ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 5 iulie 2018

ÎNTÂLNIRI PROBLEMATICE


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
    Ambasadorul Mica devine o parte tot mai importantă a întâlnirilor lui Corey  cu alianța ființelor sferă albastre. Pe măsură ce frecvența acestor întâlniri crește, de asemenea crește urgența mesajelor pe care ni le transmit despre vremurile cu care ne confruntăm. Dar există și cei din programele spațiale secrete inferioare, care nu sunt convinși prin ceea ce spune Corey, așa că o altă interogare forțată îi este împinsă. Din fericire, aliații săi îi pot aduce ceva vindecare, dar o mare parte din prejudiciul făcut este permanent.   Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
    Așa că lucrurile categoric au escaladat pe acest subiect, de atunci, și există 3 incidente despre care aș vrea să vorbesc astăzi. Iar noi putem să ... două dintre ele sunt foarte rapide așa că le vom acoperi destul de rapid ...
    Am avut un număr de întâlniri în ultimele câteva luni, iar numărul de ridicări pe care le-am avut pentru a merge către sferele albastre au crescut. Și în mod evident, ceva ce se întâmplă ...
    A existat o perioadă de timp în care tu nu ai mai avut din astea absolut deloc și totul s-a restrâns doar la tine și Kaaree și la construct, în cea mai mare parte, cu Gonzales.
    Da. Și m-am retras la propriu din cauză că nu am avut informații proaspete. A fost ... tu ai început să-ți pierzi inspirația ... da. Ei bine, nu mai este cazul ...
    O parte dintre acestea aproape că s-au contopit la un loc deoarece eu nu m-am documentat imediat ce s-au întâmplat, deoarece aveam alte lucruri care se întâmplau.
    Tu făceai câteva dintre primele tale evenimente pentru prima dată, acele evenimente au fost considerate foarte de succes. Am auzit un feedback pozitiv despre tine la Muntele Shasta, de exemplu ... genul acela de lucruri.
     Da. Dar întâlnirile s-au schimbat un pic, au fost mai frecvente și într-unele cazuri, grăbite, ca în cea despre care-ți voi spune.
    Eu eram acasă și am fost ridicat ca de obicei, într-o sferă albastră. Iar sfera m-a dus sus ... sau globul albastru m-a dus sus la o sferă albastră gigantică din nou. Și imediat i-am remarcat pe Tear-Eir, pe Gonzales și pe Mica împreună. Și erau destul de aproape de mine de data asta ... iar eu mă uitam la Mica deoarece îmi place să mă uit la el. Este așa de ... frumos ca și ființă, energia lui, iar Gonzales a făcut un pas în față și mi-a apucat mâna și mi-a scuturat odată mâna ca pe o pompă așa. Și l-am remarcat pe Mica privindu-ne foarte îndeaproape.
    Iar apoi Gonzales a început să vorbească un pic despre ceea ce s-a petrecut în întâlniri recente în care au mers din ce în ce mai departe în acest nou sistem financiar, și că au sperat ca tranziția să fie delicată, dar cel mai probabil va fi dură, și că ar trebui să-mi investesc banii în ceva metale prețioase și să mă asigur că am suficientă hrană la dispoziție pentru mine și cei dragi pentru o perioadă de timp ...
    Ok, ce înțelegi prin dură?
   Nu o tranziție delicată. Ar putea exista o completă cădere a comerțului pentru o perioadă de timp. Cumva ca atunci când este un uragan și toată mâncarea dispare în 6 ore, apoi nu sunt alte camioane noi care să vină, genul acela de situație.
    Noi am auzit de această schimbare financiară înainte și de câteva dintre lucrurile pe care tu le-ai transpirat în trecut indicând că ei cumva vor să facă schimbarea fără să ne spună și nouă ceva, dar din ceea ce tu spui acum, sună ca și cum va exista vre-un fel de anunț.
    Da.
   Asta nu va fi doar o operațiune sub acoperire.
    Nu, nu va fi acoperită și va exista o întrerupere, conform cu ceea ce spunea Gonzales. Deci noi am vorbit de asta un pic, iar apoi ne-am întors la subiectul despre ... informatori falși ai PSS și despre programul despre care obțin din ce în ce mai multe informații care va fi executat împotriva oamenilor care au fost implicați în programul PSS pentru a ne discredita.
Și, au existat ceva mai multe detalii despre asta și aș vrea să țin asta pentru mine momentan.
Iar apoi, el foarte rapid și abrupt, a întrerupt conversația. Mi-a apucat mâna și mi-a scuturat-o din nou, iar el de obicei nu dă mâna cu mine. Iar el s-a întors și s-a așezat lângă Mica. Iar eu mă uitam către Mica de-a lungul scurtei conversații, iar el ne observa foarte atent. Mica a venit către mine și-a întins mâna, iar el mi-a scuturat mâna ca la pompă. Iar el arăta foarte încântat de sine că el a luat parte la cultura noastră cumva. Iar el a spus: hai să mergem și să vorbim. Iar el și-a băgat brațul în interiorul brațului meu așa cum faci dacă mergi de obicei cu o persoană de sex opus, și cred că am fost un pic inconfortabil din cauza asta, iar el a remarcat în 2-3 pași și și-a scos brațul și l-a pus într-o parte, iar apoi nu am mers cumva într-un cerc mare vorbind și ne-am întors la ... unde era Gonzales.
    Dar în timp ce noi am făcut mica plimbare și am vorbit, el a început să-mi zică faptul că  oamenii lui, au început să abordeze oamenii noștri în starea lor de vis, să ... se prezinte pe sine și să împărtășească informații să ne ofere informații despre cum să ne extragem din acest sistem de control actual al draconienilor, ceea ce ei au realizat cu succes, cum să ne unim ca și societate când societatea noastră e programată se se lupte cu sine însăși,
    Deci, oamenii săi încep să pună bazele pentru contacte deschise și asistență din partea lor în viitor. Și a fost din nou, o conversație foarte grăbită pe măsură ce mergeam și vorbeam. Iar eu aveam niște întrebări pe care doream să i le pun ... și  ... în timp ce vorbea despre modul cum vor interacționa oamenii lui cu ai noștri el a menționat câteva lucruri foarte rapide despre modul cum societatea lui s-a luptat să ... treacă prin tranziția de care au avut nevoie ca să devină ceea ce sunt astăzi. Iar el mi-a spus că nu a fost o tranziție delicată și că oamenii lui vor fi aici să ne ajute să trecem prin ea ... așa, e foarte bine.
    Singurul lucru cu adevărat nou pe care l-am reținut cu adevărat din asta, a fost informația despre oamenii lui care au început să ajungă la oamenii noștri. Ceea ce este entuziasmant ...
Așa că Mica a mers direct către Gonzales și eram pe cale să-i pun câteva întrebări, și de fapt, la început eu i-am spus că am câteva întrebări, iar el a întrebat dacă am fost capabil să procesez informația pe care el mi-a oferit-o data trecută? Iar eu i-am spus da, am petrecut foarte mult timp gândindu-mă la asta și am câteva întrebări, iar el a spus că va fi mereu timp pentru întrebări, iar la final, am crezut că eu voi pune una din acele întrebări, dar în schimb el m-a condus către Gonzales, iar el a stat lângă Gonzales și s-a întors către mine și a apărut o sferă albastră din spatele lui și al lui Gonzales și a venit ca împușcată, imediat, la mine. Era vremea să plec așa că, am mers acasă. Iar acesta a fost sfârșitul acelei întâlniri.
     Totuși, foarte curând după asta am fost ridicat din nou de către acest program spațial secret (PSS) al complexului militar-industrial (CMI) care mă interogase cu luni înainte.
    Deci când CMI te-a ridicat de data asta, a existat vreo diferență de calitate față de celelalte, căci câteva din celelalte pe care tu le-ai raportat în actualizările anterioare, au sunat destul de ostil, destul de neplăcute?
    Ei bine, aceasta a fost un pic mai cordială ... un pic mai mult ... Dintr-odată eram treaz după ce am mers în pat, eram treaz și mergeam pe aleea mea, în picioarele goale, în pantalonii scurți și tricoul în care dorm ... oh, Doamne ... și pe măsură ce ocoleam o poartă către acest spațiu de parcare care este fix lângă casa mea, am văzut această navă uriașă, folosind-o ca pe o platformă de aterizare, și erau doi tipi care arătau ca oamenii din forțele aeriene, stând afară.
    Ce vrei să spui prin uriașă? Cât de mare este uriașă?
    Este probabil de 30 de m lungime. Era mare.
    Cum arăta?
    Arăta asemănătoare cu câteva dintre navetele în care PSS m-au transportat, incluzând aventura de pe Marte despre care am vorbit ... ca și configurare, dar aceasta arăta mai mult ca o navă invizibilă. Nu avea aripi pe o parte ... dacă te uitai la ea de deasupra, pe cât sună de ciudat, avea forma unui pește cumva. Nasul ei era curbat în sus, fuzelajul era îngust până în spate, iar apoi aceste două mici chestii cu aspect de aripioară, ce arătau ca niște cozi, cumva ca secțiunea cozii unei nave convenționale, fără stabilizator. Iar rampa din spate, se afla la coadă, s-a deschis în felul acesta, era o rampă cu scări pe ea, foarte îngustă, pentru o singură persoană care să urce.
    Avea roți de aterizare sau plutea?
    Nu, avea roți de aterizare ca o navă convențională.
   Și care era înfățișarea de la suprafață? Ce culoare avea sau cum arăta?
   Arăta ca o navă invizibilă.
    Deci neagră?
    Un gri, aproape negru.
   Iar ei au aterizat această navă de 30 de metri într-o parcare sau ceva?
    Da, într-o zonă rezidențială. Deci cei 2 aviatori care mă așteptau ... m-au condus către această rampă, o rampă foarte îngustă, foarte abruptă. Așa că m-am urcat pe rampă, am trecut printr-o cameră care este în mare parte întunecată, dar erau plase de transport pe tavane și pereți și exista ceva în în aceste plase transportatoare, era vre-un fel de zonă de depozitare. Iar apoi am trecut printr-o altă zonă micuță care arăta ca și cum ai putea prepara mâncare în ea, era doar o zonă foarte mică. Iar apoi am trecut prin următoarea ușă și m-am aflat în exact aceiași cameră unde am fost înainte, unde erau cele 3 scaune în pereți, cele două paturi pe perete, iar inima îmi bătea foarte repede, eram ... eram îngrijorat.
    Aceasta este camera de interogare.
   Da. Deci cei 2 aviatori m-au făcut să mă așez în același scaun și mi-au pus harnașamentul,
m-au legat și apoi au plecat fără să spună un cuvânt. Nu au zis niciun cuvânt, absolut deloc la început. Iar următorul lucru pe care l-am știut ... ei ...
    Dar ei au fost cumva capabili să-ți controleze mintea, nu-i așa? Căci tu ai spus că te-ai trezit, ca un somnambul în pijamalele tale, pe alea de lângă casa ta. 
    Și nu numai asta, după ce m-am trezit și mă întrebam ce se petrece, eu încă mergeam automat unde doreau ei să merg. 
    Serios? Da ... corpul tău era ca pe turta lui. Deci acum te aflai pe un scaun, fixat cu centuri exact ca data trecută. Tu trebuie să fi fost foarte înfricoșat până în acest moment.
    Da, iar eu ... și nimeni nu vorbea cu tine.
    Da, iar eu nu am fost încurajat când ei au ieșit, cei doi aviatori au ieșit, și au lăsat acest cărucior, un cărucior mobil pe podea, unde ei se ocupau cu seringi și cu alte lucruri pe acesta.
    Oh, Doamne.
    Deci ei se pregăteau să facă vre-un fel de examinare. Iar eu am văzut ceea ce se petrecea, puteam spune că ei se pregăteau să facă o examinare.
    Ca o interogare chimică sau ceva?
   Eu nu am știut ce și în timp ce mă uitam la ei făcând asta, ușa din față s-a deschis, cea unde este carlinga și pe aici vine acest tip mai în vârstă într-o uniformă a forțelor aeriene de asemenea, uniformă de tip BDU (uniformă costum de luptă) și arăta ca în ziua în care le cumperi. Nu avea niciunul dintre galoanele sau insignele pe care le porți pe umeri sau pe piept, care-ți indică numele, rangul sau unde ești desemnat. Iar el a venit în încăpere, iar ei au devenit atenți, deci eu pot spune imediat că el era la conducere.
    Și cum arăta acest tip? Care erau trăsăturile faciale de bază?
    El arăta ca și cum ar fi fost cam de 1.78 - 1.80 metri și arăta ca și cum era pe la sfârșitul  vârstei de 50 de ani sau poate la începutul vârstei de 60, el avea un barbișon alb și un păr alb scurt. Iar el avea o atitudine foarte de cocoș, ca și cum el era șeful. Deci, el s-a așezat într-un scaun fix lângă mine, adică fix lângă mine. Și a început să-mi pună întrebări din nou despre Comandamentul Operațiunilor Lunare (COL) despre indivizi pe care eu i-am oferit ultima dată, cum de-i cunoșteam, El evident era sceptic.
    El îmi spunea că: știi că toți oamenii cu care eu lucrez în toate aceste programe râd de tine și te ridiculizează, da? Iar eu am zis da, am auzit asta. Iar ... el ... mi se adresa după prenume, iar eu l-am întrebat: cum să mă adresez dvs.? Iar el s-a uitat la mine ca și cum aș fi fost un idiot și mi-a spus: tu poți să mi te adresezi cu "Domnule". Iar eu am zis, ok Domnule, și am zis: ce se petrece? Am zis: eu am trecut prin asta înainte. Voi ați luat informațiile pe care le-ați dorit de la mine, corect? Iar el mi-a spus că nu le-a crezut. 
    Dar nu avuseseră ei validarea științifică că ai fost în aceste locuri, luându-ți mostre de păr  și aveai urme din acele locuri în părul tău?
    Da. Și în timp ce aveam această conversație, cei doi aviatori au venit imediat și au repetat procesul. Ei au luat sânge, au răzuit pielea, mi-au tamponat obrazul și au luat mai mult păr.
    Acum, înainte ca toate astea să se întâmple, tu spui că el a stat fix lângă tine. A existat acolo vreo amenințare, adică evident că tu nu o vei face asta, dar a existat vreo amenințare, cât timp ai fost înhămat în acest scaun că tu ai fi putut să-ți folosești mâinile asupra lui sau să încerci să-l ataci în vre-un fel sau erai legat astfel încât nu ar fi fost posibil?
    El era suficient de aproape astfel încât puteam să-l atac. Atunci el era destul de curajos sau încrezător, să se așeze lângă tine și să nu creadă că s-ar putea întâmpla asta.
    Da, eu eram prins cu centuri într-un scaun pliabil și în mod clar într-un dezavantaj.
   Bineînțeles, da, nu ai fi avut niciun beneficiu să faci asta.   Corect.      ( . . . )
  
 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative:   AICI 1  și  AICI 2.


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...