere presupun, a rețelei cosmice, ei mergeau prin portaluri către aceste stele? Sau ei călătoreau cu viteză super-luminică?  Cum făceau ei asta?
   Ei bine, este o combinație ... ei călătoreau prin portaluri la început. Aceasta era călătoria principală. Iar când au dezvoltat navele și aceste propulsoare prin torsiune atunci au avut viteză super-luminică.
    Și când a apărut viteza super-luminică?
   Ei au avut viteză super luminică încă de dinaintea CD2RM și ... adică ... dar SUA a fost în spatele ... Știți, societățile secrete germane și unele dintre aceste grupuri secrete care au dezvoltat aceste tehnologii era cu decade înainte ...
   Ok, eu cred că acesta este un context important, deoarece atunci când vorbim despre istoria sistemului nostru solar, unele dintre aceste cronologii ale dezvăluirii parțiale par să implice în aparență, prin care ei încearcă să ne spună că există o barieră energetică sau că există vre-un fel de problemă, o radiație sau ceva ce-i împiedică să părăsească sistemul solar.
    Deci când noi chiar am părăsit sistemul solar, când chiar am ajuns în sisteme stelare și nu am fost opriți ... cât de multe lucruri de la RCA am găsit? Noi am găsit astea pe planete, luni, pe sateliți ce plutesc în jur?
   Ei au găsit aproape identic cu ceea ce au găsit aici, au găsit în alte sisteme stelare din roiul nostru local de stele.
   Iar tu spui că ceea ce au găsit aici este peste tot, pe toate lunile, pe toate planetele, solide sunt pur și simplu pline de lucruri?  -Da.
   Deci asta este ceva uriaș pentru mine, pentru că ceea ce tu spui acum este că noi avem acest roi de stele de 50 de stele sau mai multe, ele au planete sau cele mai multe dintre ele au planete și oriunde te duci, sunt aceleași chestii ... și sunt toate la fel de vechi?  -Da.
    Și peste tot sunt distruse așa cum sunt aici sau ... eu nu știu ... sunt mai distruse aici?
  Eu nu știu o mulțime de alte detalii despre ce a fost descoperit în alte sisteme stelare. Eu nu aș presupune că ar fi exact în aceleași condiții ca aici, din cauza a ceea ce s-a întâmplat mai târziu.
    În regulă, deci tu spui că aceste ... că aceste planete și sisteme stelare erau guvernate de această RCA, că în principiu, le protejau. Ce formă ia această protecție? Există vre-un fel de tehnologie fizică, măsurabilă sau vre-un artefact asociat cu acea rețea de protecție pe care-ai menționat-o?
   Da, sistemul de livrare pentru indiferent ce protecție sau arme aveau, era sub forma unor sfere gigantice de mărimea lunilor, aproape de mărimea planetelor. Iar în majoritatea cazurilor era luni ce fuseseră golite sau scobite în interior, excavate, iar apoi erau folosite, știți, construite ca și stații, iar în câteva dintre ele arătau semne că  au găuri spre exterior, gigante, găuri gigantice de mărimea lunii spre exterior, adică uriașe.
    Deci chiar puteai vedea că sunt metalice sau au vre-un fel de structură?
   Da ... doar uitându-te la ele?
   Eu doar am citit rapoarte ale acestora, eu nu am văzut imaginile eu însumi, și nu știu exact unde sunt acelea.
    Cât de multe dintre acestea ar exista într-un anumit sistem stelar dintr-un roi?
  Nu știu.
   Dar este mai mult de una, nu?
 Oh, da.
    Există multiple ... luni "Stele ale Morții"... da ... în orice roi ... da.
  Deci asta este cu adevărat o descoperire uluitoare.    ( . . . )


  Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


Link 3


  Linkuri alternative:   AICI 1  și  AICI 2.


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Un comentariu:

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...