ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

sâmbătă, 12 mai 2018

Înălțarea Spirituală vs Tehnologie


   Bun găsit la un episod interesant din seria Dezvăluiri Cosmice, având ca gazdă pe David Wilcock  și invitat pe Corey Goode și pe William HenryEu vreau adevărul și cred că și dvs. vreți adevărul, altfel nu ați fi aici, iar adevărul poate necesita un pic de flexibilitate în sistemul vostru de credințe, deoarece cu cât intrăm mai mult în chestia asta cu atât aflăm mai mult că tot ceea ce credem noi că știm nu este decât o poveste cu zâne, iar lumea reală este mult mai interesantă, mult mai complexă și mult mai minunată decât ne-am fi putut imagina vreodată.
    În această prezentare specială, William Henry expune despre amenințarea Inteligenței Artificiale. Ceea ce a descoperit confirmă ceea ce Corey Goode ne-a transmis din programele spațiale secrete.
    Cu toții avem o dorință naturală de transcendență, iar tehnologia poate părea o soluție simplă.
    Dar calea spirituală a ascensiunii este calea noastră naturală și ne va ajuta să evităm să devenim sclavi ai tehnologiei.

    Schimbări extraordinare sunt deja în curs de desfășurare pentru planetă și oameni, o alianță de civilizații avansate au venit în sistemul nostru solar pentru a servi ca ghizi în transformarea noastră colectivă. Pentru a ajuta la facilitatea schimbărilor care vin, aceste ființe au numit un purtător de cuvânt pentru a spune cine sunt și de ce au venit.
    Corey, bine că te avem înapoi în emisiune prietene.   Mulțumesc.
    Ești cu aproximativ 18 kg mai ușor acum, nu?   Da.
    Adică tu ai trecut prin niște schimbări uimitoare tu însuți. Da.
    Tu crezi că aceste schimbări prin care treci ... oamenii remarcă bineînțeles că ai pierdut  foarte mult în greutate ...  tu crezi că asta are ceva de a face cu legătura ta cu sferele albastre?    Absolut.
    Ai putea intra în mai multe detalii?
    Am fost rugat să intru pe o dietă înalt vibrațională și în schimb eu mâncam cu poftă corn-dogs și îi ignoram și luam în greutate, iar ultima dată când am fost aici m-am intoxicat cu mâncare de la mâncatul cărnii și alte lucruri pe care probabil nu ar fi trebuit să le mănânc, iar după asta, corpul meu, bulbul meu rahidian a oprit totul și nu am mai putut să mănânc carne, nu am mai putut să mănânc nimic.
    Tot ceea ce am mâncat din Ianuarie sunt doar fructe de pădure, banane și trebuie să mă forțez să le mănânc, iar greutatea pur și simplu a dispărut și am trecut prin tot felul de
alte schimbări, de asemenea. Este destul de incredibil.
    Bine pentru tine ... este grozav.
    Deci acest contact crează o metamorfoză în tine cumva, contactul pe care tu l-ai avut de când tu și cu mine am început să vorbim și toate chestiile astea încep să se întâmple cu ființele sferă, ceva se schimbă în tine.
    Corect.
    William există acolo vre-un precedent istoric, ca atunci când oamenii au acest fenomen să li se întâmple asta, să apară genul acesta de schimbări în ei?
    Eu numesc asta de fapt "efectul corpului de lumină". 
    A existat o persoană care m-a întrebat la un moment dat: este asta o dietă?
    Când începi să te conectezi cu aceste sfere albastre cu ideea de corp de lumină, chiar începi să te conectezi la o vibrație mai înaltă, iar asta se va manifesta în schimbările corpului fizic.
    Când am început cu adevărat să lucrez din greu cu aceste imagini ale corpului curcubeu,  acum 5 ani, era de asemenea în perioada când eram recent căsătorit, eu am pierdut vreo 9kg  eu însumi, eu cumva pot înțelege asta și o parte din asta este schimbarea dietei pe care a făcut-o soția mea pentru mine, cu mâncăruri înalt vibraționale, dar știu de asemenea că interacțiunea mea constantă cu aceste imagini ale corpului de lumină și spunând: asta este direcția către care mă îndrept iar asta se manifestă la propriu într-un corp mai ușor.
    Aceasta este parte din schimbare.
    Tu doar te uiți la imagini, nu faci asta în fața calculatorului?
    Eu nu fac asta toată ziua, ci doar lucrez cu ele tot timpul și valorile tale se schimbă și am decis că eu chiar am să fac acest pas, deoarece este foarte important.
    Noi suntem ceea ce mâncăm.
    Și ... ceea ce consumăm.
    Ceea ce consumăm.
    Iar asta chiar hrănește sufletul și am vorbit despre asta în "Sufletul trezit" (posibilă traducere și postare 2018-2019-notă PM), aici la Gaia, despre importanța mâncării, ca un imput vibrațional în corp și genul acela de lucruri și cum sufletul are nevoie ... tânjește după mâncare exact ca și corpul fizic ce are nevoie de mâncare de înaltă vibrație, sufletul are de asemenea nevoie de mâncare de înaltă vibrație, sufletul are de asemenea nevoie de mâncare
de înaltă vibrație.
    El vrea să-și contemple existența: Ce fac aici? Cum am ajuns aici? Cum plec de aici?
    Acestea sunt întrebările pe care sufletul chiar vrea să le contemple, iar acea contemplare îl hrănește.
    Asta este interesant.
    Și eu vreau să punctez faptul că unul dintre motivele pentru care am ales să lucrez aici în loc să accept alte oferte, este faptul că această rețea are o așa colecție uimitoare de video-uri despre sănătate și bunăstare la care se pot uita oamenii ... Corect.
    O mulțime de oameni ar putea fi la început interesați doar de informațiile de suprafață.  Tot ceea ce vreau eu să aud sunt aceste chestii SF cosmice, în care Corey a fost în spațiu,
dar apoi într-un final, pe măsură ce pătrunzi în chestia asta, începi să te transformi.
    Categoric.
    Iar apoi, acea transformare va include corpul, mintea și spiritul.
    Și totul este conectat, totul se leagă. Corect.
    Deci este totul parte din acel continuum.
    Este înălțarea.
    Știți, oamenii se gândesc că înălțarea are de a face cu a deveni nemuritori, adică ai toate aceste tehnologii care apar și promit nemurirea.
   Căutați pe google, veți putea trăi până la 500 de ani.
   Noi nu vrem asta, nu vrem nemurirea, noi vrem înălțare.
   Noi vrem corpul de lumină și nu poți obține corpul de lumină prin tehnologie.
   Este spus un pic înaintea conversației noastre din acest moment, dar ...
   William, eu am făcut o mini-serie de 8 episoade (studiem episoadele să vedem dacă merită traducerea-notă PMdespre acest tip cu adevărat remarcabil  despre cel de-al doilea Buddha, Padmasambhava ... oh, da. 
    Iar prin ceea ce am trecut în aceasta a fost în esență, descrierea ... unor informații transpirate de la un om numit Tulku Urgyen Rinpoche care are o carte numită "Pictură curcubeu" probabil cea mai bună carte care chiar intră în informațiile despre modul cum ei
activează corpul curcubeu, ceva transpirat din școlile tibetane, iar unul dintre lucrurile pe care el le-a spus a fost că ... dacă tu poți să petreci 13 ani în care fiecare gând este un gând iubitor ... ceea ce eu nu sunt nici măcar în ziua 1 ...
    Eu nu pot avea nici măcar 13 minute, încă ...
    Dar teoretic, dacă poți sta în acea stare de armonie și meditezi șamd, 13 ani tu-ți activezi corpul de lumină și termini cu tot curriculum-ul tău universal de evoluție.
    Minunat, asta e superb.
    Eu știu că și tu ai studiat asta.
   Categoric.
    Întorcându-ne la "Sufletul trezit", unul dintre lucrurile pe care le discut în acel serial este puterea artei sacre și a imaginii pentru a declanșa corpul de lumină din interiorul nostru ... este chiar o practică spirituală care implică imaginea și-i permite acesteia să declanșeze tiparul din interiorul nostru, pentru corpul de lumină.
    Asemănător cu vitraliile de la catedrală sau Merkaba ... da ... sau mandala.
    Exact ... iar acum noi știm toată neuro-știința din spatele acestuia. Asta declanșează neuronii - oglindă și neocortexul creierului, creierul nu știe diferența dintre o experiență reală sau imaginară deci de exemplu, dacă eu mă uit la o imagine a lui Padmasambhava după cum facem aici în această thangka, în corpul său curcubeu, acea imagine interacționează cu noi și pentru că Padmasambhava este un guru, un avatar, se poate manifesta prin acea imagine, și poate activa corpul nostru curcubeu.
    Asta e o chestie foarte puternică.                         ( . . . )

 Vizionare Plăcută!

Link 1
Link 2


   Linkuri alternative:   AICI  și  AICI .

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...