ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 20 septembrie 2018

Umbra războiului rece


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată. Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode.        
     Corey revine cu știri despre cel mai recent conflict cu programul spațial secret. Când negocierile dintre Alianță și Cabală ajung într-un impas, încep zvonurile că va avea loc o lovitură de stat pentru a ieși din punctul mort. Tensiunile cresc în acest război rece și ceva va exploda. Între timp, dispar informatori și crește numărul de atacuri coordonate de dezinformare. În plus, Corey ne spune despre conversația sa cu Tomkins, care oferă date noi despre Nordici și influența lor asupra umanității.   Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
   El m-a întrebat cum a mers înregistrarea, dacă eu chiar am împărtășit informația despre dispozitivele R&D (cercetare și dezvoltare) și despre porturile spațiale secrete din Antarctica, iar eu i-am spus că da, am împărtășit informația așa cum el o împărtășise cu mine, iar el a zis bine, dar acesta va fi fundul meu (în joc n.t.).
   Iar asta este pentru că, după cum ai spus înainte, ei violează vre-un tratat internațional  având prezență militară în zonă?
   Dezvoltarea armelor, nu ar trebui să se petreacă acolo.
    Și doar pentru a fi clari, când spui porturi spațiale te referi la portaluri sau la nave spațiale sau la ambele.
    Ei bine, toate informațiile de la ultima actualizare, că noi am primit acest port spațial de la naziști mai târziu și dispozitivele de R&D (C&D n.t.) erau unele pe care noi le-am construit în timpul anilor 60 în timpul proiectului Ice WORM (Viermele Gheții).
    Deci el cred că va fi fundul lui în joc, dar nu-i pasă?
   Corect, el a spus că această informație trebuie să iasă în public. El m-a avertizat mai departe că imediat ce această informație va fi spusă ar fi bine să mă pregătesc și toți oamenii care orbitează în jurul meu să fie gata deoarece se va dezlănțui tot iadul, ceea ce de fapt, chiar s-a întâmplat.
    Și cum ai descrie toată această dezlănțuire a iadului?
   Ei bine ... Sigmund a dispărut. Am fost ridicat de Tweedledee și Tweedledum, erau foarte îngrijorați și doreau să știe dacă am auzit de el. Iar când am zis nu, ei păreau chiar și mai îngrijorați și mi-au spus că el a fost luat de la el de acasă de undeva din Virginia, iar familia lui era înspăimântată și că nimeni nu știa unde era.
    Destul de ciudat, eu am vorbit cu Linda Moulton Howe la telefon în acestă dimineață și mi-a spus că în aceiași perioadă de timp, cu aproximativ 3,5 - 4 săptămâni în urmă,  informatorul ei principal din PSS  a dispărut. Deci avem acest aspect care se petrece, oameni care dispar, iar noi avem de asemenea aceste atacuri de dezinformare masive și coordonate și încercări de ucideri de personaje care se petrec împotriva oricui lucrează cu mine.
    Mai este și altceva ce tu ai discutat cu Sigmund, în timpul acestei întâlniri înainte să dispară?
    Da, el a vrut ca eu să încetez să mai vorbesc despre aviarii albaștri sau despre grupurile Pământului interior și că el dorea ca eu să vorbesc doar despre aspectele fundamentale ale experiențelor pe care eu le-am avut în PSS. El a spus că oamenilor cărora le-am oferit informațiile, pur și simplu nu au putut s-o urmărească, nu au putut să o înțeleagă și a spus că dacă eu aș retrage acea narațiune, atunci el ar putea să aranjeze din nou aceste informări. Eu i-am spus că nu voi da înapoi din a vorbi despre aviarii albaștrii și ceea ce se întâmplă.
     Mie mi se pare Corey că indiferent care grup al cabalei este responsabil cu a-i face pe oameni să dispară și să spună minciuni aproape absurde și exagerate, la o scală epică,  despre tine și mine și alții din online. Mie asta nu-mi arată ca un grup care câștigă, ci-mi arată a disperare.
    Corect, asta este ceea ce am văzut de ceva vreme. Comunitatea serviciilor de informații a inventat tot acest model de știri false, și s-a propagat ca un foc sălbatic în mass-media principală, iar în zona știrilor alternative ei chiar au început să implementeze același model inventând cele mai mari minciuni posibile și să le prezinte ca adevăr, ca să vadă ce rămâne.
    Tu crezi că toate aceste acțiuni se întâmplă deoarece suntem mai aproape ca niciodată de vre-un fel de eveniment al dezvăluirii?
    Noi suntem aproape de vre-un eveniment major. Toate discuțiile pe care le-am auzit în fundal de la grupurile militare, despre ce se petrece, sună ca și cum toată lumea este foarte nervoasă. Alianța este nervoasă să vadă cum au ajuns lucrurile, dar grupurile Cabalei erau nervoase într-atât încât au început să facă niște greșeli foarte serioase.
    Deci în următoarea parte din graficul nostru de aici, este, o altă zonă interesantă, și dă-mi voie să încep cu o întrebare, și asta este: cum a fost pentru tine să te întâlnești cu William Tompkins care are 94 de ani, care merge înapoi în timp la informări din Cel De-al Doilea Război Mondial (CD2RM), despre programul spațial și cu oficiali americani din armată, generali de la cele mai înalte nivele?
    A fost uimitor. Recent, William Tompkins, Dr. Bob Wood, Dr. Michael Salla și cu mine,  am decis să scriem o carte intitulată: "Cazul Programului Spațial Secret". Când ne-am întâlnit în San Diego pentru prima dată, bineînțeles, fiind un personaj aparte, Tompkins a pășit și s-a comportat ca și cum nu știa cine eram, ca facă mișto de mine. Imediat ce ne-am așezat și am început cu adevărat să înregistrăm, și să vorbim, cantitatea de corelații pe care am avut-o era uimitoare. Adică era foarte evident, vorbind cu el, că majoritatea informaților citite pe tableta de sticlă inteligentă despre perioada CD2RM, au apărut prin informările sale.
   Și au existat un număr de alte lucruri, de exemplu am vorbit de nava pirat, iar verișorul lui a trăit același lucru, o navă pirat care a venit și l-a luat. Noi am avut niște ...
   Nu înțeleg ce vrei să spui prin nava pirat.
    Când eram copii noi am avut amintiri ale unei nave pirat care zbura pe cer ca în Peter Pan și venea și ne ridica, dar în realitate era un OZN mascat. Deci noi aveam o amintire că am fost luați de altceva decât de o navă spațială.
   Care a fost cea mai neașteptată corelație între informațiile tale și ale lui, despre care tu poate nu ai avut nicio idee că s-ar fi petrecut?
   Ei bine, lucrul care a ieșit la suprafață cel mai mult este acest gen de interacțiune care se petrece cu acest grup nordic. Cercul meu interior, această echipă pe care eu am construit-o,  toți par să fi avut vre-un fel de istorie cu această rasă nordică.
   Unul dintre oamenii din echipa mea, mi-a spus atunci când am discutat amintirile pe care le-am avut ca și copii despre aceste rase nordice, mi-a spus despre o amintire, care era similară cu a mea dar aproape exactă ca a unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei, de acum 20 de ani. Era un vis în care el era un copil și era alergat de alți câțiva copii, ei se jucau cu aceste jocuri cumva holografice în 3D, jocuri de puzzle, iar când el a fost capabil să-l rezolve ei l-au luat deoparte și au început să-i arate hărți stelare și planete spunând: aceasta este casa ta? Este aceasta casa ta?
    Și este exact aceiași amintire pe care a împărtășit-o celălalt prieten al meu, care era similară cu a mea, dar eu nu-mi aminteam așa de mult, atâtea detalii, dar eu aveam o amintire a unui nordic stând alături de mine, studiindu-mă foarte atent, arătându-mi imagini ale unor sisteme stelare și planete, întrebându-mă: este asta casa ta? Este asta casa ta? Ca și cum ar fi încercat să afle de unde ești.
    A existat ceva din cunoașterea lui despre reptilieni ce te-a surprins sau să fie neașteptat?
   Nu, au fost doar o mulțime de confirmări ale informațiilor celuilalt când stăteam și aveam o conversație, a fost destul de entuziasmant.
   Cu siguranță este interesant când citești cartea lui Tompkins "Selectat de ET" pentru a înțelege cu adevărat că el era doar dirijat telepatic aproape prin control de la distanță, să construiască aceste planuri de nave, care au devenit navele în care aparent, tu ai fost pentru Gardianul Solar, nordicii chiar păreau să facă foarte multe lucruri și totuși ei lucrau prin cineva ca Tompkins să se împlinească aceste inițiative și totuși, ei par să fie de asemenea  secretare lucrând la NASA  și în alte agenții.
   Deci ce tip de conversație ați avut despre acea influență nordică?
   Ei bine, noi am discutat despre influența nordică, care se întâmplă chiar acum. Iar eu nu voi intra în prea multe detalii, dar ceea ce tu ai descris tu despre a fi influențat sau să oferi informații, sincronicități care apar, să fi ghidat de o forță nevăzută, toate indicând nordicii,  indicând atât de mult nordicii că atunci când am avut următoarea mea întâlnire cu Kaaree  mi-am zis că în sfârșit o să o lovesc cu aceste întrebări, deoarece apăreau prea multe despre acest grup. La prima oportunitate pe care am avut-o să o întreb despre asta, am întrebat-o cine este această rasă nordică.
    Care rasă nordică?
   Această rasă nordică care a fost ... despre care am vorbit.
   Care lucra cu Tompkins?
   Cu Tompkins și cu noi.
   Corect.
   Eu am întrebat-o despre această rasă nordică. Am întrebat: această rasă nordică este aceiași populație blondă cu aspect nordic pe care am văzut-o în acea întâlnire a Pământului interior. Ea a zis nu, aceștia sunt frați și surori ai confederației. Ei lucrează liniștiți în fundal, ei ghidează umanitatea, ei oferă umanității inspirație și idei, dar ei de obicei nu interacționează cu noi în mod direct. Ea a spus că ei au interacționat cu noi și ne ghidează de mii de ani. Un timp foarte îndelungat.
   Tu ști dacă ei sunt din Pământul interior?
   Ei nu sunt ... iar eu chiar am insistat, continuam să revin și insistam cu întrebarea. Iar ea nu m-a văzut în felul acesta înainte, căci în mod normal sunt mai docil, și mă conformam, dar acum așteptam răspunsul. Ea mi-a confirmat într-un final că Ansharii sunt de fapt oameni din viitor, de după ce noi vom face aceste schimbări din cea de-a 4-a densitate.      ( . . . )

PS: Începând cu luna Octombrie 2018, postările vor fi numai în zilele de Joi.

 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative:  AICI 1,   AICI 2 și AICI 3.

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...