ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

miercuri, 1 mai 2019

Ansharii și Giganții Roșcați


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Revelațiile interzise despre săpăturile arheologice au scos în evidență rămășițele unor giganți roșcați, blocați în stază timp de secole. Când Corey este dus într-un oraș Anshar special, i se spune că ei sunt de mult timp cunoscuți de către Anshar. Ei lucrează cu o fracțiune ce a rămas trează de-a lungul a multor secole, în timp ce ceilalți dorm. Dar situația generală nu este atât de bună pentru giganți care se trezesc într-o lume foarte diferită de ceea ce se așteptau. Ambele facțiuni se adaptează destul de slăbuț la consecințele negative ale faptelor lor din trecut.    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.

     Corey a avut o întâlnire foarte interesantă cu Super Federația, s-a gândit că va merge acasă dar n-a fost așa.

   Exact după această întâlnire am sfârșit în foaierul bazei Super Federației, iar în acel moment am fost preluat de o sferă albastră.
   Eu am crezut că pentru a mă duce acasă, dar în schimb am sfârșit în acea zonă de dom uriașă a complexului de temple Anshar, unde am apărut prima dată acum mai bine de un an,
când i-am întâlnit prima dată pe Anshari.
   Am apărut acolo și era mare agitație. Erau oameni la coadă pentru a intra în această singură deschidere care mergea către ceremonia de curățare, și am văzut-o imediat pe Aree și pe sora ei mergând către mine cu niște zâmbete uriașe pe fețe.
    Corey, tu o numești acum Aree și de asemenea ai menționat-o pe sora ei, deci ai putea te rog să clarifici de ce și-a schimbat numele și cine este sora ei mai exact?
   Aree, mi-a spus s-o numesc așa de la început, dar eu am continuat să folosesc numele ei complet Ka'aree ... Ka vine de la Casa lui Ka, se pare, ea și sora ei, eu am făcut asta pentru a fi capabil să știu cine spune cu adevărat că a fost în comunicare cu Ansharii.
   Este interesant de subliniat că în materialul Legii lui Unu, ei îi menționează specific pe Ka ca pe un nume al corpului spiritual pe care-l avem cu toți. Deci asta este o referință directă la Legea lui Unu, destul de interesantă.
 Da ... deci cine este sora ei, mai exact? Poți să ne spui un pic despre asta?
   Da, sora ei este foarte asemănătoare ei, în aproape toate privințele. Îi țin numele secret pentru moment. Ea face o mulțime de conexiuni în exterior cu oameni, chiar acum, la suprafață.
     Ce tip specific de conexiuni ai spune că face sora ei?
  Ea este unul dintre oamenii care se așează în scaunele în formă de ou, pe care le-am descris anterior, care sunt legate unele cu altele, între conștiința lor de masă și a noastră, ei ajung la noi în vise. Mai târziu am ajuns să învăț să folosesc aceste scaune un pic mai mult, în vizita mea și este de asemenea și un fel de distracție pentru ei. Dar ei ne privesc, ne observă și ne oferă ghidare de la distanță, din aceste scaune.
   În mod normal, dacă oamenilor le apar lucruri în minte, noi am numi asta schizofrenie sau ceva asemănător, așa că unde este linia de separare dintre aceste ghidări și o boală mentală profundă a cuiva care aude voci, ca să zic așa.
   De obicei ei nu le vorbesc oamenilor cu voci. Ceea ce fac ei ... vă voi descrie: când te afli într-unul dintre aceste scaune, Tu îl poți folosi pentru a merge către orice întâlnire sau loc unde există doar o persoană, și să fii în cameră cu el.
   În principiu, tu te afli deasupra umerilor și capului său, privind în jos la o scenă, aproape așa cum își imaginează oamenii că fac îngerii. Iar ei stau acolo și observă conversații sau observă o persoană care lucrează. Iar dacă ei se gândesc, oh, eu pot să-l ghidez în direcția asta, asta va face o așa de mare diferență în cronologie și te va ajuta aici, că ei vor face genul acesta de mișcare prin care îi oferă persoanei o descărcare, și este ca un pachet de informații care este comprimat, iar apoi se decompresează și oamenii pur și simplu primesc toată această inundare cu idei, pe care noi le numim descărcări.
      Iar asta pare un gând original, fără ca oamenii să realizeze de unde vine.
 Exact.
    Ok, deci ai întâlnit-o pe Aree și pe sora ei. Ai putea să ne spui ce se întâmplă atunci? Tu ai zis că ele zâmbeau cu adevărat? Știi de ce?
    Oh da, asta a fost din cauza întâlnirii la care tocmai fusesem. Ele erau foarte entuziasmate legat de asta.
    Deci ce s-a întâmplat mai departe din acest moment?
  Ele m-au condus imediat către un coridor care mergea către caverna uriașă unde fusese orașul Anshar. Dacă îți amintești, orașul a fost cumva relocalizat și plasat în această anomalie temporală.
     Da.
  Acolo era unul dintre vehiculele Anshar de transport de persoane, care ne aștepta, oamenii se urcau la bordul lui și ... Ansharii se urcau la bord și erau deja acolo așezați.
    Cât de mulți erau în navă?
  Mai mulți de ... 15.
   Oh, ok, deci era destul de aglomerat.
Ne-am ridicat și ne-am îndreptat direct către acea anomalie temporală.
     Și același ... cum arăta pe măsură ce mergeai în ea, ce vedeai?
  Ei bine, nu am apucat să văd nimic deoarece este aproape ca și cum cineva ar activa acest  magnet uriaș lângă capul meu, iar conștiința mea a făcut așa ... cumva am leșinat și am picat într-o parte, iar apoi mi-am revenit, imediat ce am trecut prin ea. Este ca un fel de barieră ce-mi afectează conștiința. Poți vedea toate orașele așezate, pe toată sfera. Iar vârfurile clădirilor sunt îndreptate către centrul sferei.
     Ce înțelegi prin sferă? Este o sferă de energie, este o cavernă?
  Este o bulă sferică energetică. Și în interiorul sferei este locul unde toate orașele sunt puse la un loc. Deci noi am zburat în zona orașelor Anshar și ne-am apropiat de una dintre clădirile uriașe în formă de dom și am aterizat în vârful uneia pe acest ... este aproape ca o platformă pentru elicoptere, dar este mai mare, și se află în vârful clădirii cumva pe catalige.
    Deci noi am debarcat de pe navă și ne-am îndreptat cu toții către această zonă de pe acoperiș care era o zonă prin care mergeai, iar apoi erau niște ovale ca niște găuri în podea,  care sunt înfundate în zid, care merg în jos ca niște tuburi. Și fiecare dintre ei au mers și stăteau în acele tuburi și mergeau în jos.
   Și pe măsură ce mergeam mai aproape și mai aproape a venit rândul meu și eu nu am ...  am crezut că va fi ca o alunecare, știți, în care sari și te duci la vale, dar am stat și era ca o barieră care se mișca un pic când m-am așezat pe ea, iar când m-am uitat în jos, am văzut  Anshar-ul care a mers înaintea mea uitându-se în sus la mine ... am văzut partea aceasta a feței și frunte în timp ce el a dispărut cumva și apoi eu am coborât, era ca un fel de lift.
     Ai avut vreo frică de înălțime sau ceva să pășești într-o gaură?
   Da, am avut un sentiment neliniștitor deoarece, după cum am spus, am crezut că ... am avut senzația ... creierul meu îmi spunea că o să ... cad.
     Deci ce se întâmplă pe măsură ce tu treci prin acest tub și unde ai ajuns la fund?
  Ei bine, am ajuns la fund, am mers afară și era această zonă uriașă din interiorul domului  în care Ansharii mergeau de colo colo peste tot și purtau tot felul de haine colorate, care evident erau țesute ... nu era genul acela de îmbrăcăminte high - tech pe care am văzut-o înainte.
  Oricum, am trecut prin acest grup de oameni, cu toții agitându-se să facă ce doreau să facă,  și vedeam unii dintre oameni ieșind și alții intrând, dar era cumva ca printr-un zid. Arăta ca și cum oamenii treceau printr-un perete ... și am trecut și noi și a fost o mică ... cumva o energie lipicioasă când am trecut prin ea, dar am trecut și ne aflam într-o zonă aglomerată în care oamenii mergeau de colo colo, oamenii zburau de colo colo ...
     Serios?
 Ca SuperMan ... Bătrânii, cei care erau mult mai în vârstă, zburau în jur, folosind tehnologia pe care o aveau să zboare ca SuperMan. Dar toți ceilalți mergeau așa cum o făcusem și noi la mall.
     Acum, asta este ca o tehnologie sau ca o telechinezie? Este vre-un fel de abilitate parapsihică pe care o au să facă asta?
  Este o tehnologie.     
     Da?  Îmi imaginez că trebuie să fi fost impresionant să vezi.
  Da era, deoarece ai fi văzut oameni care veneau jos și zburau ... exact ca Superman.
     De ce crezi că doar bătrânii puteau să facă asta sau le era permis să facă asta sau ceva?
  Bătrânii arătau diferit decât restul ansharilor. Mi s-a spus că nu este ceva neobișnuit ca pentru densitatea a 4-a și alte tipuri de ființe ca pe măsură ce îmbătrânesc să devină mai înalți și mai slabi, și se pare că asta era ceea ce se întâmpla cu ei.
   Ei mai cresc încă 60 cm sau pe acolo și devin foarte foarte slabi, foarte fragili, iar pielea lor devine chiar și mai albă și au riduri de jur împrejurul buzelor și în jurul ochilor.
     Eu vreau să subliniez ceva atât de bizar, care este ... am primit acest apel de la Pete Peterson, iar el începe să-mi povestească despre acești nordici pe care el i-a întâlnit când el a fost acolo, iar el a spus exact același lucru. Că ei trec prin 3 perioade de creștere, iar cea de-a 3-a fază îi face să devină mai înalți și mai slabi ...
  Un alt lucru pe care l-am văzut este că ei purtau o protecție pentru ochi. Ochii lor devin foarte sensibili. Am mers către o clădire care era una pentru grupul familiei lui Aree ... și pentru ramificațiile grupului familiei ei ... Erau cu toții în această clădire mare ... Iar eu am fost dus către zona unde locuiește grupul familiei ei, și mi-a fost arătată o cameră, o cămăruță, care a fost aranjată pentru mine să dorm în ea. Aveam să rămân acolo pentru o perioadă de timp. Ea m-a dus către patul care a fost creat pentru mine, căci ei nu folosesc paturi ...
      Stai așa un pic ... ei nu folosesc paturi de ce? Ce fac ei în loc să doarmă?
  Ei fac vre-un fel de ciclu care durează cam 45 - 50 de minute la fiecare câteva zile. Ei nu au un ciclu de somn.
     Ei nu au nevoie să se întindă când fac acest ciclul?
 Ei stau pe scaune. Iar pe acest pat, primul lucru pe care l-am văzut, erau 3 cămăși, 3 perechi de pantaloni largi kaki și câteva chestii de toaletă, aruncate pe pat. Hainele arătau ca și cum erau de la JC Penney din anii 80, erau niște tricouri Polo albastre, de un albastru obișnuit și pantaloni kaki, fără curea și era și lenjerie intimă, deodorant ...
  Deci eu am văzut toate astea și am realizat că mă vor avea acolo un pic mai mult decât mă primiseră înainte și destul de curând am sfârșit prin a face două cicluri de somn când am fost acolo, două cicluri de somn complete, așa că am fost acolo aproape 3 zile.
      Era aceasta de mărimea unui mic dormitor, avea ceva spațiu, cum era camera ta?
  Nu, era foarte mic, era probabil de 2,50 metri/ 1,80 metri ...  dar nu am petrecut prea mult timp acolo.
      Evident tu trebuia să mănânci ceva, așa că ce fel de mâncare ofereau?
  Mâncarea era complet vegetariană bineînțeles, o mulțime de legume crude, și o mulțime de prăjituri dulci pe care ei le fac din vegetale ... erau foarte bune.
      Ai spune că ar fi cele mai bune chestii pe care le-ai mâncat vreodată sau erau doar ok?
  Să fiu sincer, erau un pic fade.
      Serios?    
  Da. Erau doar ... adică nu erau condimentate, ei pur și simplu mâncau vegetale crude și nu mâncau atât de mult și nu aveau nevoie de asta des.
      Tu ai avut senzația că erai hrănit cu aceleași lucruri ca și ei sau au trebuit să modifice?
  Nu, eu stăteam și mâncam alături de ei.
      Acolo unde stăteai, arăta vre-un pic familiar cu ceea ce am avea noi, ca o masă de la restaurantele cu autoservire sau ceva asemănător ?
  Da, era o autoservire.
      Serios?
  Ei au o zonă de mese, o zonă mare cu mese, acoperișul era mai înalt de aproximativ 2 etaje,  iar apoi aveau spații private unde ei aveau zone private unde puteau să ... cumva ca o cameră, dar ei nu petreceau prea mult timp acolo.
     Deci dacă tu ai nevoie să mănânci mai des decât ei, te-ar fi adus la această autoservire și ei nu ar fi mâncat sau ei mâncau mereu cu tine?
  Eu am mâncat doar de 3 ori.
      Serios?    
  Da. Dar tu ai văzut cum sunt eu oricum de când am devenit vegetarian, eu mănânc una, poate 2 meniuri foarte mici într-o zi ... foarte mici. Mâncarea avea foarte mulți nutrienți,  evident, deoarece imediat simțeai o înviorare, de la mâncare ... când o mâncai.
      Deci era energizată cumva.
  Da, dar aveau gustul vegetalelor normale.
     La un anumit moment dat a trebuit să te întrebi : m-au adus în acest dormitor, mi-au oferit aceste haine ciudate vechi, mi-aș imagina că te-ai întors către ei și să-i întrebi: tipilor, eu credeam că merg acasă. Ce se întâmplă aici? De ce trebuie să fiu aici suficient de mult timp să dorm aici? Care este agenda voastră aici? Ce se întâmplă?
   Aree mi-a spus că în esență, mi s-a oferit un cadou, că mi s-a permis să petrec timp cu grupul familiei ei și de asemenea să trec prin pregătirile pentru a merge cu ei la această bază din afara Saturnului pentru a întâlni acest Consiliu din Saturn, după cum îl numesc. Deci am ajuns să petrec o grămadă de timp cu acești oameni. Mi s-a spus să nu ating pe nimeni, să păstrez distanța ...
      Ceea ce este exact ceea ce a spus și Pete Petersen.
  Corect ... Când am ajuns prima dată ei au stat la o distanță destul de mare de mine și nu au fost așa de prietenoși, dar au văzut-o pe Aree atunci când am ajuns prima dată acolo, că m-a luat de braț, m-a atins, m-a luat de braț și m-a ghidat să-mi arate unde voi sta.
   Iar după asta, a avut un impact asupra oamenilor. Ei au început să se apropie tot mai mult, au început să-mi pună întrebări, să vorbească cu mine, erau foarte curioși în legătură cu lumea de la suprafață.
      Dă-mi voi să pun o întrebare care ar putea să clarifice niște neînțelegeri ale audienței.  Oamenii ar putea fi tentați să creadă că aceste ființe sunt inter-dimensionale și în consecință, ele ar fi ca stafiile pentru noi, iar dacă tu te duci acolo atunci și tu ar trebui să fi ca o stafie.
   Aceștia nu sunt ființe de dimensiune mai înaltă sau diferită, aceștia suntem noi din viitor,  ei au călătorit în timp pentru a-și conserva linia lor temporală, ei sunt din carne și sânge exact ca noi.
     Deci după prima zi, copii și ceilalți oameni, au început să se apropie tot mai mult, să petreacă timp cu mine, suficient de aproape să-i pot atinge, dar nu am făcut-o.
   La un anumit moment dat, a fost ca o despărțire a valurilor, oamenii se dădeau din cale și m-am uitat de cealaltă parte a încăperii și acolo era Gonzales și arăta foarte palid, el arată înfrânt, iar el mă vede și începe să vină către mine, iar eu cumva l-am întâmpinat și pur și simplu cade pe unul din scaune. Iar eu m-am dus către unul din scaune, m-am așezat în el și l-am ghidat mental în felul în care ei mi-au arătat cum s-o fac, alături de el și l-am întrebat: Ce faci aici? Ce se întâmplă?
      Deci tu puteai să dirijezi scaunul de colo colo doar cu gândul tău și să-l deplasezi în diferite zone?
  Cu ușurință.
      Deci tu te-ai dus către scaunul lui Gonzales și apoi ce se întâmplă?
  Dacă îți amintești, Gonzales a apucat să petreacă foarte mult timp cu Ansharii. El chiar a stat cu ei în orașul lor, la un anumit moment dat și ca parte a muncii pe care o făcea cât timp s-a aflat acolo, el lucra cu această rasă de giganți, roșcați, cu 6 degete. Iar el îi studia ca să stabilească ca să-i înțeleagă, când el a fost în esență, dat afară de către Anshari pentru comportamentul lui.
      Acum noi avem un număr imens de înregistrări de schelete gigantice găsite pe tot Pământul. Sunt conectați acei giganți cu părul roșu cu acelea cumva?   
  Da.
    În ce fel? 
  Ei bine permite-mi să descriu ce s-a întâmplat.   
      Ok.
   Gonzales a spus că pentru cea mai mare parte a anului, dacă nu și mai mult, el a lucrat cu giganții roșcați. El a încercat să-i facă să accepte unele dintre tehnologiile de vindecare de la mayași.
   Totuși, ei au refuzat orice tip de ajutor de la mayași, gândindu-se că există vre-un fel de autoritate ca ei să spună că Alianța PSS și mayașii au salvat uneori giganți roșcați din diverse locuri de pe planetă și i-au adus în acest sanctuar. Noi nu vrem vindecarea până când tu nu vei obține familia noastră regală în esență, care este ținută de cabală într-o bază.
    Ei bine asta ridică o mulțime de întrebări ...
 Și nu are sens ca ei să facă o astfel de cerere.
      Eu am trăit cu impresia că giganții au murit complet. Nu mai există niciunul pe suprafața Pământului acum.
  Nu mai există niciunul la suprafața Pământului acum.
     Deci de ce mai vorbim ca și cum ei ar exista încă?
  Deoarece ei există .... într-un anumit moment dat ei au controlat o zonă imensă a Americii de Nord și Centrale. Aceste ființe sunt creații genetice a acestei rase pre-adamice, care exista în Antarctica. Ei au creat acești giganți pentru a controla oamenii, populația lor sclavă de oameni.
  După ce a avut loc cataclismul, iar pre-adamiții au fost în esență, șterși de pe fața Pământului sau așa am crezut noi, acești giganți trebuiau să se descurce singuri. Iar în timpul acestei perioade ei mâncau oameni, cauzau o mulțime de probleme. După un număr de ani după acest cataclism, oamenii au început să se organizeze din nou, au început să iasă la partide de vânătoare și să omoare acești giganți.
  Așa că giganți au trebuit să se ducă sub pământ. Și au mers adânc adânc în pântecele Pământului în câteva dintre aceste ecosisteme adânc din Pământ, despre care ți-am spus sau despre care am mai discutat la Dezvăluirea Cosmică.
      Deci ceea ce observăm atunci este că triburile indiene nord-americane mergând după giganții roșcați, avem oamenii din Europa și în Asia mergând după giganți, și s-au retras în zone subterane?
    Caverne cu ecosisteme. Sănătatea lor a avut de suferit deoarece nu au avut nutrienții de care aveau nevoie, lumina solară, ei mâncau ceea ce era acolo jos și le afecta sănătatea în mod negativ, ei au devenit din ce în ce mai subțiri ... ei au vânat o singură specie, o specie umanoidă ce locuia în interiorul Pământului, până la extincție, deoarece deveniseră foarte atașați de gustul lor și au devastat și alte câteva ființe care erau acolo jos ...
      Ei ar fi arătat exact ca unul dintre noi, doar că mai mari? Sau există ceva neobișnuit legat de forma feței lor sau a capului lor?
  Da, ei aveau frunți mari, fălci foarte mari și groase, un rând dublu de dinți, ei nu păreau doar un om mai mare ...
     Deci dacă tu i-ai fi micșorat la mărimea noastră, ei ar arăta foarte foarte diferit.  
   Corect.
     Interesant ... deci ei trăiau în aceste zone subterane și în esență, ei distrugeau alte populații subterane de umanoizi, zici tu?    Da.
  Ei bine, ceea ce s-a petrecut într-un final în istoria lor, este că unii din casta lor regală au început să-i ajute să se adune, după cum spun ei. Ei erau terminați când erau refugiați în subteran. Așa că au găsit zone care ar susține o mică populație, ei au controlat numărul populației, și unele dinte castele lor regale și religioase, ale acestor giganți, au intrat în diverse încăperi de stază și s-au pus în stază.
      Eu sunt doar curios acum în legătură cu ... când cercetezi înregistrările civilizației lor din Americi, găsim acești așa numiți "constructori de munți" și există mereu acești munți de pământ care au formă de piramidă, iar oamenii au săpat în munți și au găsit schelete de giganți în interior. Deci scheletele giganților din munți sunt unul și același lucru. Deci se pare că acești oameni au aceiași dorință de a continua să construiască piramide. De ce crezi că se întâmplă asta?
  Ei bine, giganții erau cei care se presupunea că direcționau oamenii sau controlau oamenii atunci când construiau infrastructura și orașele pentru pre-adamici.
   Deci, poate că eu speculez, dar acești giganți au fost ... cred, supraveghetorii acestor munci și se asigurau că sclavii umani realizau muncile.
      Despre munții în care au săpat oamenii nu am văzut cu adevărat vreodată vre-un tip de cărți scrise sau ... cât de la literați crezi tu că erau? Potopul i-a afectat atât de tare că au pierdut mult din limbajul lor?
  Da, ei au pierdut totul.
      Da ?
  Da, ei s-au aflat în aceiași barcă cu oamenii. Totul a fost pierdut.
      Dar cum știau ei despre aceste caverne din subteran, dacă erau acum în esență, analfabeți?
  Ei bine, ei au fost forțați să intre acolo jos, ei au fost forțați să intre în interior și să exploreze și să găsească aceste zone.
     Ok. 
  Ce s-a întâmplat într-un final a fost că ei și-au adunat oamenii la un loc, giganții, și au zis ok, noi avem aceste mici zone unde se poate susține acest număr, așa că mențineți acest număr și vom intra în stază, iar atunci când vom apărea astfel vom fi la fel de puternici pe cât  suntem acum, iar atunci când vom apărea în timpul acestor mari schimbări energetice, noi vom fi mai folositori.
  Dar ceea ce s-a întâmplat este că erau cam 130 de astfel de ființe împrăștiate, în aceste camere de stază și în mare parte, ceea ce s-a întâmplat este că aceste camere de stază au fost localizate de cabală, au trezit giganții, iar apoi i-au mutat în închisori și baze interioare.
      Eu credeam că ai spus înainte că atunci când oamenii încearcă să acceseze aceste camere  de stază că ar fi blocați și nu ar fi fost capabili să se miște prin acestea era ca un câmp gravitațional, așa că cum a putut cabala să trezească de fapt pe oricare? Credeam că nimeni nu poate intra acolo.
  Ei bine, nu pot intra, dar au metode armonice de a le opri și a controla acea tehnologie.
      Oh, serios? Interesant ...
  Ei au găsit suficient de multe dintre ele stricate și funcționale așa că știu cum funcționează foarte bine, ei știu mecanica lor. Acestor sanctuare oamenii le-au supraviețuit fizic, dar mental erau complet "duși" cu capul, acești giganți.
  El a spus că în mod surprinzător, el a fost capabil să se conecteze cu ei și să se înțeleagă cu ei, înainte să treacă prin transformarea lui, deoarece ei erau atât de pulbere psihologic și traumatizați, că aproape că nu a reușit să se înțeleagă cu ei.
  Acum, iar el îmi spunea asta în timp ce se afla pe scaun, a zis că acum, după ce a trecut prin această transformare, din ceea ce fusese înainte, că nu au mai vrut să aibă de a face cu el absolut deloc.
      Deci, dă-mi voie să văd dacă am înțeles asta. Ei s-au dus la somn și au crezut că se vor trezi și vor fi regi peste poporul lor. Ai zis că 130 dintre ei ... dar s-au trezit și acum sunt prizonieri. Deci asta trebuie să fie foarte neplăcut pentru ei, m-aș gândi.    Da.
      Ei au experimentat exact ca și cum ar fi legat la un loc două puncte din timp sau au simțit că au trecut printr-o perioadă foarte lungă?
  Cei care au ieșit din stază s-au simțit ca și cum s-au dus la somn și tocmai s-au trezit.
      Deci pierderea subită a puterii spui că-i face să fie foarte foarte răvășiți.
  Ei bine, aceia sunt cei care se aflau în stază. Cei care trăiau generație după generație în aceste ecosisteme din adâncul Pământului aceia erau cei mai traumatizați. Gonzales a spus că nu a fost capabil să se conecteze cu ei. El tot continua să le spună: noi vă putem ajuta,  putem aduce această tehnologie de vindecare, iar ei au zis nu, mai întâi voi să ne aduceți familia noastră regală și alții care sunt în esență în închisorile cabalei, apoi vom accepta vindecarea.
   Asta nu are niciun sens indiferent cum o pui, ei sunt pur și simplu "duși cu capul".  Oamenii care au locuit în interiorul Pământului și au trăit acolo tot timpul, aveau vreo conștientizare a civilizației noastre de la suprafață sau sunt așa de rupți că ei chiar nu au nicio idee cine suntem noi când am veni și i-am captura?
  Majoritatea erau decuplați, dar unii dintre ei au făcut misiuni de recunoaștere la suprafață  din când în când și au avut întâlniri de obicei, cu armate umane, așa că aveau o idee despre cât de lipsiți de control sunt acum.
       Ei aveau vre-o formă de comunicare care să le permită să vorbească cu diferite grupuri  din diverse zone?
  Mi s-a spus că ei utilizau ceva tehnologie antică sub Pământ care le permitea să comunice  aici și acolo, dar Gonzales era cu adevărat frustrat.
      El avea un fel de sclipire în ochi când mi-a spus că acești giganți nu mai comunicau cu el  după schimbarea lui și s-a uitat la mine și a spus: cum ți-ar place să mergi acolo jos?
  Iar eu eram ceva de genul .... Nu e treaba mea prietene, asta este treaba ta ... Să mergi jos unde erau acești giganți?
  Corect, iar el a spus: haide, asta nu ar fi prima dată când te întâlnești cu cineva care vrea să te mănânce.
      Unde erau aceste zone? Tu ai primit vreo informație specifică despre locul unde sunt aceste zone subterane în care au fost mutați?
 Da, erau în zona Anshar. De fapt, Gonzales a aflat despre ei deoarece Ansharii erau secretoși în a merge în această zonă a cavernei unde exista un zid solid prin care treceau, iar el a găsit o cale după săptămâni, să cerceteze zona și să găsească o găurică prin care se putea uita să vadă unde mergeau, iar el i-a văzut pe Anshari întâlnindu-se cu giganți roșcați care doar gemeau și plângeau și sunau oribil ... și imediat după asta cred că a reușit să intre și a început să se întâlnească cu ei, înainte ca să-l dea afară Ansharii.
      Deci noi am cam rămas fără timp pentru acest episod, dar sunt interesat doar să obțin  speculația ta legată de modul cum se potrivesc acești giganți  în povestea de ansamblu a înălțării și transformarea noastră în ființe ca Ansharii. Care crezi tu că este motivul pentru care ți se arată chestiile astea?
  Motivul care apare este că aceste ființe, chiar dacă au fost create și au făcut lucruri rele,  karmic sunt toate conectate și exact așa cum aviarii albaștrii doreau să se mute la următoarea octavă, dar nu puteau, deoarece noi acționam ca o parașută, deoarece ei au legături karmice cu noi. Este cam același lucru cu ceea ce se întâmplă cu aceste alte ființe.
Noi cumva ne ridicăm unii pe alții și mergem împreună sau nimeni n-o face.
      La un anumit moment dat, tu și Gonzales trebuie să fi terminat această discuție despre  giganți, așa că ce se întâmplă mai departe?
  Aree și sora ei, ne-au vizitat pe mine și pe Gonzales pentru o vreme, și o parte dintre Anshari s-au strâns în jurul nostru și țineau un pic mai multă distanță de Gonzales decât de mine în acest punct. În acest moment, sora lui Aree a spus că este timpul ca noi să ne pregătim pentru întâlnirea noilor gardieni și toată lumea era foarte entuziasmată. Așa că am început să terminăm conversația. Unii dintre cei mai în vârstă m-au invitat să revin și să stau pentru o perioadă mai lungă de timp, mai târziu, peste câteva luni.
      Cum te numesc ei ... când se petrec lucrurile astea?
  Ei mă numesc Hanush.
      Serios?  Da.  Ok.
  Toată lumea s-a adunat în sala de mese pentru a ne spune la revedere. Iar noi am spus la revedere, am urmat același drum înapoi la nava Anshar din vârful clădirii dom, iar apoi am zburat în afara anomaliei.
      S-a mai întâmplat ceva înainte să ajungi acasă?
  Da, nu am apucat să ajung de fapt, acasă ... încă. Noi am aterizat cu vehicolul de pasageri Anshar, am mers înapoi la complexul templului și din nou, erau chiar și mai multe cozi de oameni care se îndreptau spre sistemul de tunele care mergea către locul de purificare pe care l-am descris înainte.
  Aree și sora ei ne-au condus pe mine și pe Gonzales peste rând, am trecut de toată lumea  ne-am dus până în față și am făcut ceremonia de purificare. Eu mi-am împăturit hainele și eram gata să le pun lângă cele ale lui Gonzales pe acest piedestal care se afla într-o configurare de semilună, jumătate de cerc în acea încăpere de purificare, dar Aree avea o tolbă pe umăr, o tolbă maroniu-deschis iar ea a deschis-o și a ținut-o ca eu să ... și a spus că ar trebui să-mi pun hainele acolo.
  M-am uitat în jur și am văzut reprezentanți din toate cele 7 grupuri din interiorul Pământului pe care i-am întâlnit prima dată când am fost acolo.
      Acum, ei purtau același gen de amulete ca atunci când i-ai văzut prima dată?
  Da, ei purtau amuletele și robe albe. 

    Interesant. Ei bine, acesta este tot timpul pe care-l avem în acest episod și vreau să-ți mulțumesc Corey este o informație foarte fascinantă și vreau să vă mulțumesc că vă uitați.


 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2



  Linkuri alternative: AICI 1 , AICI 2  și AICI 3.

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !



 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...