ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

sâmbătă, 16 iunie 2018

Întâlnire cu Santinele Ancestrale


    Eu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată.
    Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode. 
    După prima vizită nereușită pe Venus, Corey are în sfârșit acces la instalațiile Rasei Constructorilor Antici, situată pe această planetă. Odată ajuns acolo, o interacțiune telepatică cu o Santinelă creează mai multe întrebări decât răspunsuri în mintea lui Corey. 
Este atunci când Corey găsește/vizitează o altă Santinelă într-un călătorie rapidă, printr-o bulă temporară, la o stație lângă Saturn, unde aceasta conduce o stație spațială goală. De data aceasta, el este copleșit cu viziuni ale unui război antic care a marcat permanent sistemul nostru solar.        
    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
    Iar apoi bum, fără avertisment, apare această ființă albă de 4 metri înălțime. Și purta îmbrăcăminte ce arăta ca un plastic alb strălucitor. Da, și cel mai interesant lucru a fost că avea ochi negri, dar avea acest nas, podul nazal mergea în jos, iar apoi se sucea în sus, ca și cum partea aceasta a nasului mergea în jos, iar această parte de aici, mergea în sus.
   Arăta foarte ciudat.
    Când spui ochi negri, spui că avea și alb la ochi sau erau complet negri? Irisul era alb?
   Irisul, da.
    Deci el avea un nas foarte neobișnuit ...   Corect.
   O structură osoasă structurată, cu linii chiar drepte în obraji, și păr alb, sau ceea ce ar trece drept păr, și am fost un pic șocat când a apărut, dar nu comunica, pur și simplu se uita la noi și a făcut capul așa și s-a răsucit și a trecut prin calea de trecere.
Tu ai avut senzația că aceasta era o ființă vie sau vre-un fel de hologramă biologică sau ceva?
   Părea să fie vre-un fel de hologramă inteligentă.
    Deci și-a întors capul și v-a lăsat unde?
   În caverna mai mare unde era această structură din care eu am văzut doar o bucată.
    Deci când vezi această structură acum, ce vezi de fapt?
   Pe măsură ce am trecut prin, structura părea să crească pe măsură ce intram, m-am uitat în interior și era similară cu o piramidă, doar că baza era probabil, nu era pătrată, colțurile erau curbate către interior unul către celalalt ...
    Deci erau concave?  Da.
   Iar în fiecare punct, în fiecare colț, exista o zonă care era deschisă, care urca foarte sus, iar apoi mergea în jos pe măsură ce se curba, și mergea în sus aproximativ 90 metri, era cu adevărat înaltă.
    Iar tu spui că era ca o piramidă?
   Da, doar că era ca o piramidă și un turn, cumva ca turnul Eiffel, dar configurat ca o piramidă. Cu o pantă mult mai abruptă, cum erau piramidele rusești ... da.
    Și era de peste 300 metri înălțime și mergea aproape până în vârful cavernei.
   Cum era nivelul de conservare? Avea vre-o urmă de deteriorare?
    Era nou nouță. Nou nouță.
   Iar camera în care se afla, avea pereți din piatră?
    Da, era o cavernă uriașă.
   Deci asta trebuie să fi fost ceva uimitor de văzut. Adică, evident tu nu mai văzusei nimic asemănător înainte.
    Aproape că te dă pe spate căci intri și te uiți în sus și aproape că pici pe spate. Deci am urmat această ființă pe care Ansharii o numeau Santinela, iar într-unul dintre colțuri, unde erau arcade, am mers pe o direcție iar apoi ne-am întors și ne-am uitat la peretele unei zone de colț ... și exista acolo un simbol mare pe care Gonzales l-a descris ce arăta ca un E întors care era ca un G la fund, aplatizat la fund.
    Și existau și alte simboluri la celelalte 3 colțuri pe care nu le-am putut identifica. Apoi, dintr-odată, sticla fumurie a devenit clară. Și toate aceste diferite tipuri de simboluri au început să apară și apoi au început să se miște. Se mișcau în direcția asta, în direcția aceea, după colț și în toate direcțiile. Se mișcau de colo colo și pulsau în diverse culori ale spectrului. Iar eu auzeam tonuri de asemenea, o gamă întreagă de tonuri de-a lungul gamei de octave.
    Eu eram ceva de genul: ok! și m-am uitat la Kaaree, iar ea și-a ridicat degetul arătător și a zis: privește! E ca și cum ai citi emailul altor persoane. Deci eu nu știam ce se întâmpla cu adevărat.
   Așa că m-am uitat și observam și toate acestea se petreceau, iar eu am început să-i pun întrebări, iar ea era ceva de genul: doar privește! Fii atent!
    Așa că am fost atent și mă uitam, dar această Santinelă comunica cu mine. Și a fost mult mai puternică decât incidentul cu acel draco alb care a intrat în mintea mea violent și a preluat controlul, eu puteam simți comunicarea în tot corpul meu, în același timp.
    Iar el m-a întrebat pur și simplu: tu ai vrea să știi cine ai fost, cine ești, și cine vei fi?
O întrebare care mai fusesem întrebat înainte.
    Aceiași întrebare de care ai spus că a fost întrebat Gonzales, iar el a spus da.  Corect.
   Ei bine, eu m-am simțit obligat și am zis nu.
    Iar eu am văzut o mișcare cu coada ochiului în care Kaaree stătea așa și se uita în jos și avea un zâmbet mare pe față ... ca și cum nu ar fi fost surprinsă.
    De ce ai simțit așa de categoric că tu nu trebuiai să răspunzi cu da la această întrebare?
   Senzația pe care am avut-o atunci când mi s-a explicat că asta va schimba natura tuturor relațiilor mele personale ... eu pur și simplu m-am gândit la copiii mei și familia mea ...
    Deci dacă tu faci acest gen de descărcare, dacă obții această reamintire, de ce ar fi asta un lucru rău pentru familia ta  sau copiii tăi?
    Nu știu, era doar un sentiment  pe care l-am primit.
   Deci trăiai vre-un fel de anxietate legată de ceva ce-ar putea schimba ceea ce ești într-un mod așa de fundamental.
   Sau poate în profunzime eu știu ceva ce nu știu conștient.       ( . . . )


 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


   Linkuri alternative:   AICI 1  și  AICI 2.


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

2 comentarii:

  1. Multumesc cu recunostinta pentru efortul de a aduce astfel de informatii.Mi se intampla sa incerc sa discut asemenea informatii cu alti oameni si de cele mai multe ori par incapabili sa inteleaga sau sa accepte.Nu va fi usor cu aceste dezvaluiri,majoritatea nu sunt preocupati decat de banalele probleme cotidiene.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate. Maieul este mai aproape decât cămașa, și problemele cotidiene de supraviețuire sunt mai importante decât orice altceva. Nu toate televizoarele pot capta aceleași număr de posturi și calitatea lor. Prin analogie la oameni se întâmplă cam la fel când vorbim de anumite informații. Mulțumesc pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...