ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 13 septembrie 2018

Găuri de Vierme și Civilizații Desprinse


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
    Mark dezvăluie detalii despre vizionări de ozn care folosesc portaluri pentru găuri de vierme în atmosfera noastră. Corey explică detaliile teoriei și tehnologiei din spatele acestei forme de deplasare. O astfel de întâlnire s-a întâmplat în anii 60, când echipajul unui B-52 a găsit o enormă navă în formă de farfurie ce se dematerializa pe măsură ce trece printr-un portal deschis în mijlocul cerului nocturn. De asemenea explorăm formarea și creșterea unei civilizații disidente care s-a stabilit în Antarctica și în locații din afara planetei.   
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.

     Orașul de pe Cer

    Mă aflam la un spectacol aerian la Stația Corpului Marinei El Toro, iar asta s-a întâmplat în 1991 - 1992, iar ei aveau o expoziție statică acolo și avea acest B-24 Liberator foarte frumos restaurat, iar aluminiu avionului fusese polizat până la oglindă și avea toate aceste șabloane care erau perfecte, iar eu stăteam acolo în spatele acestei frânghii și mă uitam la acest avion și pur și simplu aveam un zâmbet mare pe față și admiram doar, ce restaurare minunată au făcut la acest avion, iar stând lângă mine era acest tip de aproximativ 1,70 metri un domn mai în vârstă, aflat probabil la vârsta de 70 sau 80 ani, iar el avea același zâmbet pe față, iar eu i-am văzut privirea și am zis: E o frumusețe, nu-i așa?
   Iar el a spus : da, eu mi-am început cariera de zbor pe unul dintre acestea. Iar eu am întrebat: serios? Dvs. ați fost în Cel De-al Doilea Război Mondial (CD2RM)? Iar el a zis: da, am fost în teatrul Pacific. Și ... iar eu am întrebat: și cât de mult ați fost în acesta? Iar el a zis: 25 - 30 de ani și mi-am sfârșit cariera ca și navigator într-un B-52, în Vietnam. Iar eu am zis, ei bine ... aceasta a fost o luptă foarte serioasă. În special cu B-52-urile și toată acea artilerie politică pe care a adoptat-o armata, așa că am început să vorbim despre diverse avioane și sisteme de armament și despre diferitele lucruri pe care el le-a zburat sau din care a făcut parte de-a lungul anilor, iar eu am zis: eu înțeleg că există niște chestii noi, destul de avansate care zboară în jur acum, am auzit povești de la oameni care au fost războiul Golfului Persic care au văzut lucruri zburând pe cer care erau inexplicabile, care făceau curbe în unghi drept la viteze incredibile, oprindu-se într-o secundă și apoi zburând ca din pușcă, iar el cumva a dat din cap și a zis: da, eu am văzut ceva din chestiile astea, iar eu am zis: serios? Ei bine, spuneți-mi despre asta.
   Așa că ... el s-a uitat în jur cu nervozitate, deoarece credea că poate cineva îl urmărește, cel puțin acesta este modul în care el a reacționat.
    Iar el a spus: ei bine, la mijlocul anilor 60, am zburat într-o misiune deasupra Vietnamului de Nord, iar avionul nostru a captat un semnal de la o racheta sol-aer. Așa că ne-au trimis către Guam să reparăm aeronava și am avut cam o săptămână de R&R (Odihnă și recuperare) și ne aflam pe drumul de întoarcere către baza noastră din Thailanda și a zis că erau deasupra Pacificului, era aproximativ 1 a.m., Lună plină, niciun nor pe cer, mă aflam în costumul meu de navigator, doar navigând, ne dând prea multă atenție. 
    Cred că se aflau la aproximativ 17 km, la o altitudine incredibilă, și ... și dintr-odată pilotul întrebă: ce naiba e aia? Toată lumea s-a înghesuit către carlingă și a arătat spre stânga, iar în partea stângă a vehicolului este acest disc uriaș, imens, iar el a spus: cu aproximație, cu aproximație între un sfert și o jumătate de milă, în diametru.
    Iar eu am zis : cum ați putut determina ... cum ați putut spune că era așa de mare? Și a zis, ei bine, avea o cupolă sau un dom deasupra care arăta ca o singură piesă turnată din Lexan alb (policarbonat n.t). Și era translucid și strălucea și era luminat dinspre interior, iar el a spus în exteriorul acestui dom puteai vedea silueta fiecărui etaj din interior, și am numărat 27 de etaje ... 27 de etaje, iar eu am zis: Ok, dar care era proporția dintre grosimea discului și a diametrului per ansamblu? Ca 10 la 1 și așa ne-am dat seama că era pe undeva la un sfert și o jumătate de milă în diametru.
    Așa că el a descris chestia asta și a zis că nu arăta ca farfuria zburătoare tipică din SF cu exteriorul strălucitor, fin și polizat, chestia asta era dură și avea panouri care erau de diferite texturi și erau conducte care ieșeau dintr-un loc și se răsuceau și mergeau altundeva, instalații și tuburi și țevi și chestii ca antene și chestii ieșind în afară peste tot, dar în jurul marginii a zis că era această fantă, iar în această fantă erau aceste chestii mari ce arătau ca lamele de turbină, și a zis că fiecare dintre aceste lame de turbină era de mărimea unei uși de la un hangar ca de la o aeronavă din forțele aeriene, foarte mare și a zis că aceste lame de turbină indiferent ce erau, alunecau pe acest traseu, în jurul circumferinței vehicolului, doar că foarte încet și chestia asta a mers în paralel cu traseul nostru.
    Ei au fost cu noi cel puțin jumătate de oră și a spus că asta se datora poate faptului că B-52 era conceput să lupte în războaie nucleare, așa că electronica avionului nostru era protejată complet împotriva EMP (pulsului electro-magnetic). Așa că indiferent ce menținea chestia asta în aer noi am crezut că probabil era ceva magnetic și a spus: am zburat în jurul acesteia, deasupra ei, dedesubtul ei, noi chiar ne-am uitat cu atenție la chestia asta și a fost cel mai ciudat lucru pe care l-am văzut vreodată, dar a spus că după un timp, chestia asta s-a depărtat un pic și a zis: modul cum vedeam trăsăturile era datorat în primul rând luminării domului, și de asemenea deoarece exista o lumină de la luna plină. Iar apoi, reflexia luminii lunii venind dinspre Oceanul Pacific ar fi luminat partea de jos a acesteia.
     El a zis că acest lucru s-a îndepărtat și a zis că aceste mari lame de turbină de pe margine  au început să se învârtă din ce în ce mai repede până ce aceste lame de mărimea ușii unui hangar se mișcau așa de repede că nici măcar nu le mai vedeai. Era doar o ceață. Iar apoi dintr-odată, această chestie phuu ... și-a luat zborul într-un unghi oblic de la calea de zbor și pe măsură ce a făcut asta, s-a deschis acest tunel tremurător de lumină iar chestia asta a intrat în el și pe măsură ce făcea asta, noi puteam vedea, în capătul îndepărtat al acestui tunel, noi puteam vedea un cer luminat de zi cu nori albi și pufoși, care nu erau în jur unde ne aflam noi. Și arăta ca un tunel în lumina zilei, iar apoi tunelul cumva s-a dematerializat și a dispărut, iar noi stăteam cu toții acolo cu gurile deschise.
    Iar el a spus: noi am mers către baza noastră în Thailanda și imediat ce am aterizat FBI era acolo și doreau să ne intervieveze și au zis că acela era singurul lucru de care erau interesați și anume, această aparentă gaură de vierme traversabilă, eveniment pe care noi l-am văzut.

    Ei bine, asta este extrem de fascinant ... Cred că noi trebuie să începem cu aspectele evidente aici. Asta pare un tip de navă mai primitivă, doar că este foarte mare,  descriind toate aceste țevi și nituri și mărunțișuri care atârnau de aceasta. Ce crezi tu că ar fi putut să vadă acolo în Vietnam? De unde e posibil să fi venit acesta?
    Ei bine, acesta a fost cu siguranță o navă non-terestră. El a descris că acea cupolă din vârf avea 27 de etaje și că secțiunea principală a farfuriei zburătoare, cred că o putem numi așa, acela este locul unde este majoritatea ingineriei și avem o grămadă de piese în mișcare, care fac ca aceste orificii imense să se învârtă de jur împrejur, așa că majoritatea compartimentului echipajului se află sus în acea cupolă de deasupra, iar jos în interior este zona unde este generată puterea, unde se rotesc chestiile, și singurii oameni care merg acolo jos sunt cei care întrețin nava.



    Deci, doar pentru a fi absolut clar, nimic de genul acesta nu a fost văzut vreodată de tine în PSS, de exemplu?
    Ei bine, după cum ai spus tu, este o tehnologie mai veche, iar genul acesta de navă a fost asociată foarte mult cu ceea ce oamenii numesc cenușii.
    Oh, chiar?
   Da sau cu ebenii, care au fost asociați cu genul acesta de nave. Da, am auzit de nave asemănătoare, foarte mari, unele chiar și de o milă.
   De ce crezi tu că ar fi putut fi deasupra Oceanului Pacific, deasupra Thailandei?
   În timpul conflictelor pare să existe foarte multă activitate OZN în sensul că ET vin să vadă ce se petrece și observă și poate chiar iau parte ... Așa că, așa cum am auzit când l-am intervievat pe Clifford Stone, când au fost în Vietnam, ei au avut o întâlnire cu non-tereștrii, după ce s-a prăbușit un B-52, deci se pare că în Vietnam au existat o mulțime de activitate non-terestră în jurul acelei părți a Asiei.
   Povestea despre gaura de vierme de la final este chiar fascinantă deoarece acolo în noapte, aveau lumina lunii care se reflecta din acest disc, dar apoi au văzut un tunel și nu era noapte în partea cealaltă. Exista un cer cu nori și lumina soarelui. Deci ce crezi tu că se întâmplă acolo, la ce ne uităm?
   Se uită la destinația lor. S-a deschis o fereastră către destinația lor. Asta a fost descris și nu știu dacă am menționat asta înainte în emisiunea noastră, dar am auzit descrisă chestia asta de multe ori.
   Ei ar vedea ceruri ce arată ciudat care evident nu ar fi de pe Pământ de undeva?
   Deci da, am văzut asta descris de multe ori.
   Deci dacă aveai unghiul potrivit puteai vedea fix prin portal și să vadă unde e destinația de partea cealaltă?
    Da.



   Deci cum se aliniază descrierea tunelului în sine ca fiind căptușit cu lumină strălucitoare  cu ceea ce ai auzit și văzut.
    Ei bine, felul în care eu am descris asta este că ar reflecta lumina, ar arăta cumva ca un miraj tremurător ... asta este ceea ce am văzut.
    Ei bine, asta este fascinant pentru mine deoarece McCandlish nu știe ce am auzit eu, de la Daniel, un alt informator, care a descris faptul că a lucrat la Montauk, iar un portal ar fi apărut într-o cofetărie. Iar tu ai vedea un câmp cu iarbă acolo unde nu exista așa ceva. Adică, tu te-ai uita la un zid, dar ar fi existat chestia asta tremurătoare în jurul zidului și apoi există acest câmp. Acum, aceste portaluri te duc și prin timp ca și prin spațiu?
    Da, iar ei au învățat cum să manipuleze câteva dintre aceste portaluri, să fie capabili să călătorească înainte și înapoi în timp.                      ( . . .)

PS: Începând cu luna Octombrie 2018, postările vor fi numai în zilele de Joi.

 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative:   AICI 1AICI 2  și  AICI 3.


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...