ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

sâmbătă, 25 august 2018

Alianța cu PSS al CMI


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.  
       Corey ne oferă o actualizare a numeroaselor sale întâlniri cu diferite grupuri, de la PSS CMI până la Aviarii Albaștrii. În ciuda teribilului din întâlnirile sale cu membrii unui program spațial secret de nivel inferior, se pare că aceștia s-au aliniat procesului de divulgare și au început să investigheze extinderea și capacitatea programului spațial al forței navale. Deși aceste evenimente au fost favorabile, nu totul este bine pentru Corey, deoarece el a fost victima unui misterios atac. Mayașii lucreză pentru atenuarea problemei pe care el o are, prin suprimarea amintirilor. Cea mai mare revelație vine de la Aviarii Albaștrii, și ne zice că suntem într-o perioadă critică de 3 ani în care trebuie să lucrăm în stabilirea liniilor directoare pentru viitorul omenirii.   
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.


     Mai recent, tu ai început să interacționezi cu un PSS al CMI. (Complex Militar Industrial  al unui Program Spațial Secret). Există o mulțime de filme care conform lui Pete Peterson într-una din informările pe care el mi le-a oferit recent, ne arată un hardware pe care acest grup chiar le posedă și le arată la liber în filme ca THE AVENGERS, unde există un portavion aerian.
    Deci care este cunoașterea ta despre modul cum grupul CMI lucrează cu Hollywood-ul în a ne pregăti pentru lucrurile pe care doresc să ni le arate?
    Ei bine, conform lui Sigmund și tuturor celorlalți cu care am discutat, ei plănuiesc să facă o dezvăluire lentă cred, a unui anumit tip de PSS, care, după cum am afirmat înainte, DIA, NSA și Forțele Aeriene au controlul acesteia. Iar ei plănuiesc să facă acest program cunoscut  în care majoritatea activității se petrece în interiorul a 500 de mile  de Pământ. Ei au stații spațiale și sateliți cu oameni în interiorul acestei sfere de 500 de mile. Iar aceasta este majoritatea zonei  asupra căreia ei au controlul.
     În versiunea manuscrisului memoriilor  lui Roland Reagan, care a apărut în 1985 cât timp el era încă președinte, el a scăpat cumva faptul că era conștient că noi putem pune până la 300 de oameni pe orbită  și cu siguranță nu era nimic care să aibă de a face cu o navetă spațială, care nu avea nimic măcar apropiat capacitatea de a ține 300 de oameni, deci despre ce vorbea el la acea vreme?
     El se referea la acest program. Acest program are câteva stații spațiale de diferite mărimi, există sateliți cu oameni, care aveau oriunde între 3, 6, 8 oameni la datorie sau aș putea spune oameni la datorie, care sunt serviți de aceste nave triunghiulare care schimbă personalul și proviziile.
     Aceasta este informația pe care președintele nostru a primit-o recent într-o informare. El a primit o informare de nivel inferior, secretă și a fost supărat deoarece a știut că este o informare de nivel inferior.
     Noi avem motive să credem că unchiul lui Trump  a fost implicat în ceva din aceste  informații clasificate, de asemenea. Care este cunoașterea ta despre asta?
    Numele unchiului său era John J. Trump și a fost un profesor sau om de știință la MIT la acea vreme, a fost de fapt chemat  să meargă la proprietatea lui Tesla după ce acesta a murit, să ajute  la înlăturarea tuturor documentelor și a experimentelor. 
   Deci asta ar putea explica foarte bine câteva dintre comentariile pe care actualul președinte le-a făcut foarte recent, dacă-ți amintești discursul inaugurării sale, el a menționat câteva lucruri interesante despre tehnologii ascunse, chiar la final.

   "Noi asistăm la nașterea noului mileniu, gata să descifrăm misterele spațiului, să eliberăm Pământul de mizerie și boală, și să valorificăm energii, industrii și tehnologii ale zilei de mâine."

    Deci el descrie ... tehnologii care ar putea include energia liberă, care ar putea include  regresarea în vârstă sau cel puțin reducerea bolii ... lucruri ce pare destul de ieșite din comun, și este o mișcare mare de cowboy să facă promisiuni de felul acesta în discursul său  inaugural ... așa că garantat oamenii vor spune:  "Da sigur, politicienii inventează chestii tot timpul" , dar există ceva mai mult legat de aceste afirmații?
    Ei bine, dacă luăm în considerare faptul că unchiul său a fost implicat în acest tip de  tehnologie al energiei libere sau așa se pare, atunci el ar fi putut auzi lucruri de-a lungul liniei familiale, despre energia liberă care este inventată și disponibilă.
    Deci el ar fi putut să aibă acea informație, iar atunci când a primit informarea el a realizat că nu primea întreaga informație de la consilierii lui de securitate.
    Tu pari destul de încrezător că Trump crede că el a primit doar informații de nivel inferior  când i s-a spus de PSS al CMI.
    Da, lui nu i s-a spus de niciun fel de energie liberă sau de vre-una din aceste tehnologii de vindecare din această informare. Dar el a trimis o notificare președințială secretă,  conform informației pe care am primit-o, departamentului energiei, către DOD și către un alt grup, cerând ca ...  practic ordonând, ca ei să de-secretizeze peste 1.000 de patente din cele 5.700 sau ceva de genul.
    Și cred că unii oameni ar putea să nu cunoască, dar este documentat că există cel puțin 5.700 de patente care au fost socotite ca fiind vătămătoare pentru securitatea națională.
    De ce ar inventa cineva ceva și apoi mii și mii de lucruri nu sunt permise să ne fie arătate.     Cred că totul se reduce cred, la atotputernicul dolar. Tehnologiile energetice avansate ar scoate companiile petroliere din afacere, tehnologiile avansate de vindecare ar scoate oameni chiar mai puternici, conglomeratele farmaceutice, din afacere ...
    Deci ce s-a întâmplat când președintele a cerut ca aceste patente să fie declasificate? Pare a fi o mișcare foarte puternică și curajoasă.
    Da, el a primit răspunsul negativ tipic, iar aceste grupuri au spus că ne va lua cel puțin 10 ani ca noi să avem toate astea gata, dar vom începe să lucrăm la acestea imediat ... 10 ani?
    Da ... este ridicol.
  El imediat a răspuns și a spus că el vrea ca ei să le elibereze în următorii 3 ani.
   Tu l-ai menționat pe Sigmund, și ... faptul că el a început poate, să creadă că ceea ce tu spui, este adevărat. El a luat mostre de păr de la tine, care dovedesc că tu ai fost în aceste locuri în care ai spus că ai fost ... cum face el față faptului că tu ai putea știi ceva ce este adevărat, ce face el cu această cunoaștere?
    În esență, el a devenit foarte furios ... el a fost extrem de supărat și-a abordat superiorii într-o manieră foare supărată și le-a spus: ascultați, eu simt că voi nu-mi spuneți toată informația. Unii dintre ei au devenit îngrijorați deoarece ei simțeau că nu primesc toate informațiile ... așa că i-au permis să înceapă o investigație, să investigheze această marină ...
    Ei, superiorii ierarhici?
  Da, superiorii lui l-au autorizat să înceapă această investigație pe care el o realiza.
    Care este natura acestei investigații?
  Să stabilească detaliile și existența unui PSS al marinei, care este mai activ în afara sistemului solar și în alte sisteme solare ... Ei chiar au vrut să afle detaliile acestui așa-zis PSS al marinei deoarece, după cum mi-a spus el mie, iar eu-l voi cita, el a spus: eu obișnuiam să cred că eram vârful de lance, dar am aflat că noi eram paza de coastă f...ă.
    Asta nu ca să înjosesc paza de coastă în vre-un fel, dar, dar el vorbea despre asta în mod strategic ... ei credeau că sunt vârful de lance, ținând planeta în siguranță, și supraveghind planeta, când ei erau în esență, doar paza de coastă. Iar PSS al marinei și alte PSS  sunt vârful de lance.
    Ei au ceva dincolo de această zonă de 500 de mile ca și rază în jurul Pământului, după cum ai spus?
    Da, ei au niște locații foarte mici pe Lună și am auzit că și mai departe, dar eu nu am verificat unde se află toate bunurile lor.
   Ceva pe Marte?
  Am auzit zvonuri despre asta, dar asta nu am verificat.
   Când spui "foarte mici" de cât personal vorbim că ar lucra acolo?
 Eu nu am numere, dar aș presupune că ar fi cel mult 30 ... da, foarte mici ... așa ...  dispozitive mici ...
    Ce ar putea ei să facă acolo? Care ar fi obiectivul lor să fie acolo?
   Este mandatul lor: protejează planeta și supraveghează planeta.
    Deci este ca un avanpost de supraveghere și apărare militară. 
   Da. 
    Deci, grupul CMI este Forțele Aeriene ... Este aceasta întinderea implicării forțelor aeriene în programul spațial sau există acolo și un alt aspect care se află în ceea ce tu numești PSS.
    Ei sunt implicați în alte aspecte ale altor programe, dar la orice lucrează ei nu comunică această informație către PSS al CMI, căci ei nu au o nevoie să știe. De fapt, acest PSS al CMI, când se află în stațiile lor spațiale și zboară de colo-colo, li se spune că orice văd ei că zboară prin apropiere, care este mult mai rapid decât ceea ce pilotează ei, li se spune că acele nave sunt conceptuale pe care le dezvoltă egalii lor.
    Sigmund a început să te utilizeze ca pe un bun de valoare, în vre-un fel să informezi pe alții care ar putea fi curioși dacă aceste PSS al marinei este real?
    El m-a prevenit că va începe să mă ia să țin informări unor diverse VIP-uri. Deci eu cumva mă pregăteam pentru asta și ultima dată când am fost aici filmând Dezvăluirea Cosmică, am fost foarte șocat și cred că și tu, când am văzut în același hotel unde am stat acest forum SAS, care era acolo.    Forumul Zborului Spațial Uman și al Explorării ...
    Da, trebuie să spun că mergând de colo-colo și văzând toate alea, în formă fizică chiar în fața mea, a făcut ca părul să mi se ridice pe ambele brațe.
    Corect, iar eu filmam un videoclip cât timp mă aflam acolo, pentru vlogul meu, care erau șansele ca un forum de Zbor Spațial Uman și Explorare să fie la același hotel cu mine?
   Iar eu am filmat destul de mult din toate semnele pe care le aveau afară și coridorul care ne arăta toate tehnologiile energetice diferite, tehnologiile de propulsie diferite care vor fi discutate. Deci asta este o întâlnire semnificativă.
    Acum cum s-a întâmplat de s-a petrecut acea întâlnire? A fost aceasta în vre-un fel concepută de vre-un grup al CMI, deoarece eram noi aici?
    Este foarte interesant și cred că acesta era pregătit de mult timp. Și se pare că a funcționat bine, căci am reușit să vorbesc cu câțiva dintre participanți și am fost foarte șocat dimineața devreme când se presupunea să vin să filmez aici, cineva a ciocănit la ușă și era o persoană care stătea acolo, iar el m-a salutat cu informația potrivită care ar fi semnificat că era în contact cu grupul lui Sigmund.
    Ceea ce m-a luat prin surprindere și nu m-am așteptat să fac o informare. Eu eram în pantaloni scurți și într-un tricou. Așa că el m-a întrebat dacă sunt dispus să fac o informare.
   Iar eu am întrebat: chiar acum? Și m-am uitat și mai erau 4 oameni pe hol, dintre care 3 ar fi venit în camera mea de hotel ceea ce m-a făcut foarte nervos, cărora le-aș fi făcut apoi o informare. Iar unul dintre ei mi s-a prezentat ca fiind un fost astronaut care a zburat în misiuni cu nava ... nu l-am recunoscut. Era cumva chel, avea un inel masonic la deget, iar eu am vorbit cu el și am vorbit cu un fizician care era acolo ... el era un inginer fizician, și mai era o altă persoană care era parte din CMI și avea o mulțime de conexiuni.
    Și am început să le ofer informarea, exact așa cum am avut la Dezvăluirea Cosmică de la bun început ... iar ei au început cu toții să se uite foarte nervoși și năuci când am început povestea mea. Erau foarte inconfortabili.
    Ce fel de întrebări ți-au pus acești tipi și cum le-ai răspuns?
   Persoana care a început să-mi pună cele mai multe întrebări, a fost inginerul-fizician. Și a început să-mi pună întrebări mult peste nivelul meu, iar Kaaree mi-a spus că mă va asista în aceste informări când ar fi fost necesar. Eu nu aveam nicio idee în ce măsură, am crezut că-mi va transmite informații. Dintr-odată ea a început să vorbească practic, prin mine și răspundea tuturor acestor întrebări, iar ochii lui deveneau din ce în ce mai mari, iar într-un final el s-a ridicat în picioare și-a ridicat mâinile în aer și a spus: eu nu pot accepta nimic din toate astea și s-a întors și a ieșit val vârtej din cameră.
    Deci doar pentru a fi clari pentru ca oamenii să nu inventeze lucruri online, tu încă vorbeai cu propria ta voce, nu cu vocea unei femei, sau ceva de genul? 
    Da.
   Dar tu pur și simplu ai fost capabil să auzi cuvinte în mintea ta și apoi să le verbalizezi?
    Da.
    Când a ieșit ca o furtună din cameră, ce s-a întâmplat mai departe?
    S-a transformat o situație nervoasă într-una în care nu știam ce să fac mai departe. Iar ceilalți 2 tipi au încercat cumva să mă înveselească,  iar eu oricum aproape terminasem. Asta cumva a trunchiat conversația. Am terminat informarea cu ceilalți 2, ei s-au ridicat și au plecat, iar mie mi s-a spus din partea tipului care-mi ciocănise inițial la ușă, că în următoarea zi, să fiu disponibil în seara următoare, să vorbesc la mai mulți oameni. Ei bine, se pare că informarea mea nu s-a terminat  prea bine, deoarece în următoarea zi nu a apărut nimeni, iar conferința SAS a dispărut.
    A dispărut?
     Da, brusc, a dispărut.                    ( . . . )


 Vizionare Plăcută!

Link 1

Link 2


  Linkuri alternative:   AICI 1,  AICI 2.  și  AICI 3.

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...